چشم دبی

هلدینگ دبی اعلام کرده است که عین دبی قرار است در ۲۱ اکتبر افتتاح شود و در حال حاضر فروش بلیط بزرگترین و بلندترین چرخ فلکی جهان آغاز شده است.

عین دبی با ارتفاع بیش از ۲۵۰ متر، جدیدترین نقطه عطفی است که به لیست طولانی جاذبه های رکوردشکن جهان پیوسته است.

چشم دبی

رونالد دریک، مدیر کل عین دبی، می گوید: «عین دبی تجربه ی منحصر به فردی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد، از جمله کابین های لوکس، مهمانی های شبانه و مناسبت های جذاب. به علاوه ی رستورانی با منوی منحصر به فرد با لژ خانوادگی و غیره. ما بهترین گزینه برای جشن گرفتن لحظات خاص زندگیتان هستیم، بنابراین باید افتتاحیه را با جشن بزرگی برگزار کنیم. به زودی جزئیات هیجان انگیزتری درباره ی افتتاحیه بزرگ زودی فاش می شود.»

حقیقتا هم عین دوبی با چشم انداز فوق العاده اش، می تواند تجربه ی شگفت انگیزی را به گردشگران هدیه دهد. عین دبی ۲۴ ساعته باز است و توریست ها می توانند شب و روز بسیار متفاوت دبی را تجربه کنند.

دور کامل چرخ و فلک 

یک دور کامل این چرخ و فلک تقریبا ۳۸ دقیقه طول می کشد! و گردش در این سایت توریستی از همین نقطه شروع می شود. عین دبی در قلب مکان منحصر به فردی قرار داد. یعنی Bluewaters که دارای جذابیت و استایل جذابی است. اقامت در اینجا اوقات خوشی را برایتان در پی خواهد داشت.

محمد شرف، مدیر ارشد اجرایی دبی هلدینگ اینترتینمنت، می گوید: «دبی همچنان در صنعت سفر و گردشگری پیشرو است. این کشور شهرت خود را از ارائه پروژه های پیشرو و مکان های دیدنی کسب کرده است. عین دبی گواهی بر یکی از بسیار ابتکاراتی است که دبی برای افزایش بیشتر رقابت خود به عنوان یک مقصد گردشگری بین المللی کلیدی به کار گرفته است.»

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

بهترین نرخ پروازهای دبی را در سایت قوی سیاه پارسیان جستجو و رزرو نمایید .

با ما در ارتباط باشید :

۰۲۱۶۵۲۵۵۵۳۴ – ۰۹۰۳۸۶۳۴۳۴۱

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید