شرکتهای هواپیمایی داخلی

شرکت های هواپیمایی داخلی : یکی از دغدغه ها در زمان مسافرت با هواپیما انتخاب یک شرکت هواپیمایی  (ایرلاین ) خوب برای مسافرت است، که امروز قصد داریم به معرفی اجمالی چند تا از ایرلاین های محبوب داخلی ایران بپردازیم، در لیست زیر میتوانید انواع شرکت های هواپیمایی را مشاهده کنید:

توجه : در این لیست هیچگونه رتبه بندی صورت نگرفته است.

  1. هواپیمایی ایران ایر (هما)
  2. هواپیمایی ایران ایر تور
  3. هواپیمایی آسمان
  4. هواپیمایی کیش ایر
  5. هواپیمایی ساها
  6. هواپیمایی ماهان
  7. هواپیمایی کارون
  8. هواپیمایی کاسپین
  9. هواپیمایی قشم
  10. هواپیمایی تفتان
  11. هواپیمایی زاگرس
  12. هواپیمایی تابان
  13. هواپیمایی معراج
  14. هواپیمایی آتا
  15. هواپیمایی اترک
  16. هواپیمایی سپهران

بلیط پرواز داخلی قوی سیاه

  1. ایران ایر

ایران ایر یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های هواپیمایی داخلی به شمار می آید این به عنوان باسابقه ترین ایرلاین ایران شناخته می شود. ایران ایر دارای هواپیماهایی از جمله ای تی آر، ایرباس، فوکر و ام دی می باشد این ایرلاین به 35 شهر داخلی کشور از جمله آبادان، اهواز، اردبیل، بندرعباس، بیرجند، بندرلنگه، گرگان، اصفهان، کرمانشاه، مشهد، قشم، رشت؛ ساری و. . . پرواز دارد.

ایرلاین داخلی ایران ایر، در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس در کشور مشغول به پرواز است. از خدماتی که در کلاس اکونومی ایرلاین ایران ایر ارائه می شود، می توان به پخش فیلم و پذیرایی به صورت غذاهای بسته بندی اشاره کرد. در کلاس پروازی بیزینس هما، صندلی ها دارای مانیتور و راحت تر هستند.

  1. ماهان

یکی از مهم ترین شرکت های هواپیمایی داخلی می باشد که دارای ناوگان مجهزی برای پرواز های داخلی و خارجی می باشد. فضای کابین هواپیما های این شرکت، همگی دارای فضای کافی جهت استراحت و قابلیت تنظیم صندلی است. همچنین امکان استفاده از سیستم Wi-Fiجهت دیدن فیلم‌ها و شنیدن موسیقی‌های متنوع، در پروازهای بالای سه ساعت نیز برای مسافران وجود دارد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  بندر مارماریس ، مقصدی ایدهآل برای سفر

شما می توانید از تهران به اصفهان، مشهد به تهران، کیش به تبریز و شهرهایی مانند لار، بندرلنگه، آبادان و زاهدان با ناوگان این ایرلاین سفر کنید. این شرکت دارای 40 فروند هواپیما بوده که 24 فروند آن در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند.

  1. آتا

این ایرلاین داخلی را به دلیل داشتن فقط پنج حادثه هوایی و نداشتن مرگ و میر و جراحت ناشی از این حوادث، به عنوان ایمن ترین ایرلاین در کشور شناخته میشود.

ناوگان شرکت هواپیمایی آتا، دارای هواپیما هایی از جمله ایرباس، بوئینگ و ام دی می باشد. از مسیرهای فعال در این ناوگان پروازی می توان پرواز به مقاصد داخلی تهران، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، تبریز، جزیره کیش، ساری، ارومیه، کرمانشاه، جزیره قشم و آبادان اشاره کرد.

  1. کیش ایر

یکی از ایرلاین های محبوب برای پرواز به جزیره کیش، هواپیمایی کیش ایر است که دارای ناوگان جدید و پیشرفته ای از جمله هواپیماهای ایرباس، فوکر و ام دی می باشد.

این ایرلاین روزانه از 18 مبدا داخلی به جزیره زیبا کیش پرواز دارد که از مقاصد پرتردد این ایرلاین می توان به پرواز اصفهان کیش، تهران کیش، مشهد کیش اشاره کرد.

از دیگر مزیت های این ایرلاین می توان به کیفیت بالای غذای آن اشاره کرد که دارای کترینگ استانداردی است که سنت غذایی و تکنولوژی روز دنیا را سر لوحه اصلی خود قرار داده است.

5. آسمان

یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی داخلی است که پرواز های متعددی در خارج و داخل کشور دارد. این ایرلاین به 40 شهر داخلی از جمله تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، ایلام، تبریز، رشت، گرگان، اردبیل، نوشهر، بندرعباس، کیش و. . . پرواز می کند. ایرلاین آسمان بیشترین سهم پرواز داخلی را در بین ایرلاین های دیگر ایران برعهده دارد.

  1. قشم ایر

شاید این ایرلاین دارای ناوگان زیادی نباشد اما به دلایلی مانند خدمات با کیفیتی که توسط این شرکت هواپیمایی ارائه شده و ارائه هواپیمای اختصاصی این شرکت برای باشگاه پرسپولیس محبوبیت زیادی برای این شرکت به ارمغان اورده است

  1. معراج

هواپیمایی معراج به دلیل تاخیرهای اندک در پرواز به ایرلاین خوش قول معروف شده است علاوه بر این به دلیل فعالیت گسترده این ایرلاین در مقاصد مختلف داخلی و بین المللی و ناوگان نسبتا بزرگ این ایرلاین می توان معراج را یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی کشور دانست.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  رومانی و 5 جاذبه گردشگری فوق العاده در آن

شما میتوانید برای تهیه بلیط های شرکت های هواپیمایی ذکر شده از سایت قوی سیاه پارسیان استفاده نمائید و برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 65255534-021 نماس حاصل فرمائید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید