بازگشایی مرزهای تایلند

سفر به تایلند در کرونا

بالاخره تایلند مرزهای خود را به روی گردشگران گشود. مدتی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه این کشور به زودی مرزهای خود را مجددا به روی گردشگران باز خواهد کرد. طبق اخبار، مقامات مربوطه در تایلند قول داده بودند که با پیشرفت واکسیناسیون جمعی، دوباره پذیرای گردشگران باشند. سرانجام این وعده ها محقق شد.

لیست واکسن های مورد تایید کشور تایلند

آسترازنکا، جانسون اند جانسون، مدرنا، سینوفارم، فایزر، کوویشیلد، اسپوتنیک وی و سینوواک.

کدام شهرهای تایلند توریست می پذیرند؟

در حال حاضر اینطور اعلام شده است که 3 شهر بانکوک، پاتایا و پوکت پذیرای توریست ها خواهند بود.

قوانین سفر به تایلند در کرونا

تایلند

بالاخره با توجه به اخبار اعلام شده توسط دولت این تایلند، گردشگران از 1 اکتبر (9 مهر) اجازه پیدا کردند تا وارد خاک این کشور شوند. البته با توجه به اینکه هنوز ویروس کرونا ریشه کن نشده است، دولت قوانین و شرایطی را برای افرادی که قصد ورود به این کشور را دارند وضع کرده است. این قوانین به این هدف قرار داده شده اند تا هم سلامت مردم محلی و هم گردشگران تا حد ممکن به خطر نیفتد. قوانین ورود به این کشور در دوران کرونا عبارتند از:

  1. مسافران تنها در صورتی می توانند وارد خاک تایلند شوند که تست PCR منفی ارائه دهند. این تست باید حداقل حداکثر 72 ساعت قبل از ورود به این کشور گرفته شده باشد.
  2. جواب تست PCR حتما باید به زبان انگلیسی باشد.
  3. مسافران باید حتما گواهی واکسیناسیون خود را به همراه داشته باشند. این گواهی نیز نباید کمتر از 14 روز پیش از عزیمت صادر شده باشد.
  4. توریست ها باید از سفارت سلطنتی تایلند گواهی ورود (COE) دریافت کرده باشند.
  5. مسافران پس از دریافت شماره COE و کد مرجع، باید اپلیکیشن ThailandPlus را نصب کرده و در آن ثبت نام کنند.
پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  کوش آداسی

تنها در صورتی که این شرایط را رعایت کرده باشید می توانید قدم به سرزمین لبخندها و معابد بگذارید. امیدواریم سفر خوشی را در پیش داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید