ویزای روسیه

اگر قصد اخذ ویزای روسیه و بازدید از این کشور زیبا را دارید به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با شرایط اخذ ویزا آشنا شوید.

روسیه کجاست؟

روسیه که در منطقه اوراسیا واقع شده است، با مساحت ۱۷.۱۲۵.۲۰۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از ۱۴۴ میلیون نفر، بزرگترین کشور جهان است.

این کشور با کشورهای اروپایی، آسیایی، اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی مرز مشترک دارد. حدود ۷۷% جمعیت روسیه در نواحی غربی و بخش اروپایی آن زندگی می کنند. پایتخت روسیه مسکو است که بزرگترین شهر جهان نیز می باشد.

شهرت روسیه بیشتر به دلیل وجود شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ است. روسیه با داشتن تاریخ غنی و جاذبه های گردشگری فراوان به یکی از کشورهای پیشرو در صنعت گردشگری تبدیل گشته. شما نیز اگر قصد سفر به این کشور مدرن و زیبا را دارید باید برای دریافت ویزای روسیه اقدام کنید.

مراحل اخذ ویزای توریستی روسیه

برای دریافت ویزای توریستی روسیه کافی است که توسط آژانس های مسافرتی درخواست دهید. و آژانسی که مسئولیت دریافت ویزای شما را بر عهده گرفته است، کلیه مراحل اخذ ویزا را برای شما انجام خواهد داد. توجه داشته باشید در صورتیکه خودتان برای ویزای توریستی روسیه درخواست دهید، حتما باید دعوتنامه داشته باشید.

انواع ویزای روسیه

  • ویزای توریستی روسیه
  • ویزای تجاری روسیه
  • ویزای کاری روسیه
  • ویزای تحصیلی روسیه
  • ویزای ترانزیت روسیه
  • ویزای خصوصی روسیه

متقاضیانی که صرفا به منظور بازدید از جاذبه های روسیه قصد سفر به این کشور را دارند، نیازمند ویزای توریستی روسیه هستند. برای درخواست ویزای توریستی روسیه همانند ویزای توریستی دبی نیازی به حضور متقاضی در سفارت نیست زیرا، وقتی برای مصاحبه تعیین نمی شود. ویزای توریستی روسیه به صورت ۱۴ روزه و یا یک ماهه و به دو صورت عادی و فوری صادر می شود. با ویزای توریستی روسیه شما می توانید به همه شهرهای روسیه سفر کنید.
مدارک مورد نیاز ویزای روسیه

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  معرفی جشنواره های مهم در ارمنستان

مدارک شناسایی مورد نیاز

۱. پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
۲. یک قطعه عکس ۳*۴ رنگی با زمینه سفید که طبق عکس پاسپورت نباشد
۳. فرم تکمیل شده ی مشخصات فردی

مدارک تکمیلی

۱. رزرو بلیط هواپیمای رفت و برگشت ( مبدا پرواز تهران و مقصد باید مسکو باشد.)
۲. رزرو قطعی هتل و یا محل اقامت
۳. فرم تکمیل شده ی تعهد بازگشت به کشور
۴. دعوتنامه ( در صورتیکه خودتان برای دریافت ویزا اقدام می کنید.)
۵. وجود بیمه نامه برای دریافت ویزا الزامیست.
توجه داشته باشید که برای دریافت ویزای توریستی روسیه ارائه گذرنامه حتی برای کودکان و نوزادان نیز الزامی است. و پاسپورت تمامی مسافرینی که بالای ۱۶ سال سن دارند باید امضا شده باشد.

با جستجو در سایت قوی سیاه پارسیان با بهترین نرخ هتل و پرواز خود را به شهرهای مختلف روسیه رزرو نمایید .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید