تفریحات آبی آنتالیا

تفریحات آبی آنتالیا امری به شدت دلچسب در ماه های گرم سال است. به طور کلی به‌دلیل ساحلی بودن بخش زیادی از کشورترکیه، پارک‌های آبی و مراکز برای انجام تفریحات دریایی زیادی در آن تاسیس شده اما گردشگران زیادی  با بلیط پرواز آنتالیا به این شهر جذاب سفر می کنند. زیرا امکانات متعددی در اختیار آن ها قرار می دهد و محموعه ها ایمنی بالایی دارند .امروز قصد داریم تفریحات آبی که شما میتوانید در این شهر از آن ها بهره مند شوید را به شما معرفی کنیم.

  1. غواصی

یکی دیگر از تفریحات آبی در آنتالیا، غواصی است که تجهیزاتی مانند ماسک غواصی، بال های غواصی و تانک هوا در اختیارتان قرار می دهد که شما بتوانید به اعماق آب های مدیترانه رفته و تمام حیوانات دریایی و شگفتی های دریا را تجربه کنید. نگران نباشید! حتی اگر تا به حال تجربه غواصی نداشته اید، در یک جلسه پیش آزمایشی و یک جلسه توجیهی در زمینه ایمنی شرکت داده می شوید و پس از آن می توانید به درون دریای فیروزه ای ترکیه که مملو از ماهی ها،گیاهان و غارهای دریا مختلف است را گشت و گذار کنید. از مراکز خوب غواصی می توان به مرکز غواصی Stingray،Antalya Diving Center  و dolphin Dive اشاره کرد.

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. دریانوردی با کشتی های تفریحی

در اکثر سواحل این شهر کشتی های تفریحی وجود دارند که میتوان قبل از طلوع خورشید به آب ها و دریاها سفر کرد و پس از غروب خورشید به ساحل برگشت، این نوع تفریحات آبی انتالیا مناسب افرادی است که میخواهند جشن و پایکوبی روی آب را تجربه کنند. در تمامی این سفر ها از شما با غذاها و نوشیدنی های مختلف پذیرایی می کنند و خاطره ای به یاد ماندنی برای شما می سازند.

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. قایق سواری

اگر زمان کمی در آنتالیا دارید و نمیخواهید مدت زیادی روی آب بگذرانید، میتوانید از قایق سواری به عنوان تفریحات آبی انتالیا فکر کنید. انواع قایق های موتوری، بادی و حتی پارویی در سواحل این شهر به گردشگران اجاره داده می شود.

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. پاراسلینگ

این تفریح ابتدا در اروپا صورت گرفت و امروزه یکی از بهترین تفریحات آبی آنتالیا می باشد. در پاراسل می توانید ابتدا سوار قایق شده و از مناظر طبیعی دریا لذت ببرید؛ سپس یک لباس مخصوص پوشیده و به پرواز در بیایید، که با یک با یک تیر دو نشان خواهید زد. در پرواز آن،  با تجهیزات مخصوصی شما را به یک بالن متصل می‌کنند و بالن هم با طنابی استاندارد به قایق متصل می شود. در ادامه قایق سرعت می‌گیرد و شما به ارتفاعات خواهید رفت، می‌توانید مناظر طبیعی را به راحتی از بالا تماشا کنید، این کار به شما حسی شبیه پرواز می‌دهد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  بلیط لحظه آخری چیست؟

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. رفتینگ در آنتالیا

تور های رفتیگ یکی از تفریح و ورزش های دلچسب در تفریحات آبی آنتالیا و جهان به شمار می رود. در رفتینگ باید سوار بر قایق های بادی شوید و همراه با قایق‌ران پاروهایتان را برداشته و خود و قایقتان را به امواج رودخانه بسپارید. رای انجام رفتینگ با تورهای رفتینگ در آنتالیا نیازی به دانستن شنا نیست زیرا همواره لیدر مراقب اعضای تور هست اما همه باید جلیقه نجات به تن داشته باشند.

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. اسکی روی آب

اگر علاقه مند به اسکی هستید می توانید در تفریحات آبی انتالیا آنرا پیدا کنید، در اسکی روی آب، فرد پشت یک قایق موتوری یا کابل متصل شده اسکی بر روی سطح دریا کشیده می‌شود ترکیبی از سرعت زیاد و حفظ تعادل نیازمند قدرت بدنی بالایی می باشد.

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. فلای بورد

فلای بورد تخته ای است که به علت سرعت و فشار آب زیاد قادر است شما را از روی آب بلند کند. این وسیله میتواند  قدرت بدنی و نمایشی شما را به چالش بکشد و کمی استرس در شما ایجاد کند زیرا حفظ تعادل آن برای بعضی از افراد کمی سخت است در کمتر شهری میتوانید آنرا تجربه کنید و به علت ترشح آدرنالین بالا می توان آنرا پرهیجان ترین تفریحات ابی آنتالیا شمرد.

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. جت اسکی سواری

اگر عشق سرعت هستید، جت اسکی وسیله ای مناسب و ارزان از تفریحات آبی آنتالیا به شمار می رود که کلوپ های مختلفی آن را اجاره می دهد. هدایت این وسیله تفریحی تقریبا آسان بوده و هر شخص بدون نیاز به تجربه قبلی از پس هدایت آن برخواهد آمد. سرعت بالای این وسیله جذابیت آن را دو چندان کرده و بسیار مناسب برای برای گشت و گذار در دریا ها و اقیانوس ها می باشد که نظر گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب نموده است.

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. ماهی گیری

اگر آدم صبوری هستید، ماهی گیری می تواند گزینه مناسبی از تفریحات آبی آنتالیا برای شما باشد. آنتالیا شهری مناسب برای ماهی گیری است، زیرا هم سواحل مخصوصی برای آن در نظر گرفته شده و هم میتوان با قایق های اجاره ای در وسط دریا ها به ماهی گیری پرداخت.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  بهترین هتل های مارماریس

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. پارک دلفین ها

یکی از تفریحات آبی آنتالیا که بیشتر برای خانواده ها مناسب است، پارک دلفین های آنتالیا است که  امکان تماشای دلفین ها، شیرهای دریایی، کوسه ها، سفره ماهی ها و تعدادی موجود دریایی دیگر را می دهدغلاوه بر نمایش دلفین ها شامل سرسره ها و امکانات دیگر نیز می شود که در صورت نیاز و البته با رعایت قوانین می توانند از آن استفاده کنند. این مجموعه آبی بسیار زیبا از محیط دلنشین و فضای سر سبزی برخوردار است.

تور آنتالیا قوی سیاه

  1. پارک های آبی آنتالیا

آنتالیا، به دلیل امکانات و تنوع بسیار زیاد، به پارک های آبی هیجان انگیزش مشهور می باشد. در ادامه به معرفی اجمالی چند پارک آبی این شهر می پردازیم تا بتوانید با استفاده از تفریحات آبی آنتالیا سفری مهیج و به یاد ماندنی برای خود و همسفرتان بسازید.

پارک آبی آکوا آنتالیا Antalya AquaLand

یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا است. با رفتن به این مجموعه با یک تیر چند نشان زده اید، زیرا می‌توانید از بخش‌های مختلف و سرگرمی‌های متنوعی از ورزش‌ها و تفریحات آبی آنتالیا مانند جت‌اسکی، سرسره‌های مرتفع روباز با امکان تماشای آسمان، تونل‌های آبی تاریک و بسیار طولانی، اسکی روی آب، رودخانه مخصوص تیوپ سواری، سرسره‌های متصل به استخر، استخر موج مصنوعی، اسکوتر، انواع سونا و جکوزی‌ را در آکوا مشاهده کنید. علاوه بر این ها سرسره‌های آبی روباز و تونلی با تیوپ یا بدون تیوپ با ارتفاع بالا، قطعا هیجان زیادی را در شما به وجود می آورد. تمام این سرسره‌ها امنیت را همراه با هیجان تجربه خواهید کرد زیرا تمام قسمت‌ها با استاندارد و حساسیت امنیتی بالایی ساخته شده‌اند.

تور آنتالیا قوی سیاه

جهت اطلاع از باز بودن این مجموعه می توانید از سایت گوگل آن استفاده کنید.

پارک آبی لند آف لجندز Land of Legends

این مجموعه با داشتن ۴۳ سرسره مختلف که هرکدام با طرح، رنگ و نوع خاصی طراحی شده‌اند در لیست بهترین ها قرار می گیرد. علاوه‌بر سرسره، استخر موج، استخر تفریحات آبی، برج آبشار، تونل شیرجه، سفر دریایی با تیوپ، جکوزی، شناور تنبل، استخر توپ و موج، رودخانه وحشی و استخر کودکان وجود دارد. در این پارک آبی، امکانات دیگری ازجمله سینما ۵ بعدی، رستوران و کافه، عکاسی، دست ‌بندهای الکترونیکی، اتاق تعویض لباس، دلفیناریوم و… به چشم می‌خورد.

تور آنتالیا قوی سیاه

تفریحاتی که در این مقاله خواندید، تنها گوشه ای از تفریحات آّبی آنتالیا بود، بسیاری از هتل های آنتالیا دارای ساحل اختصاصی،  استخر و سالن آفتاب گیری می باشند که شما میتوانید برای رزرو هتل آنتالیا از سایت قوی سیاه پارسیان استفاده نمائید و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۶۵۲۵۵۵۳۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید