تور پاتایا قوی سیاه

بهترین مرکز خرید در پاتایا تایلند

پاتایا یکی از شهر های توریستی و پر جمعیت کشور تایلند است که به علت دارا بودن جاذبه های گردشگری بسیار زیاد خود گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. از جمله جاذبه های گردشگری کشور تایلند میشود به مراکز خرید دیدنی این کشور و مخصوصا شهر پاتایا اشاره کرد.

مرکز خرید فستیوال پاتایا

مرکز خرید فستیوال پاتایا یا Central Festival Pattaya Beach  یکی از قدیمی ترین مراکز خرید شهر پاتایا است که در سال 2009 در مرکز شهر پاتایا ساخته شده است و مکان بسیار خوبی برای خرید سوغاتی به علت قیمت مناسب محصولات در این مرکز خرید است.

شما در این مرکز خرید میتوانید بیشتر برند های مطرح پوشاک را مشاهده کنید و به قیمت مناسب خریداری کنید. این مجموعه دارای فودکورت هایی با امکان سرو غذای تایلندی هستند. این مرکز خرید دارای امکانات تفریحی زیادی از جمله سینما, سالن بولینگ و سالنی برای کودکان میباشد. همچنین این مرکز خرید دارای غذاهای فست فودی هم هستند پس اگر علاقه ای به غذاهای تایلندی ندارید اصلا نگران نباشید. یکی دیگرازدلایل محبوبیت این مرکز خرید مجاورت این جاذبه گردشگری با دریا میباشد.

مرکز خرید پاتایا

مرکز خرید ترمینال 21 پاتایا

مرکز خرید ترمینال 21 یا Terminal 21 Mall یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین مراکز خرید شهر پاتایا است. این مرکز خرید منحصر‌ به‌ فرد به علت معماری و طراحی خارق‌العاده‌ی آن مورد توجه تعداد بسیار زیادی از گردشگران قرار دارد. این مرکز به گونه‌ای طراحی شده که هر یک از 6 طبقه‌ آن یادآور یک منطقه توریستی از سرتاسر جهان است. به همین منظور یک طبقه، مشابه با پاریس، طبقه‌ای دیگر مشابه لندن، و طبقات بعدی نمایانگر مناطق دیگر همچون ایتالیا، سانفرانسیسکو و هالیوود طراحی کرده‌اند.

به علاوه این مرکز خرید عظیم به علت دارا بودن 6 طبقه و حدود 385 واحد یا مغازه، لغت بزرگ‌ترین مرکز خرید شرق تایلند را از آن خود کرده است. در مرکز خرید ترمینال 21 هر گونه وسایل و لوازمی یافت می‌شود. در تمامی طبقات این مجموعه می‌توان انواع و اقسام لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم الکترونیکی، تعمیرات لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی؛ فروشگاه مواد غذایی، رستوران، کافه، فودکورت و هر چیزی که فکرش را کنید، خواهید یافت. علاوه بر موارد ذکر شده، علت دیگر شهرت این مرکز خرید وجود بلندترین پله‌برقی تایلند با طولی به اندازه‌ 39 متر در این مکان است. هتلی پنج ستاره نیز در مجاورت این مرکز خرید قرار دارد.

مرکز خرید پاتایا

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا

مرکز خرید رویال گاردن پلازا در چهار طبقه ساخته شده است. در این مجموعه سلطنتی هر نوع اجناس با برندهای معروف جهانی را مانند اسپریت، گس، آدیداس و همچنین پوشاک ورزشی و لوازم شنا و … را  وجود دارد. جواهر فروشی و مغاره های پوشاک و  کیف و کفش برای خانم ها نیز در فروشگاه های جیم تامسون وجود دارند که گردشگران و مسافران تور پاتایا می توانند اجناس مورد نیاز خود را براحتی پیدا و خریداری کنند.

یکی از دیدنی های جالب مرکز خرید رویال گاردن پلازا ، وجود هواپیمای آویزان در قسمت ورودی که در خیابان دوم است که به موزه ریپلی  تعلق دارد و یک منظره ای شگفت انگیز را ایجاد کرده است و این مجموعه به یکی از مکان های دیدنی پاتایا تبدیل کرده است. در این مجموعه رستوران های مختلفی، فست فودها و انواع کافه ها وجود دارد که می توانید غذاهای خوشمزه ی بین المللی کشور های مختلف مانند ترکیه ، هند ، ایتالیا و … را امتحان کنید. در روزهای بارانی  مرکز خرید رویال گاردن پلازا ، محلی مناسب برای انواع تفریحات خانوادگی است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  10 بستنی فروش فوق العاده در ترکیه

مرکز خرید پاتایا

مرکز خرید میموزا پاتایا

مرکز خرید میموزا یکی از مهم‌ترین و زیبا‌ترین مراکز خرید شهر پاتایا است که علاوه بر بیش از 300 مغازه‌ رنگارنگ و زیبا، جاذبه‌های دیگری نیز دارد. از جمله‌ این جاذبه‌ها می‌توان به آسیاب بادی، کانال‌ها، آب‌نماها و… اشاره کرد. همچنین معماری‌های ساختمان‌های این مرکز زیبا، مشابه معماری دوران رنسانس بوده که جذابیت این مرکز خرید را دوچندان کرده است. بنابراین مرکز خرید میموزا، یکی از بهترین مکان‌ها برای خوش‌گذرانی و گردش در شهر پاتایا به شمار می‌رود.

آنجا در واقع دهکده‌ای در خیابان سوخومویت است که با الگوگیری از شهر کولمار در فرانسه ساخته شده. ساختمان‌هایی با معماری دوران رنسانس، آسیاب بادی، کانال‌ها و آب‌نماهای موزیکال را که تماشا کردید، می‌توانید میان ۳۰۰ مغازه و فروشگاه اینجا حسابی بگردید و لباس، زیورآلات، سوغاتی و صنایع دستی تایلندی بخرید. نمایش‌های موزیکال، اجراهای خیابانی و وسایل بازی در پارک تفریحی فانلند هم میموزا را تبدیل به پاتوق خانواده‌های بچه‌دار کرده. این مرکز خرید در خیابان سوخومویت قرار گرفته و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. 

تور پاتایا

مرکز خرید سنترال مارینا پاتایا

سنترال مارینای پاتایا مرکز خریدی کوچک و 3 طبقه است که می تواند انتخاب خوبی برای خرید و گشت و گذار باشد. در این مرکز خرید هر آن چه که نیاز داشته باشید را خواهید یافت؛ از انواع پوشاک خانم ها تا لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی و …. . از دیگر دلایل محبوبیت سنترال مارینا، داشتن یک شعبه از سوپرمارکت محبوب بیگ سی است که در آن انواع مواد غذایی، وسایل خانه، وسایل بهداشتی و آرایشی یافت می شود. 8 سالن سینمای باکیفیت، پارکینگ و زمین بازی کودکان نیز از دیگر امکانات این مجموعه به حساب می آیند.

در ضمن علاوه بر مغازه ها، غرفه های متعدد فروش لباس و سوغات نیز در سرتاسر این مرکز خرید به چشم می خورند. اگر در این گشت و گذار خواستید تا خود را به یک وعده غذا مهمان کنید هیچ دغدغه ای نداشته باشید چرا که انواع رستوران ها و کافه ها را در سترال مارینا خواهید یافت از؛ از رستوران های چینی و ژاپنی تا KFC و … . معمولا هر روز، حوالی غروب می توانید در این مرکز خرید شاهد اجرای گروه های موسیقی کوچک و محلی باشید که حال و هوای محیط را تغییر می دهند.

مرکز خرید پاتایا

مرکز خرید یک منطقه یک محصول پاتایا

مرکز خرید یک منطقه یک محصول نیز یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر پاتایا به حساب می‌آید. این مرکز ایده‌ای از جانب دولت برای حمایت از محصولات تولیدات داخلی است. در این بازار محصولات خاص و منحصر به فردی همچون صابون‌های معطر، منسوجات، سفال و محصولات بامبو برای متقاضیا عرضه می‌شود. این بازار هر روزه از 10 صبح تا 10 شب فعال است.

مرکز خرید در پاتایا

مرکز خرید اونیو پاتایا

مرکز خرید اونیو در شهر پایاتا به دلیل طراحی ساختمان از دیگر بازارهای این شهر متمایز می شود. این بازار خرید دارای بیشتر به یک گردشگاه بزرگ شبباهت دارد و به همین دلیل بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر خرید به گشت و گذار و تفریح نیز مشغول شوند. در محوطه بازار اونیو چندین رستوران وجود دارد که در آنها بهترین خوراک های تایلندی طبخ می شود. وجود یک سینما و باشگاه بولینگ نیز بر مزایای این بازار افزوده است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  آشنایی با چند بهشت کوچک اروپایی

در مرکز خرید اونیو اجناس باکیفیت از قبیل لباس، لوازم جانبی، سوغاتی، تجهیزات ماهیگیری، کپی دی وی دی، کپی سی دی های نرم افزار، حیوانات زنده (گربه، مار و …) به فروش می رسد. همچنین توریست ها می توانند مواد غذایی خود را از این بازار خریداری کنند. این بازار دارای تنوع خوراکی و چندین سوپر مارکت است.

دسترسی به مرکز خرید انیو کار سختی نیست و برای جابجایی مسافران سیستم حمل و نقل آماده خدمات رسانی است. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که با خودروهای اجاره ای وارد این بازار می شوند، پارکنیگ در نظر گرفته شده است.

تور پاتایا قوی سیاه

مرکز خرید هاربر پاتایا

مرکز خرید بزرگ هاربر جزء معروف‌ترین و پرطرفدارترین مناطق برای خرید و سرگرمی در کل شهر پاتایا است. این مرکز خرید، به دلیل قرارگیری بزرگ‌ترین مجموعه‌ زمین‌های بازی سرپوشیده آسیا شهرت دارد. علاوه بر مراکز بازی و سرگرمی شگفت‌انگیز این مجموعه، می‌توان به سالن‌های بدنسازی و سالن‌های آرایشی بی‌نظیر، کافه‌ها و رستوران‌های شیک و دنج با سرو غذاهای بین‌المللی در بهترین کیفیت اشاره کرد. از جمله دیگر امکانات تفریحی این مجموعه‌ی شگفت‌انگیز می‌توان به پارک ترامپولین برای تجربه‌ پرش در بلندترین سطح ممکن، زمین صخره‌نوردی، زمین برف بازی برای کودکان و حرکت روپ کورس Rope course اشاره کرد.

همچنین مرکز خرید بزرگ هاربر یا هاربور دارای تعداد بسیار زیادی فروشگاه و مغازه برای فروش انواع اقسام وسایل در اکثر برند‌ها است.

مرکز خرید در پاتایا

مرکز خرید آی تی توککام پاتایا

مرکز خرید آی توککام یا IT TUKCOM نیز یکی دیگر از مراکز خرید بسیار پرتردد و پرطرفدار در پاتایا است. با این تفاوت که این مرکز خرید به طور عمده، به فروش انوع لوازم الکترونیکی همچون موبایل، لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، دوربین و… می‌پردازد. اما به علت پرتردد بودن این مرکز، برخی امکانات رفاهی دیگر نیز به منظور رفع نیاز‌های مردم تعبیه شده است. از جمله این امکانات می‌توان به فورکورت‌‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و… اشاره کرد. موقعیت مکانی این مرکز خرید در خیابان نورث پاتایا می‌باشد. 

مرکز خرید آی توککام 5 طبقه به همراه زیرزمین دارد که هر طبقه برای یک خدمات رسانی خاص تعبیه شده است. به طور کلی طبقه‌ همکف و اول این مرکز خرید چندین رستوران و فودکورت، بانک و دستگاه‌های ATM و تعداد کمی مغازه‌های فروش پوشاک دارد. طبقه‌ی دوم که طبقه‌ اصلی این مجتمع به حساب می‌آید، دارای تعداد بسیار زیادی موبایل فروشی و مرکز‌های خدماتی فروش سیم‌کارت تایلندی و چند مغازه‌ی فروش لوازم الکترونیک است. در نهایت طبقه‌ی سوم و چهارم این مجموعه، مراکز اصلی روش و تعمیر کامپیوتر و لب تاپ و مراکز فروش دوربین‌های دیجیتال را شامل می‌شود.

تور پاتایا قوی سیاه

مرکز خرید اوتلت مال پاتایا

مرکز خرید اوتلت مال پاتایا یکی دیگر از مراکز خرید معروف شهر پاتایاست. این مرکز خرید بهترین گزینه برای افرادی بوده که قصد خرید لباس‌ها و لوازم برند با کمترین کیفیت و بیشترین تخفیف هستند. این مرکز بیشترین مقدار تخفیف را دارد به‌طوری که در بسیاری از موارد تخفیف حتی تا 70 درصد نیز تعلق می‌گیرد. این مجووعه علاوه بر فروشگاه‌های لباس و پوشاک دارای تعداد بسیار زیادی رستوران و کافه و همچنین چندین مرکز تفریحی نیز است.

مرکز خرید در پاتایا

شما می توانید جهت خرید بلیط پرواز پاتایا و رزرو هتل پاتایا از سایت قوی سیاه استفاده نمایید و یا برای تور پاتایا و مشاوره با شماره تماس 65255534 – 021 نماس حاصل فرمائید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید