بازگشایی تایلند روی گردشگران

تایلند : سرزمین هزاران لبخند

کشور تایلند که به سرزمین هزاران لبخند معروف است، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری است که پیشنهاد می کنیم حتما یکبار امتحانش کنید.

حدود یک سال بود که این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا قرنطینه 14 روزه در مراکز مورد تایید دولت را برای تمامی مسافرانی که به این کشور سفر می‌کردند و یا باز می گشتند اجباری کرده بود. اما به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز گردشگرانی که واکسینه شده اند می توانند به بانکوک و 10 استان دیگر تایلند سفر کنند.

از ماه اکتبر (مهرماه 1400) قرنطینه اجباری برای مسافران واکسینه شده لغو خواهد شد.

تایلند

جزیره پوکت

جزیره پوکت در حال آماده شدن برای پذیرش مسافران واکسینه شده از ماه جولای (تقریبا 10 تیرماه 1400) است. که قرار است تا قبل از ورود گردشگران اغلب ساکنین پوکت علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

گردشگری تایلند

گردشگری نقش بسیار مهمی در اقتصاد این کشور دارد. به طوری که در سال 2019 که پذیرای 39.9 میلیون گردشگر بود درآمدی نزدیک به 61.32 میلیارد دلار برای تایلند به همراه داشت. در حالی که سال گذشته آمار گردشگران چیزی حدوی 6.7 میلیون نفر گزارش شد.
برای عملی شدن این برنامه 70 درصد ساکنین 10 استانی که پذیرای گردشگران خواهند بود، باید واکسینه شوند.

تایلند

چرا سرزمین هزاران لبخند

در تایلند به هر کجا که سفر کنید و یا از هر نقطه ای که بگذرید، افرادی را می بینید که بدون دلیل خاصی لبخند می زنند، نه به خاطر سرمستی یا دیوانگی بلکه به این خاطر که آن ها همیشه لبخند روی لب دارند. این یکی از اصول آن ها است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  بلیط هواپیمای فرست کلاس

جالب تر آنکه آنها با همین تکنیک لبخند زدن به اختلاف نظرها و مشاجره های بینشان خاتمه می دهند.

در این کشور به ندرت پیش می آید افراد در حال درگیری باهم باشند. به طور کلی در تایلند لبخند زدن نشانه ای برای کنار گذاشتن اختلافات به حساب می آید. به همین خاطر است که تایلند به “سرزمین هزاران لبخند” معروف است. همچنین به سرزمین هزار معبد نیز به دلیل دارا بودن معابد شگفت انگیز بسیار معروف است.

نحوه مسافرت به تایلند

برای رزرو تور و بلیط های مربوط به تایلند از طریق صفحه اصلی قوی سیاه میتوانید اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید