برای خرید بلیط هواپیما از سایت قوی سیاه پارسیان ابتدا باید در سایت یک حساب کاربری بسازید.

اگر از قبل حساب کاربری داشته باشید می توانید با استفاده از ایمیل و رمز عبور خود وارد شوید.

برای ثبت نام در سایت و خرید بلیط هواپیما به شماره موبایل شما احتیاج است. پس در مرحله ی بعدی باید نام، نام خانوادگی و ایمیل خود را برای ساخت حساب وارد نمایید.

حال پس از ساخت حساب می توانید طی کردن مراحل خرید بلیط هواپیما را شروع کنید.

آنچه در این محتوا میخوانید:

مراحل خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما

با توجه به اینکه قصد خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی را دارید، یکی از گزینه های پرواز داخلی یا پرواز خارجی را از صفحه اصلی سایت قوی سیاه پارسیان انتخاب نمایید.

حال باید مشخص کنید که بلیط یک طرفه می خواهید یا دو طرفه. منظور از بلیط دو طرفه، بلیط رفت و برگشت است.

سپس باید مبدا و مقصد را مشخص کرده و در قسمت بعدی نوع بلیط را تعیین نمایید. در قسمت تعیین نوع بلیط باید تعداد افراد بزرگسال، کودک یا نوزاد همراه خود را نیز تعیین کنید.

در صورتی که مشغول خرید بلیط یکطرفه باشید فقط باید تاریخ رفت خود را مشخص نمایید. اگر قصد خرید بلیط رفت و برگشت را دارید باید تاریخ برگشت را نیز مشخص کنید.

پس از وارد کردن این موارد روی گزینه ی جست و جو کلیک کنید. با این کار وارد صفحه ی انتخاب پرواز می شوید.

انتخاب پرواز

در این مرحله از خرید بلیط هواپیما در صفحه باز شده پروازهای مطابق با خواست خود را مشاهده خواهید کرد. تمامی اطلاعات بلیط مانند قیمت بلیط، ایرلاین ها، نوع هواپیما، ساعت حرکت، ساعت رسیدن، نوع پرواز از لحاظ سیستمی یا شناور بودن و غیره قابل مشاهده خواهند بود.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  اسرارآمیزترین جاذبه های گردشگری دنیا

اگر در حال خرید بلیط رفت و برگشت باشید در بالای بخش بلیط ها می توانید هم اطلاعات پروازهای رفت و هم اطلاعات پروازهای برگشت را مشاهده نمایید.

با فشردن گزینه ی “اطلاعات بیشتر”  می توانید به جزییات بیشتری دسترسی پیدا کنید. با استفاده از آیکون های موجود در سمت چپ هر بلیط نیز به قوانین بار و قوانین پرواز هر ایرلاین دسترسی خواهید داشت.

از فیلتر موجود در نوار سمت راست سایت برای دقیق تر کردن جست و جوی خود در قیمت ها استفاده نمایید. فیلتر می تواند تعیین بازه ی قیمت مورد نظرتان را برایتان راحت تر کنند.

فیلتر های موجود در بالای صفحه نیز می توانند به شما در مرتب کردن بلیط ها بر اساس قیمت، ساعت و ایرلاین کمک کنند.

آپشن کنار فیلترها نیز به شما کمک می کند تا بتوانید پروازهای روز قبل یا بعد از روز مورد نظرتان را هم مشاهده نمایید.

سپس برای انتخاب هر کدام از بلیط ها کافی است روی قسمت رزرو کلیک نموده و در ادامه مراحل مربوط به پرداخت هزینه و خرید بلیط هواپیما را طی کنید.

دقت کنید که اگر برای شخص دیگری خرید می کنید باید در فرم مربوط به خرید بلیط اطلاعات آن شخص را وارد نمایید.

در نهایت با انتخاب رزرو می توانید مراحل را ادامه داده و خرید خود را تکمیل نمایید. می توانید بلیط را دانلود کرده و در صورت نیاز آن را پرینت بگیرید. البته که برای سوار شدن به هواپیما الزامی به ارائه ی بلیط چاپی نیست.

سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  7 شهر زیبای سوئیس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید