انگلستان

زیباترین کشورهای جهان

هیچ چیز شگفت انگیزتر از پیدا کردن یک کشور زیبا نیست که به شما انگیزه دهد تا سفر بعدی خود را برنامه ریزی کنید. یک ضرب المثل هست که می گوید “زیبایی، در چشم بیننده است”، بنابراین یک سایت معتبر گردشگری به نام  rough guides از مسافران خود خواست که زیباترین کشور جهان را از بین مکان هایی که به آنها سفر کرده اند انتخاب کنند و این لیست ۱۰ تا از زیباترین کشورهای جهان را به انتخاب گردشگران نشان می دهد.

  1. اسکاتلند

زیباترین کشور دنیا از نگاه جهانگردان، اسکاتلند است. این کشور دارای قلعه های کهن، دریاچه های عمیق و جزایر نفس گیر است. تعجبی ندارد که خانه هیولای لوخ نس به عنوان زیباترین کشور جهان انتخاب شود.

بهترین کشورهای جهان

  1. کانادا

کانادا همسایه ی آمریکا بوده و مامن شربت افرا و قله های برفی است. با این حال این کشور زیبایی های دیگری نیز برای ارائه دارد. مانند آبشارهای نفس گیر نیاگارا یا پارک ملی بانف با چشم انداز مسحور کننده در کوه های راکی که پر از دریاچه است. قرار گرفتن کانادا در این لیست آن هم به عنوان دومین کشور واقعا تعجب آور نیست.

کانادا

  1. نیوزلند

اگر بگوییم کوهستان، امواج، جزایر و جاده های زیبا، نام کدام کشور پیش از همه به ذهن شما خطور می کند؟ احتمالا نیوزلند. این کشور زیبا در رتبه سوم این لیست قرار دارد.

بهترین کشورهای جهان

  1. ایتالیا

فرهنگ، اجتماع، تاریخ، عشق، زیبایی طبیعی و پیتزا! همه ی خوبی های دنیا در این نقطه از جهان یافت می شود. این کشور به عنوان چهارمین کشور زیبا در جهان انتخاب شده است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  جدول هزینه زندگی در ترکیه

ایتالیا

  1. آفریقای جنوبی

زیبایی آفریقای جنوبی بر هیچ کس پوشیده نیست. آفریقای جنوبی با کوه های سرسبز و سواحل وسیع و حیات وحش بی نظیرش مطمئناً شما را عاشق خود خواهد کرد.

آفریقای جنوبی

  1. اندونزی

این کشور آسیای جنوب شرقی دارای جنگل های بارانی، آتشفشان های داخلی، جزایر شگفت انگیز و میراث غنی است. اندونزی با گرمای خود باعث می شود احساس کنید در خانه هستید.

بهترین کشورهای جهان

  1. انگلستان

انگلستان به لطف خطوط ساحلی خیره کننده و اماکن تاریخی، رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. از تپه های باشکوه منطقه لیک گرفته تا سواحل پرجنب وجوش کورنوال، زیبایی انگلستان غیر قابل انکار است.

انگلستان

  1. ایسلند

کوه های آتشفشانی، سواحل ماسه سیاه و چشمه های آب گرم طبیعی متعدد به ایسلند کمک کرده اند تا در رتبه هشتم این فهرست قرار گیرد. این کشور لیاقت این را دارد که در این لیست حتی بالاتر هم قرار گیرد.

ایسلند

  1. ایالات متحده آمریکا

زیبایی متفاوت و دلنشین هر ایالت باعث شده تا آمریکا رتبه نهم را در این لیست کسب کند. ساحل Na’Pali هاوایی، پارک ملی Denali در آلاسکا، Yosemite و پارک ملی Grand Canyon تنها برخی از زیبایی های برجسته ی ایالات متحده هستند.

بهترین کشورهای جهان

  1. ولز

به گفته رای دهندگان سایت rough guides، باید از ولز به دلیل قلعه ها، کوه ها و جنگل های زیبایش حتما بازدید کرد. این دهمین کشور زیبای جهان است.

ولز

مشغول برنامه ریزی برای سفر بعدی خود هستید؟ به قوی سیاه پارسیان اعتماد کنید تا خاطراتی به یاد ماندنی را در سفر بعدی خود تجربه کنید.

با ما در ارتباط باشید : ۰۲۱۶۵۲۵۵۵۳۴ – ۰۹۰۳۶۸۳۴۳۴۱

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  راهنمای گردشگری تور تایلند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید