رزرو هتل بانکوک تایلند

بهترین هتل ها در بانکوک تایلند

شهر بانکوک پایتخت تایلند، یکی از شهرهای عجیب و غریب و فوق العاده برای گردشگری و سفر می باشد. بانکوک شهری بسیار پرجنب و جوش، زیبا و جزء بزرگ ترین شهرهای جهان است. بانکوک تایلند، جایگاه پرگردشگرترین و یا پر بازدیدترین شهر جهان را دارد.  با توجه به جاذبه های دیدنی و تفریحات متنوع بانکوک تایلند، برای سفر حداقل 3 الی 4 روزه برنامه ریزی کنید.

مردم بومی بانکوک، این شهر محبوب را به نام شهر فرشتگان می شناسند. تنها راه شناخت شگفتی های بانکوک تایلند و یا شهر فرشتگان بستن چمدان ها و سفر به آن است. اگرقصد برنامه ریزی برای سفر، به شهربانکوک را دارید، اول وضعیت آب و هوای این شهر را بشناسید.

در ماه های مارس تا ژوئن آب و هوای بانکوک گرم و سوزان است، پس بهتر است هتل هایی را رزرو کنید که تهویه هوای مناسبی دارند. در ماه های نوامبر تا مارس که دما و رطوبت کمتر از زمان های دیگر هستند و می توانید انتخاب گردشگران برای سفر باشد.

همانطور که می دانید یکی از لازمه سفر،  اقامت در هتل است. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر و اقامت به بانکوک تایلند، شهر مدرن و تاریخی را دارند، در این مقاله همراه ما باشید تا به معرفی چندتا از بهترین هتل های بانکوک تایلند بپردازیم.

در شهر بانکوک تایلند، هتل های بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه بهترین هتل ها،  از نظر ایرانیان را به شما معرفی می کنیم.

هتل پاتوموان پرینسس بانکوک تایلند (Pathumwan Princess Hotel)

اکثر افرادی که به پاتوموان پرینسس سفر کرده اند، دیدگاه بسیار مثبتی نسبت به این هتل محبوب داشته اند. هتل زیبای پاتوموان پرینسس، بهترین هتل 5 ستاره شهر بانکوک است که طی چند سال گذشته چندین جایزه بزرگ را از آن خود کرده که خود دلیلی بر اثبات بهترین بودن آن در بین هتل های هم رده ی خود می باشد. این هتل پرطرفدار با بسیاری از مراکز خرید و جاذبه های دیدنی شهر بانکوک مثل میدان سیام فاصله کمی دارد. هتل پاتوموان پرینسس همان هتلی است که با ارزش پول پرداختی شما برابری کند، در نتیجه این هتل پیشنهاد فوق العاده ای برای شماست.

در هتل پاتوموان پرینسس خدمات حمل و نقل ( ترانسفر فرودگاهی)، اتوبوس، تاکسی با پرداخت هزینه اضافه و پارکینگ عمومی به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و تمام اتاق های هتل در دسترس می باشد. خدمات اتاق های این هتل پنج ستاره، به صورت شبانه روزی برای مهمانان فراهم است. در این هتل اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری، فضایی مخصوص برای افراد سیگاری و فضایی کاملا مجزا برای افراد دارای آلرژی در نظر گرفته شده است.

رزرو هتل بانکوک تایلند

اتاق تلویزیون، تهویه مطبوع، اتاق‌ های خانوادگی، اتاق وی آی پی، صندوق امانات، مغازه کوچکی در خود هتل، امکاناتی برای افراد ناتوان و کم توان از دیگر امکانات هتل پاتوموان پرینسس شهر بانکوک است. توجه داشته باشید که ورود به هتل از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد و تحویل اتاق ساعت ۱۲ ظهر است.

10 رستوران مشهور یک باشگاه با مساحت 9 هزار متر مربع شامل استخر شنا، استودیو، ایروبیک، یک ورزشگاه، بدمیتون، پینگ پونگ، اسکواش، تنیس بر روی پشت بام هتل و زمین بسکتبال از دیگر خدمات این هتل می باشند که پیشنهاد می شود حتما به آنها سر بزنید و با استفاده از خدمات این هتل، نهایت لذت را ببرید. خوب است بدانید، کارکنان هتل پاتوموان پرینسس به زبان های تایلندی، کره ای، آلمانی، چینی و انگلیسی مسلط هستند. بنابراین شما هیچ مشکلی برای برقراری ارتباط و صحبت کردن ندارید.

این هتل امکانات دیگری مثل، خشکشویی، خدمات نگهبانی، خدمات نظافت، دربان صرافی، انبار چمدان، دستگاه ATM، خدمات نگهداری از کودکان، امکانات فکس و کپی، مرکز تجاری، امکانات جلسات اداری و ملاقات اشاره کرد. به علاوه این هتل از امکانات مرکز تناسب اندام و حمام آبگرم دشلی برخوردار است که شامل کلاس‌های یوگا، فیتنس، اتاق‌های آرامش، ماساژ، استخر روباز، جکوزی، حوله و سونا می‌باشد.

هتل اورینتال رزیدنس بانکوک تایلند (Oriental ResidenceBangkok)

هتل اورینتال رزیدنس بانکوک در یک خیابان پر از درخت و در نزدیک سفارت آمریکا می باشد. اگر به دنبال آرامش در تعطیلات خود هستید، هتل5 ستاره اورینتال بانکوک مکانی مناسب و عالی برای اقامت شما در بانکوک خواهد بود. مسافران و گردشگرانی که علاقه مند به خرید هستند، این هتل انتخاب هوشمندانه ای است چراکه به مراکز خرید،مناطق تجاری( سیام و سیلوم) نزدیک است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  کاپادوکیا و دانستنی های سفر به آن

رزرو هتل بانکوک تایلند

یکی از وجه تمایز این هتل، بوی عطر و رایحه ی گل های تازه می باشد و همچنین استخر آن دارای فضای بسیار شیک است که پذیرای گردشگران و مسافران می باشد. در هتل اورینتال رزیدنس، دو رستوران با فضای فوق العاده رمانتیکی وجود دارد  که تداعی کننده جو موجود در رستوران های پاریسی بوده و خود به تنهایی می توانند دلیلی برای انتخاب این هتل برای اقامت باشند.

هتل آنانتارا سیام بانکوک تایلند (Anantara Siam Bangkok)

از دیگر هتل های برتر بانکوک می توانیم به آنانتارا سیام 5 ستاره اشاره کنیم. این هتل مجهز  به خاطر دسترسی خوبش به ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی، مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است. با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به راحتی به مرکز سنترال ورلد پلازا Central World Plaza برسید.

سویئت های مجلل، کلوب های تفریحی و سالن های بدنسازی لوکس از نکاتی هستند که گردشگران را ترغیب می کنند که برای یک شب هم که شده اقامت در هتل آنانتارا سیام را تجربه کنند. اگر اهل شکمگردی هستید، این اقامتگاه انتخاب خوبی برای شماست زیرا ده ها رستوران بین المللی در نزدیکی آن قرار دارند و اگر نخواهید که از رستوران های هتل استفاده کنید، می توانید از آنها نیز بهره مند شوید.

رزرو هتل بانکوک تایلند

هتل اوکس بانکوک ساتورن (Oaks Bangkok Sathorn Hotel)

هتل اوکس بانکوک ساتورن از جمله بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک و انتخابی ایده آل برای تفریح و آرامش است. این هتل دارای تراس خصوصی، وای فای رایگان، خدمات خشکشویی و نظافت روزانه اتاق ها، انبار چمدان،صندوق امانات، صرافی، دستگاه ای تی ام  و خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد.

مرکز شهر تنها 60/3 کیلومتر تا هتل اوکس بانکوک ساتورن فاصله دارد و از فرودگاه در عرض 45 دقیقه به هتل می رسید. ورود و خروج و خدمات اتاق شبانه روزی در این هتل فراهم است و می توانید از باربر هتل بخواهید که چمدان شما را برایتان حمل کند. فضایی مختص افراد سیگاری، فضایی مجزا برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی برای این افراد در نظر گرفته شده است. ورود به هتل از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

برای کسانی که به قصد اهداف کاری به بانکوک سفر می کنند، این هتل امکانات جلسات اداری و ملاقات، مرکز تجاری و امکانات فکس و فتوکپی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد، منتها باید برای هرکدام هزینه جداگانه پرداخت کنید. کارکنان هتل اوکس بانکوک به زبان های انگلیسی، چینی و تایلندی صحبت می کنند.

هتل د سیام بانکوک تایلند (The Siam)

هتل د سیام The Siam رتبه چهارم را در فهرست بهترین هتل های بانکوک امروز ما دارد. این هتل پنج ستاره در کنار رود چائو پرایا واقع شده است، همان رودی که از بانکوک می گذرد و به خلیج تایلند می ریزد. در این هتل همه چیز مدرن و بر اساس معماری به روز دنیاست.

رزرو هتل بانکوک تایلند

استخر روباز و وای فای رایگان در تمامی بخش های این هتل سبب شده که از اولین انتخاب های توریست های خارجی در سفر به بانکوک باشد. این هتل در پنج کیلومتری عمارت ویمانمک Vimanmek   Mansion قرار دارد، که از جاذبه های دیدنی شهر بانکوک به شمار می رود. مسافران و گردشگرانی که ورزشکار و اهل ورزش اند، می توانید از سالن بدنسازی این مجموعه استفاده کنید و یا اگر در صدد یافتن جایی برای ریلکس شدن و استراحت هستید، سالن های اسپای هتل د سیام از بهترین انتخاب های شماست.

هتل موس بانکوک لانگسوان بانکوک تایلند (Hotel Muse Babgkok Langsuan)

هتل لوکس 5 ستاره موس دقیقا در قلب شهر بانکوک قرار دارد که تا ایستگاه چیت لوم فقط 10 دقیقه پیاده فاصله است. این هتل مجهز از موقعیت خوبی برای رفتن به مراکز خرید، به خصوص منطقه تجاری سیام، برخوردار است. شما می توانید به راحتی با 15 دقیقه پیاده روی به این مراکز خرید بروید. افرادی که به دنبال رستوران و بار هستند، این هتل در نزدیکی ده ها رستوران و بار در خیابانی درختی و سرسبز و زیبا قرار دارد.

از هتل موس، برای رفتن به سنترال چیتلوم و BSTسرویس دارد که از این ایستگاهها می توانید برای رفتن به جاذبه های شهر بانکوک، اقدام کنید. دکور داخلی این هتل از چوب تیره، نورهای کم و پوسترها و نقاشی های اصل دیزایین شده است، برای دکور قسمت پذیرش هتل هم از معماری دوره شاه رامای پنجم الهام گرفته شده است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  افتتاحیه چرخ فلک عین دبی

رزرو هتل بانکوک تایلند

هتل آوانی ریورساید بانکوک تایلند (AVANI Riverside Bangkok Hotel)

هتل آوانی ریور ساید، هتل 5 ستاره بانکوک تایلند یکی دیگر از هتل های برتر این شهر است، که با معبد Wat Arun  6 کیلومتر و معبد Wat Pho6.3 کیلومتر فاصله دارد. که برای رفت و آمد به فرودگاه سرویس 24 ساعته به مبلغ 4800.00THBبرای هر وسیله دارد.

از امکانات هتل آوانی اسپای مجهز آن با ماساژ تایلندی می باشد و در رستوران اسکای لاین هتل آوانی، می توانید انواع غذاهای بین المللی را سفارش دهید.که رستوران برای صبحانه، ناهار و شام باز است. وجود سه بار/ سالن استراحت، استخر سرباز، از دیگر برتری های هتل آوانی می باشد، همچنین دارای آپشن هایی مثل شومینه و تخت های بسیار راحت هستند.

رزرو هتل بانکوک تایلند

هتل سوخوتای بانکوک تایلند (The Sukhothai Bangkok)

یک نکته جالب درمورد هتل سوخوتای بانکوک، مهمانان هتل می توانند از مسیری سه بانده ماشین رو که اختصاصا به هتل تعلق دارد، وارد هتل شوند و با استفاده از این مسیر، بدون گیر کردن درترافیک و شلوغی های بانکوک به هتل خواهید رسید.

هتل سوخوتای زیبا و شیک دارای 13 طبقه و 210 اتاق می باشد که مشرف به فضای سبز زیبایی با آبنما و درختان بلند در حیاط هتل وجود دارد. تزیینات هتل بسیار لوکس سوخوتا، ساده است و برای دکور هتل از ویرانه های پایتخت باستانی تایلند الهام گرفته شده که نام هتل هم برگرفته از نام همان شهر قدیمی است. با الهام از همین ویرانه ها در یک حیاط هتل گنبدهای مقبره ای و در حیات دیگر مجسمه بودا را می بینید که روی سطح آب شناور است.

رزرو هتل بانکوک تایلند

هتل سوخوتا بانکوک، دارای رستوران غذاهای ایتالیایی، تایلندی و بین المللی می باشد که در آنها حق انتخاب شما بسیار متنوع خواهد بود. در همکف هتل سوخوتا بارZuk قرار گرفته، که رو به تراس بیرونی باز می شود و برای خوردن  نوشیدنی در هنگام غروب و شب بسیار مناسب و ایده آل است.

هتل استین گراند ساتورن بانکوک تایلند (Eastin Grand Hotel Sathorn)

هتل استین گراند ساتورن، با نمای شیشه ای و خاص خود گردشگران و مسافران زیادی را جذب خود کرده است. چراکه، برای دیدن مناطق تجاری اطراف هتل بسیار مناسب است. هتل استین گراند دارای 390 اتاق با امکاناتی مثل تخت های نرم و راحت، آثار هنری مدرن، پنجره های بزرگ، و حمام هایی با کاشی های مرمر، می باشد.

این هتل در نزدیکی BTSسوراساک در خط سیلوم، قرار دارد که از این ایستگاه می توانید در یک مسیر به کنار رودخانه چائو پرایا و از مسیر دیگر به منطقه تجاری سیام و مراکز خرید واقع در آن بروید. خدمات و امکانات و همچنین سرویس دهی این هتل دارای رتبه ی بالایی می باشد.خوب است بدانید مرکز خرید سیلوم، بازار شبانه پات پونگ و منطقه طبیعی پارک لامپینی در نزدیکی هتل استین قرار گرفته اند.

رزرو هتل بانکوک تایلند

هتل کومو متروپولیتن بانکوک تایلند (Como Metropolitan)

هتل کومو متروپولیتن 5 ستاره، از مدرن ترین و لوکس ترین هتل های بانکوک است که با طراحی داخلی بی نظیر و امکانات فراوان اش یکی از محبوب ترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل در منطقه مرکزی بانکوک قرار گرفته است و تنها 50 متر با مرکز شهر فاصله دارید. یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل نزدیکی آن به بهترین شبکه ی متروی بانکوک قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی سوورنابومی ۴۰ دقیقه است.

رزرو هتل بانکوک تایلند

از نظر مراکز خرید، خیالتان راحت باشد این هتل در نزدیکی بهترین مراکز خرید، بهترین فضای باز شهر بانکوک و مکان های تفریحی متعددی قرار گرفته است.  رستوران روباز این هتل، در کنار استخر بزرگ هتل به همراه طراحی زیبا و نورپردازی ملایم در آن، فضای بسیار دلنشینی را جهت لذت بردن از غذایتان فراهم کرده است. همچنین این هتل شامل بوفه ی کودک و منوی مخصوص کودکان و همچنین منوی ویژه غذاهای رژیمی نیز می باشد.

 

شهر زیبای بانکوک دارای هتل های فراوانی است که هر کدام از آن ها بی شک امکانات و خدمات خاص خود را دارد. هرکدام از هتل های نام برده و منتخب شده توسط گردشگران و مسافران ایرانی، را به راحتی در سایت قوی سیاه پارسیان رزرو کنید.

در این سایت علاوه بر رزرو تور بانکوک تایلند می توانید برای رزرو هتل بانکوک اقدام نمایید و یا برای مشاوره با شماره تماس 65255534 021 نماس حاصل فرمائید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید