مارماریس زیبا

جاذبه های تفریحی مارماریس زیبا

مارماریس بیشتر به طبیعت زیبا و ساحل آفتابی‌اش مشهور است. با این حال علاوه بر دراز کشیدن در ساحل و آب تنی، جاذبه های تفریحی مارماریس شامل موارد دیگری هم می شوند.

خلیج زیبای مارماریس درست در جایی قرار گرفته است که دریای اژه و مدیترانه به هم می رسند. این خلیج پر از جزایر کوچک و بزرگ بوده و دور آن شبه جزیره های بسیار ناهمواری قرار گرفته است. همین موضوع باعث می شود مارماریس به یک تفریحگاه محبوب برای قایقرانی تبدیل شود.

در این مقاله به معرفی برترین تفریحات موجود در مارماریس می پردازیم تا علاوه بر لذت بردن از ساحل شگفت انگیز آن، بتوانید تجربه ای به یاد ماندنی از سفر به این منطقه برای خود (و البته هم سفرانتان) بسازید.

  1. قایق سواری

مارماریس شهرت خود را به بندر فوق العاده اش مدیون است. پس تعجب آور نیست که محبوب ترین جاذبه ی تفریحی در مارماریس قایق سواری باشد. در نتیجه تورهای قایقرانی فراوانی در این منطقه پیدا می کنید.

اگر تا به حال هیچ تجربه ای از سفرهای دریایی نداشته اید هم کشتی های تفریحی اینجا می توانند خاطرات خوبی را از دریانوری در آب های درخشان مارماریس برایتان بسازند.

جاذبه های تفریحی مارماریس

  1. کاوش در شهر قدیمی و قلعه ی مارماریس

مارماریس ممکن است یک شهر کاملا تفریحی باشد اما مکان هایی تاریخی نیز برای کند و کاو در آن وجود دارد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  ترفندها و راهکارهای صرفه‌جویی در سفر

حتی اگر بخواهید تعطیلات خود را فقط به دراز کشیدن در ساحل اختصاص دهید، باز هم حتما بازدید از منطقه قدیمی بیژو در مارماریس را در برنامه سفر خود قرار دهید. قلعه مارماریس و مسیرهای سنگفرش موجود در اطراف شهر قدیمی که بر فراز بندر قرار گرفته اند، اصلی ترین جاذبه های گردشگری تاریخی شهر به شمار می روند.

هنگام بازپس گیری جزیره رودس، این قلعه به عنوان محل استقرار نیروهای عثمانی سلطان سلیمان مورد استفاده قرار گرفت.

جاذبه های تفریحی مارماریس

  1. سفر یک روزه به رودس

جزیره یونانی رودس، بزرگترین جزیره دودکانیز است که با کشتی تا آنجا تنها یک ساعت راه فاصله دارید. از آنجایی که رودس به مارماریس نزدیک است و رفت و برگشت به این جزیره یونانی سفری یک روزه محسوب می شود، این مکان به یکی از محبوب ترین جاذبه های تفریحی مارماریس تبدیل شده.

این شهر قدیمی در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است، با کوچه پس کوچه های سنگ فرش شده و باروهای سنگی.

جاذبه های تفریحی مارماریس

  1. ساحل مجاور خلیج مارماریس

بهترین سواحل منطقه مارماریس همه خارج از شهر هستند. آنها در امتداد خط ساحلی و در کنار تپه ای پوشیده از جنگل های کاج قرار گرفته است.

به لطف این خط ساحلی کم عمق، امکان شنا برای کوچولوها نیز وجود دارد. در نتیجه منطقه به انتخاب فوق العاده ای برای یک سفر خانوادگی به یاد ماندنی تبدیل شده است.

این مناطق ساحلی امکانات کاملی را هم ارائه می دهند. اگر در اوایل تابستان به این اینجا سفر کنید احتمالا با جمعیت بیشتری در ساحل مواجه خواهید شد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  تور کوش آداسی

جاذبه های تفریحی مارماریس

  1. سفر دریایی در امتداد رودخانه دالیان

شهر کوچک دالیان در 90 کیلومتری شرق مارماریس واقع شده است. سفر تفریحی با قایق های رودخانه ای، در امتداد رودخانه پر پیچ و خم دالیان قطعا یکی از بهترین فعالیت های تفریحی در اینجا است.

مناظر کنار رودخانه چشمگیر هستند. مناطق تاریخی جذابی هم در آنها به چشم می خورد. تور دریاچه شامل توقف در چشمه های آب گرم سلطانیه نیز می شود. جایی که با حمام در آب گرم معدنی، آرامش را تجربه می کنید.

اگر قصد سفر به مارماریس و لذت بردن از یک تعطیلات به یادماندنی را دارید، می توانید روی قوی سیاه پارسیان حساب کنید.

با ما در ارتباط باشید: 021362255534 – 09038634341

بهترین نرخ  هتل، و رزرو آنلاین هتل در تمامی شهرهای ترکیه در سایت قوی سیاه پارسیان 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید