قطار فدک قوی سیاه

قطار فدک

شاید برای شماهم کیفیت و راحتی حمل و نقل بسیار حائز اهمیت باشد ،قطار فدک با امکانات فوق پیشرفته خود جز بهترین قطارهای ایران شده است . در ادامه با خدمات ویژه این قطار لوکس بیشتر آشنا می شویم.

 

شرکت قطار فدک

قطار ۵ ستاره لوکس فدک به منظور گسترش خدمات مسافری ریلی، در سال ۱۳۹۴ در مسیر تهران- مشهد توسط شرکت ریل پرداز نو آفرین راه اندازی شده و پس از گذشت مدتی این شرکت برای جابه جایی مسافران در مسیر تهران- شیراز نیز آماده ارائه خدمات با این نوع از قطارها شد.

قطارهای پنج ستاره فدک

قطار فدک اولین قطار ۵ ستاره ایرانی می باشد، که به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور ارائه خدمات در سطح خدمات شرکت های هوایی روز دنیا، استاندارد های سیستم حمل و نقل ریلی را در کشور افزایش داد .

این شرکت همواره سعی بر بهبود خدمات خود جهت ارائه سفر راحت ، ایمن و لوکس را دارد.

 طراحی قطار فدک

در طراحی قطارهای فدک تلاش شده تا طراحی مدرن و سنتی در کنار یکدیگر قرار گیرند. همچنین مفهوم باغ فدک به عنوان باغی سرسبز در دل کویر به شکل نمادین مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ بندی ها نیز ترکیبی از رنگ های سفید، فیروزه ای و طلایی است که علاوه بر القای حس آرامش و راحتی، فضایی زیبا و مجلل را ایجاد کرده اند.

کنسول مرکزی کوپه که مانیتور و زیرسریها را شامل می شود، از بافتی چرمی به رنگ سفید تولید شده و بالای آن پشت تختی از جنس چوب به رنگ زیتونی سطح وسیعی از نمای کوپه را به خود اختصاص داده است. جلوه دیگر، انعکاس نوری از سقف بر سطوح کوپه است؛ سقفی که در دولایه به شکل مشبک است و نقوشی را بر خود دارد. نوری آبی نیز در یک سمت سقف راهرو و در کنارههای سقف کوپه نیز جلوه زیبایی به فضای داخلی افزوده است.

مهمانداران قطار فدک

کارکنان فدک از میان افراد متخصص و بر اساس استانداردهای روز دنیا انتخاب می شوند. مهمانداران قطار لوکس فدک به دو زبان انگلیسی و عربی آشنایی دارند و با استفاده از جدیدترین روش های آموزشی و  به صورت تئوری و عملی آماده ارائه خدمات به مسافران شده اند.

قطار فدک

 

آموزش مهمانداران بر طبق استانداردهای قطارهای پنج ستاره ی دنیا طراحی شده است .

مهمانداران قطار ۵ ستاره لوکس فدک در آغاز سفر، در کنار درب ورودی سالن در انتظار مسافران عزیز هستند تا با خوشرویی به شما عزیزان خوش آمد بگویند و با احترام و تواضع شما را راهنمایی کنند. فضای کوپه در اختیار شماست و مهماندار تنها در صورت درخواست در موارد ضروری حضور پیدا خواهد کرد تا حریم شخصی شما حفظ گردد.

 

امکانات قطار فدک برای مسافران

قطارهای پنج ستاره فدک که در مسیرهای تهران، مشهد، رشت، قم، قزوین، زنجان، کرج، اهواز و خرمشهر مسافران را جابجا می کنند، تزئینات داخلی لوکسی شبیه کابین های هواپیما دارند. این قطارها با سرعت دویست کیلومتر در ساعت، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی دارند که با آخرین استانداردهای روز دنیا منطبق می باشند. علاوه بر این، دارای کوپه های چهار تخته خواب ارگونومیک با پارچه های نفیس هستند که مسافران در آنها می توانند به سیستم وای فای، IP TVو GPS دسترسی داشته باشند.

قطار فدک

علاوه بر تمام امکاناتی که گفته شد، مسافران با خرید یک بلیط قطار فدک و سوار شدن به آن قطارمی توانند هر زمان که بخواهند مهماندار را احضار کنند. همچنین تنظیمات نور و دما بر صفحات لمسی بر سر در کوپه نصب شده که حاکی از مدرن بودن تمام تجهیزات است. یکی دیگر از جلوه های مدرن این قطار، صفحات ال سی دی است که بر سر در کوپه ها و داخل راهرو نصب شده و نام مسافران روی آن به نمایش درآمده است.

 کلاس ها ی قطار فدک شامل: قطار پنج ستاره فدک با عصرانه، قطارهای ۵ ستاره اکونومی فدک، قطار ۵ ستاره بیزنس فدک، قطار ۵ ستاره ویژه فدک می باشد.

در مجموع امکانات فدک در سه کلاس متفاوت به مسافران عرضه می شود:

کلاس فدک(ویژه): پس از خرید بلیط قطار فدک در واگن کلاس ویژه با فرش قرمز از مسافران استقبال می شود. آنها همچنین به غذای اصلی، دسر، پیش غذا و نوشیدنی های گرم و سرد دسترسی دارند و مهمانداران با نوشیدنی به آنها خوشامد می گویند. به علاوه کوپه ها مجهز به سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته ای هستند که به مسافران امکان انتخاب فیلم، موسیقی و احضار مهماندار را می دهند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  جاذبه های گردشگری شیراز


کلاس تجاری(بیزینس):در کلاس تجاری علاوه بر امکاناتی که در کلاس ویژه نیز وجود دارد، سرویس خواب با کیفیت بالایی نسبت به سایر قطارها عرضه می شود. همچنین مسافرانی که از معلولیت برخوردارند می توانند در صورت نیاز درخواست استفاده از ویلچر را بدهند. در صورت درخواست به مسافران دارای کودک زیر دو سال گهواره هم داده می شود.

کلاس عادی( اکونومی): از امکانات متنوعی برخوردار است که از جمله آن‌ها می توان به سرو غذای سبک و نوشیدنی گرم اشاره کرد. همچنین لوازم خواب با حجم کم و اقلامی که هر روز شسته می شوند نیز در اختیار مسافران قرار می گیرند.

(کلاس عصرانه): در کلاس عصرانه فدک از مسافران با وعده‌های عصرانه پذیرایی شده که می‌توان به انواع دسر و پیش‌غذا اشاره کرد

(کلاس تور قطار همراه با هتل): هم‌اکنون این کلاس تنها برای مسافران مشهد مقدس قابل انتخاب بوده که همراه با بلیط قطار، هتل و خدمات ترانسفر نیز به آنان تعلق می‌گیرد.

قطار فدک

امکانات ویژه قطارفدک

  • امکان تنظیم دمای داخلی کوپه های قطار از ۲۲ تا ۲۶ درجه
  • دسترسی به سیستم های صوتی و تصویری با قابلیت انتخاب و نمایش به روزترین فیلم ها و موسیقی ها
  • سرو غذاهای خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه مسافران عزیز
  • ارائه حوله ی مرطوب به مسافران
  • ارائه روزنامه و هدفون بنا به درخواست مسافران گرامی
  • سرو نوشیدنی گرم، بر حسب درخواست به صورت نامحدود (چای ، نسکافه )
  • ارائه ویلچر به مسافران برای جابه جایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست شما عزیزان
  • ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال درصورت درخواست
  • سیستم صوتی و تصویری پیشرفته iPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب از طیف متنوعی از فیلم، انواع موسیقی و ادعیه ( باب میل مسافران گرامی)
  • قابلیت استفاده از اینترنت داخلی برای پخش فایل های صوتی و تصویری
  • انتخاب درجه حرارت داخلی کوپه ها از طرف مهمانان
  • نمایش اطلاعات موقعیت مکانی قطار، سرعت، فاصله تا ایستگاه مقصد و ایستگاه پایانی، اعلام وضعیت آب و هوا در نمایشگر های داخل کوپه

( لازم به ذکر است قطار فدک تنها قطار ۵ ستاره ای است که فاقد رستوران بوده و کلیه خدمات پذیرایی از مسافرین در کوپه ها صورت می پذیرد.)

 

منو غذا در قطارهای فدک

 منوی غذای قطار فدک بسیار متنوع و با کیفیت ارائه  و سرو می شود.

 غذا در قطار های این مجموعه زیر نظر یک کترینگ ایرانی اتریشی طبخ می شوند. تلاش بر این است که غذا های اروپایی با توجه به ذائقه ایرانی آماده و سرو شوند.  تا بتواند با هر سلیقه و ذائقه مسافران را راضی نگه دارد

تمامی مواد اولیه، کاملاً بهداشتی و سالم هستند و شناسنامه کیفیت محصول برای آن ها به طور کامل پر می شود.

قطار فدک

در قطارهای فدک کترینگ تخصصی دونا برای ارائه بهترین خدمات به مسافران محترم به کار گرفته شده است.  شرکت فدک با در نظر گرفتن استاتداردهای تغذیه در وعده صبحانه از موادی با شیرینی بالا استفاده میکند تا انرژی لازم را در طول روز تامین شود.

در وعده نهار نیز مواد با ترکیبی از قند و پروتئین هستند و برای شام، غذا از فیبر و پروتئین غنی خواهد بود. این غذاها در آشپزخانه صنعتی طبخ و آماده می شوند تا شما طعمی متفاوت را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید تا مسافر همیشگی قطار فدک باشید.

توجه کنید که در زمان خرید بلیط قطار امکان انتخاب نوع غذا را از منوی غذای قطار فدک خواهید داشت.

و با کمک سفریار خود میتوانید به راحتی غذای دلخواه خود را با همان هزینه بلیط انتخاب کنید .

 

رزرو اینترنتی قطار فدک

 

راحت ترین نوع رزرو و ثبت بلیط، توسط خود مسافرین می باشد، ما در سایت قوی سیاه پارسیان این امکان را برای شما عزیزان فراهم کردیم تا راحت تر اقدام به خرید، ثبت یا حتی استرداد بلیط در صورت کنسلی سفر اقدام کنید.

در صفحه اصلی سایت قوی سیاه با کلیک بر آیکون قطار به راحتی میتوانید لیست قطارهای موجود برای مسیر مشخص شده ی خود را مشاهده و اقدامات لازم جهت رزرو را انجام دهید .

در غیر این صورت با تماس به شماره ۶۵۲۵۵۵۳۴-۰۲۱  و ارتباط با اپراتور هماهنگی های لازم را جهت رزرو بلیط انجام دهید .

 

مسیر قطار فدک

پرترددترین مسیر‌های قطار فدک

بلیط قطار فدک قزوین تهران

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  پگاسوس

تعهدات قطار فدک

قطار فدک نیز مانند قطارهای دیگر شامل یک سری قرارداد از سوی خود در برابر مسافر میباشد. حقوق مسافر از جمله نکاتی است که شرکت ها علاوه بر ارائه امکانات رفاهی، موظف به رعایت آن هستند. دانستن این مطلب برای مسافران لازم است و در صورت نقض هر یک از این حقوق مسافران می توانند پیگیری کنند.

حفظ ایمنی و سلامت مسافر در داخل قطار: در صورت شکایت از جانب مسافر، با نظر کمیته رسیدگی یه شکایات، هزینه های مسافر تأمین خواهد شد. البته این در صورتی است که بیمه این مخارج را تأمین نکند.

رفتار محترمانه و مناسب کلیه کارکنان با مسافران: در صورت بروز هر گونه نارضایتی از جانب مسافر، اقدامات معطوف به اصلاح فرایندها و خدمات می شود.

  • انعکاس شکایت مسافران از پیمانکاران خدمات ریلی: این امر به انعکاس شکایت مشتری از پیمانکارانی است که خدمات رفاهی داخل قطار را عهده دار هستند اما طرف قراداد فدک نمی باشند.
  • اطلاع رسانی دقیق و شفاف:شرکت در صورت نیاز با مراجع و سازمان های قانونی در خصوص ارائه مستندات و مدارک قانونی برای مسافر، همکاری می کند.
  • راهنمایی دقیق مسافر در ایستگاه مبدأ برای سوار شدن به قطار:در صورتی که عدم راهنمایی مناسب، منجر به جا ماندن مسافر شود، وی حق شکایت دارد. در اینصورت ممکن است هزینه بلیت جایگزین، به او پرداخت شود.
  • امکان حمل بار مجاز از مبدأ تا مقصد:در صورت وارد شدن هر گونه خسارت به بار، مسافر حق شکایت داشته و در صورت تأیید کمیته رسیدگی به شکایات، خسارت مسافر جبران می شود.
  • فروش هر ظرفیت ایجاد شده در قطار(صندلی یا تخت) فقط به یک نفر:در حقیقت فروش بلیت تکراری به دو یا چند مشتری غیرقانونی است. در صورت بروز چنین اتفاقی، مسافر به صورت رایگان در همان درجه و یا درجات بالاتر جابجا می شود.
  • همکاری در بازگرداندن مبالغ کسر شده از حساب مشتری در خریدهای ناموفق اینترنتی:در صورتی که خرید اینترنتی بلیت با موفقیت همراه نباشد، شرکت موظف است مبلغ کسر شده را به حساب مشتری برگرداند.
  • دریافت مبالغ دریافتی در داخل قطار طبق تعرفه:در صورت دریافت هر گونه مبلغ اضافی، این مبلغ به آنها بازگردانده می شود.
  • ارائه رسید معتبر با مُهر شرکت به ازای کلیه پرداخت های داخل قطار:در صورت نبود امکان ارائه رسید دستی، قبض یا رسید الکترونیکی و یا ارسال پیامک به مسافر، می تواند جایگزین شود.
  • پرداخت کل مبلغ بلیت رفت و برگشت در صورت لغو قطار:این در صورتی است که مسافر بلیت رفت و برگشت را همراه داشته باشد و در مهلت مقرر اقدام به دریافت مبلغ بلیت خود کند.
  • ارائه پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام:این خدمات باید مطابق با انتخاب مشتری باشد. در غیر اینصورت، خدمات جایگزین و یا اضافی رایگان در اختیار او قرار می گیرد.
  • تضمین سلامت و نظافت کلیه تجهیزات خدمات و پذیراییدر صورتی که استفاده از همان محل تعیین شده در بلیت ممکن نباشد، مسافر به مکان دیگری در همان درجه و یا درجه بالاتر منتقل می شود.
  • سالم و با کیفیت بودن سیستم صوتی و تصویریدر غیر اینصورت مسافر می تواند درخواست جابجایی به مکانی در همان درجه و یا درجه بالاتر را (با پرداخت مابه التفاوت) بدهد.
  • تضمین رسیدن به مقصد در زمان تعیین شده:در صورتی که تأخیر، بیش از آستانه مجاز باشد، نیمی از مبلغ بلیت پس از کسر خدمات، به مسافر پرداخت می شود.
  • سوار کردن مشتری از ایستگاه مبدأ در ساعت مقرر:در صورتی که تأخیر بیش از یک ساعت و بدون اطلاع مسافر باشد، کل مبلغ بلیت به مسافر پرداخت می شود.

ساعات حرکتی قطار فدک مسیر تهران به مشهد :

در مسیر تهران مشهد قطار فدک در ساعات مختلفی حرکت دارد. یکی از بهترین ساعات حرکتی، ساعت ۲۰:۴۰ حرکت از تهران به مشهد و در ساعت ۰۷:۴۰ به مقصد خواهید رسید .

همچنین این قطار در مسیر برگشت نیز همه روزه در ساعات مختلف موجود میباشد .

قطار فدک در مسیر برگشت تهران به مشهد  (۱۳:۲۵_۱۵:۴۰_۱۹:۵۵) موجود می شود.

این قطار به سمت مشهد از استان های: (قم، زنجان، قزوین، کرج) حرکت دارد وهمچنین بالعکس .

نکته قابل توجه 

اگر به دنبال سایتی معتبر هستید تا با خیال آسوده، راحت و مطمئن خرید اینترنتی انجام دهید ما به شما سایت قوی سیاه پارسیان را پیشنهاد میکنیم، چراکه میتوانید در سریعترین زمان ممکنه و دسترسی راحت خرید خود را انجام دهید.

در این سایت با ارائه خدمات صد در صد مطمئن و پرداختی ایمن خواهید داشت.

در صورت نداشتن اینترنت با شماره ۶۵۲۵۵۵۳۴-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کرده تا خرید خود را انجام دهید.

هدف ما جلب رضایت شماست.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید