پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای رزرو ارزان ترین پروازهای ممکن به مقصدی خاص، جستجوی خسته کننده ای را تجربه کرده باشید. در این مقاله می خواهیم فوت و فن های نحوه پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما را برایتان بگوییم. با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله می توانید در وقت و حوصله خود صرفه جویی کنید. و از همه مهمتر، می توانید در پولتان برای برنامه ریزی سفر صرفه جویی کنید.

بلیط ارزان هواپیما

  1. جستجوهای خود را مخفی نگه دارید.

اولین و جالب ترین نکته در مورد نحوه پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما همین است. اشتباه نمی کنید اگر فکر می کنید قیمت پرواز پس از چندین بار جستجو در مرورگر وب تغییر کرده است.

بر اساس کوکی های موجود در مرورگر شما، زمانی که یک مسیر خاص را مکرراً جستجو کنید، قیمت پروازها افزایش می یابد. چرا که سایت می خواهد شما را بترساند تا سریعا قبل از اینکه قیمت ها حتی بالاتر برود، پرواز خود را رزرو کنید. پس همیشه پروازها را در حالت ناشناس (Incognito mode) یا با مرور خصوصی جستجو کنید. اینطوری کمترین قیمت ها را می بینید.

  1. از بهترین موتورهای جستجوی پرواز استفاده کنید.

موتورهای جست و جوی سایت های مختلف قیمت های متفاوتی را برای بلیط پروازها نشان می دهد. ممکن است یک پرواز در موتور جست و جوی یک سایت قیمت بسیار منصفانه تری نسبت به یک سایت دیگر داشته باشد. پس آشنایی با سایت هایی که بهترین قیمت را ارائه می دهند، می تواند برایتان بسیار مفید باشد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  راهنمای خرید بهترین بلیط هواپیما

این قسمت را می توانید به قوی سیاه پارسیان بسپارید. می توانید مطمئن باشید که با جست و جو در قوی سیاه پارسیان برای پیدا کردن بلیط پرواز، با کمترین و مقرون به صرفه ترین قیمت های ممکن مواجه خواهید شد.

  1. ارزان ترین روز را برای خرید ارزانترین بلیط پیدا کنید.

یک نکته جالب در مورد خرید بلیط هواپیما این است که در روزهای متفاوتی از هفته، قیمت بلیط هم متفاوت خواهد بود. به این صورت که معمولا آخر هفته ها قیمت پرواز افزایش پیدا می کند. البته همیشه این مورد برقرار نیست اما می تواند فاکتور مهم و مفیدی برای انتخاب روز پرواز و در نتیجه، صرفه جویی در هزینه ها باشد.

  1. با خطوط هوایی مقرون به صرفه آشنا شوید.

ایرلاین های ارزان قیمت بلیط های ارزان تری نسبت به همتایان خود ارائه می دهند. این مورد را نیز می توانید به قوی سیاه پارسیان بسپارید. با جست و جو برای بلیط در سایت قوی سیاه پارسیان می توانید اسم هر ایرلاین را در کنار قیمت پروازها مشاهده کنید. از این طریق می توانید به صرفه ترین ایرلاین را شناسایی نمایید. سپس با بررسی خدمات آنها، برای خرید بلیط اقدام نمایید.

  1. بلیط چارتر بخرید.

بلیط های چارتر بلیط هایی هستند که آژانس های مسافرتی و یا اشخاص حقیقی و حقوقی آنها را از قبل خریداری کرده و حالا به دیگران می فروشند.

هر چه تایم پرواز نزدیک تر شود قیمت بلیط های چارتری نیز کاهش پیدا می کند. به همین صورت می توانید بلیط هایی را با قیمت پایین تر بخرید. البته به شرطی که از چارترکننده های معتبر مثل قوی سیاه پارسیان برای خرید بلیط استفاده کنید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  بار مجاز هواپیما

فوت و فن های گفته شده می تواند به شما کمک کند تا برای سفر بعدی بهترین و به صرفه ترین بلیط ها را انتخاب نمایید. امیدواریم مطلب برایتان مفید بوده باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید