مارماریس

بندر مارماریس ، یک شهر ساحلی زیبا و پر طرفدار در جنوب ترکیه، میزبان طبیعت بینظیر، فرهنگ غنی و امکانات تفریحی متنوعی است که آن را به مقصدی ایدهآل برای سفر تبدیل.میکند.

معرفی بندر مارماریس

بندر مارماریس شهری طبیعی و زیبا است که در کنار سواحل آرام و زیبای دریای اژه واقع شده است. این شهر با معماری سنتی، جاذبههای گردشگری فراوان و جو دوستانه و گرم. مردمش به یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در ترکیه تبدیل شده است. این شهر در میان دو کوه با طبیعتی بکر و بی‌نظیر قرار دارد اما از همه مهم‌تر وجود سواحل آرامش‌بخش این منطقه است که آن را به بهترین شهر توریستی جهان تبدیل می‌کند.

جاذبه های دیدنی بندر مارماریس

قلعه مارماریس

این قلعه تاریخی در قرن ۱۵ ساخته شده و منظرهای دیدنی از سواحل و بندر مارماریس را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد.این قلعه بهترین مراکز فرهنگی مارماریس است که با قدمت هزاران ساله خود تاریخ پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته. شما با بازید از آن می توانید اصالت شهر مارماریس را بشناسید؛ قلعه ای که شکوه و عظمت دیوارهایش شما را به سفر در زمان می برد.

از آنجایی که ترکیه یادگاری های زیادی از ادوار مختلف را در خود جای داده، چنین مکانی بهترین جا برای آشنایی با هنر گذشتگان، تاریخ این سرزمین و فرهنگ مردمانش است. بازدید از این قلعه یکی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مارماریس است که نباید از دیدن آن غافل شد.

مارماریس

سواحل زیبا

سواحل طولانی و ماسه ای بندر مارماریس باآبهای زلال و آرام، محلهای ایدهآلی برای شنا، آفتابگرفتن و استراحت هستند. در مارماریس منطقه‌ای با طبیعت زیبا به نام ایچملر وجود دارد که در اصل نام آن ایچمیلر است. این منطقه در ۸۸ کیلومتری مارماریس در شبه جزیره‌ای که در اطراف آن جنگل‌های درخت بلوط وجود دارد، واقع شده است.

سواحل ایچملر از زیباترین ساحل‌های مارماریس هستند. امکانات تفریحی و رفاهی این سواحل باعث بیشتر شدن علاقه‌مندان به آن شده است. امکاناتی مانند جت اسکی و سایر بازی‌های دریایی، حمام آفتاب، پلاژ، کافه و رستوران‌ها و هتل‌های ساحلی زیبا که جزو گران‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شوند. شما می‌توانید از طریق پیاده‌روی به شهر بروید یا دلموش اجاره کنید.

سواحل بندر مارماریس

جزیره کلئوپاترا

جزیره کلئوپاترا یکی از طبیعی‌ترین و بکرترین جاذبه های دیدنی مارماریس است. این جزیره به‌خاطر داشتن ساحلی با شن‌های طلایی رنگ شهرت جهانی دارد و در آن هیچ خبری از المان‌های شهری نیست.

در ساحل کلوپاترا قرار است از طبیعت زیبا لذت ببرید؛ شنا کنید، کنار ساحل آفتاب بگیرید، نوشیدنی خنک بنوشید و استراحت کنید، داخل جنگل‌ها قدم بزنید و اگر به تاریخ علاقه‌مند هستید، از بقایای شهر باستانی سدیر دیدن کنید.

این جزیره زیبا در ۱۸ کیلومتری بندر مارماریس قرار دارد و برای دسترسی به آن باید به روستای کاملی رفته و در بندر کاملیک از طریق لنج به آنجا بروید. هزینه ورود به جزیره رایگان نیست و درب آن همه روزه، در تابستان از ساعت ۸ و نیم صبح تا ۷ بعد از ظهر و در زمستان از ۸ و نیم تا ۵ و نیم بعد از ظهر به روی شما باز است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید بلیط هواپیما رعایت کنید

در مجموع کلئوپاترا جز زیباترین مناطق دیدنی جزیره مارماریس است که در دنیا نظیر آن را کمتر می‌توانید پیدا کنید. پس می‌طلبد که برای یکبار هم شده به مارماریس رفته و از کلئوپاترا دیدن کنید.

دهکده تورگوت

تورگوت دهمین مورد و آخرین مورد از ۱۰ مورد از بهترین جاهای دیدنی بندر مارماریس است. این دهکده زیبا حال‌و‌هوایی شبیه بییر دارد و برای کسانی که دنبال تجربه زندگی در روستا هستند یک انتخاب عالیست. آبشار و قلعه تورگوت، شهر باستانی هیگاسوس، ساحل زیبا، کلوپ قایق‌های بادبانی، فروشگاه‌های فرش، رستوران‌ها و کافه‌هایی که به فاصله ۲ کیلومتر کنار هم قرار گرفته‌اند، از جمله جاذبه‌های تفریحی و دیدنی این روستا هستند که حداقل چند روزی برای بازدید کردن از همه آن‌ها زمان نیاز دارید.

دهکده تورگوت

تورگوت در حدود ۳۱ کیلومتری جنوب غربی مارماریس و ۹ کیلومتری روستای بییر شکل گرفته است. برای دسترسی به دهکده تورگوت می‌توانید ابتدا به روستای بییر رفته سپس به تورگوت رفته یا از مارماریس مستقیما به آنجا بروید.

خلیج کوملوبوک

25 کیلومتر که از مارماریس فاصله بگیرید و به سمت جنوب غربی بروید، با دیدن خلیج کوملوبوک شگفت‌زده خواهید شد. برای رسیدن به این منطقه بهترین روش استفاده از قایق‌ می‌باشد، اما اگر یک ماجراجوی تمام عیار باشید، می‌توانید کوله‌تان را روی دوش بیندازید و از مسیر پیاده‌روی و کوه‌پیمایی به کوملوبوک برسید. علاوه بر ساحل آرام،‌ دریای زلال و محیط دنج، بازدید از غار 5000 ساله و شهر باستانی آموس نیز می‌تواند تجربه‌ی شما را غنی‌تر کند.

مارماریس

برای اطلاع از تورهای لحظه آخری و ارزان ما ، اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

مارینا و بندرگاه

مارماریس مارینا یکی از جاذبه های هیجان انگیز این منطقه است که می‌تواند خاطرات خوشی را برای گردشگران فراهم کند. در این منطقه از بندر مارماریس ترکیه می‌توانید در امتداد ساحل شنی سفید قدم بزنید یا این که سوار قایق‌های بادبانی شوید و دریانوردی را تجربه کنید. توریست‌ها می‌توانند در بندر مارماریس مارینا به موسیقی‌های زنده گوش جان بسپارند و یا این که در مراکز خرید این منطقه گشتی بزنند. چشیدن طعم یک غذای بی‌نظیر نیز در رستوران‌های این منطقه می‌تواند لذت سفر را برای شما چندین برابر کند.

مارماریس مارینا یک مکان فوق العاده برای شب زنده داری در تور مارماریس می باشد. این مکان با میدان جوانان 19 می مارماریس، حدود 24 دقیقه فاصله دارد. مارماریس مارینا یک مجموعه تفریحی و گردشگری به حساب می آید. این مجموعه مورد توجه افراد محلی و خارجی قرار گرفته است. این منطقه یکی از بهترین مکان ها برای تماشای غروب آفتاب و قدم زدن در امتداد اسکله می باشد. در کنار لذت بردن از این اسکله می توانید گشت و گذاری نیز در مغازه های اطراف آن داشته باشید و سوغاتی ترک و انواع لباس را خریداری نمایید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  آزمون PTE

در گوشه کنار این مجموعه می توانید از موسیقی زنده لذت ببرید و وقتی احساس گرسنگی کردید، از میان کافه رستوران های متعدد، غذای دلخواه خود را انتخاب نمایید.

این مارینای پرجنب و جوش مملو از قایقهای تفریحی و کشتیهای دریانوردی است که منظرهای چشمنواز به شهر میبخشد.

مارینا بندر مارماریس

فعالیتهای تفریحی در مارماریس

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری کوهستانی در مارماریس یک فعالیت ورزشی عالی برای دوستداران طبیعت و طرفداران ماجراجویی است. گردشگران می توانند از تماشای مناظر اطراف لذت ببرند و با فرهنگ و رمز و راز بندر مارماریس در حین پدال زدن در میان مسیرهای پر پیچ و خم آشنا شوند.در میان راه، با جنگلهای کاج، شکوفه های زیبا، انواع گونه های گیاهی به همراه چشم انداز پانوراما که از جذابیت های دوچرخه سواری کوهستانی در تور لحظه آخری مارماریس است روبه رو می شوید.

مسیرهای مختلف برای دوچرخه سواری وجود دارد از سراشیبی ها و سربالای های مختلف گرفته تا دوچرخه سواری در حومه شهر را می توانید انتخاب کنید، حتی می توانید در اطراف ساحل و یا در تپه ها دوچرخه سواری کنید. اما اگر دنبال تفریحات سرگرم کننده در تور ارزان مارماریس هستید، پیشنهاد ما به شما دوچرخه سواری در کوهستان است.

آبتنی و شنا

شنا در سواحل زیبا، قایق سواری و جت اسکی در آبهای صاف و آرام از جمله فعالیتهای پرطرفدار آبی در مارماریس هستند.

گردش با قایقهای بادبانی

قایقهای بادبانی امکان گردش در خلیجهای زیبا و کشف مناظر طبیعی بکر را فراهم میکنند. از دیگر تفریحات مهیج مارماریس می توان به قایق سواری اشاره کرد. از قایق سواری در بندر مارماریس گرفته تا ساحل ایچملر، جزیره های اطراف مارماریس و عبور از داخل غارهای مختلف را در این منطقه می توانید امتحان کنید.

در طول سفر تور گردشگری مارماریس و قایق سواری در جزایر مشهور مانند جزیره بهشت و یا غارهای مختلف یا دریا، با مناظر زیبا و تپه های سرسبز مواجه می شوید.این قایق سواری جذاب و مهیج معمولا از صبح آغاز شده و تا شب ادامه دارد.

یکی از مسیرهای که در آن قایق سواری می کنید منطقه دالیان است. دالیان با طبیعتی بهشتی، ساحل لاکپشتها و جاذبه های تاریخی، مکان بسیار محبوبی در تور مارماریس است که قطعا چشم شما را به خود خیره خواهد کرد.

کوهنوردی و طبیعتگردی

جنگلهای سرسبز و کوههای پوشیده از پوشش گیاهی، مسیرهای ایدهآلی برای کوهنوردی و طبیعتگردی هستند.

برای دریافت اطلاعات تورهای متنوع مارماریس با ما در ارتباط باشید .

02165255534 – 02165270292

چرا بندر مارماریس؟

طبیعت زیبا
مناظر طبیعی شگفت انگیز و سواحل آرام  بندر مارماریس  امکان استراحت و تجدید قوا را فراهم میکنند.

تاریخ و فرهنگ
.میراث فرهنگی غنی و معماری سنتی در آمیخته با امکانات مدرن، جذابیت منحصربه فردی دارد.

تفریحات متنوع
فعالیتهای آبی، دوچرخه سواری در طبیعت، کوهنوردی و طبیعتگردی در مارماریس را به مقصدی ایدهآل برای گذران اوقات فراغت تبدیل میکند.

پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد هتل های مارماریس ، مقاله معرفی بهترین هتلهای مارماریس مطالعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید