سفر به مناطق گرمسیری

بهترین مقاصد گردشگری گرمسیری

سواحل رویایی، دریاهایی با آب های گرم و ابریشمی، مناظر سرسبز و آفتاب بی انتها. اینها برخی از مهمترین فاکتورهای یک سفر ایده آل به یکی از مناطق گرمسیری هستند. اما هر مقصد جذابیت های مخصوص به خود را دارد.

برخی از آنها مناظر طبیعی خیره کننده ای دارند و برخی دیگر جاذبه های فرهنگی خود را با آداب و رسوم عجیب و غریب، معماری شگفت انگیز و غذاهای دلچسب ترکیب می کنند. فقط مسئله پیدا کردن تناسب کامل است. یعنی مقصدی را پیدا کنید که کاملا به سلیقه ی شما برای گذراندن یک تعطیلات گرمسیری رویایی نزدیک باشد. این فهرست در برگیرنده ی 3 مورد از بهترین مقاصد گردشگری گرمسیری هستند که تاکنون افراد زیادی را شیفته ی زیبایی ها و آرامش خود کرده اند.

1. بورابورا، تاهیتی

بورا بورا

بورابورا بهشتی در اقیانوس آرام جنوبی است. این جزیره ی سرسبز و فوق العاده زیبا در پلینزی فرانسه دارای قله ای زمردی است که توسط تالابی لاجوردی احاطه شده است. خوشه های نخل های نارگیل در امتداد سواحل دیده می شوند و خانه های ییلاقی زیبایی روی آب های شفاف منطقه ساخته شده است. کف برخی از آنها با شیشه پوشیده شده و می توانید به راحتی دریا را زیر پای خود ببینید.

بورابورا امتیازات بالایی را برای طبیعت زیبایش کسب می کند، اما اگر به دنبال جذابیت های فرهنگی باشید نیز انتخاب خوبی خواهد بود. زبان رسمی بورابورا فرانسوی است. ورزش های آبی سرگرم کننده و مسیرهای بی نظیر پیاده روی و غیره نیز از دیگر جذابیت های سفر به این مکان هستند. به دلیل همین جذابیت ها است که بسیاری از افراد علاقه مند به سفر به مناطق گرمسیری، سفر به این منطقه را با وجود گران قیمت بودن، ترجیح می دهند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  بهترین زمان سفر به تایلند

2. ریویرا مایا، مکزیک

سفر به مناطق گرمسیری

اگر به دنبال سواحل زیبا، فرهنگ غنی و غذاهای خوش طعم هستید، ریویرا مایا (Riviera Maya) در مکزیک برایتان یک انتخاب عالی خواهد بود.

در اینجا نیازی به اقامت در یک تفرجگاه شلوغ نیست. هر چند که بسیاری از آنها را در خط ساحلی مشاهده می کنید. در مدت اقامت در این منطقه می توانید از شنا کردن با دلفین ها، غواصی، ماهی گیری و غیره لذت ببرید که از سرگرمی های رایج در آب های گرم و زلال منطقه هستند. علاقمندان به گردشگری فرهنگی نیز می توانند خود را در بقایای باستانی موجود در منطقه غرق کنند.

3. آیتوتاکی، جزایر کوک

آیتوتاکی

آیتوتاکی در جزایر کوک، در نزدیکی نیوزلند، مقصدی رویایی برای علاقمندان به سفر به مناطق گرمسیری است. آیتوتاکی با داشتن یک تالاب آبی درخشان، قله های سرسبز، سواحل محشر و نخل های زیبا و برخی از خونگرم ترین مردمان جنوب اقیانوس آرام، حتی سخت پسند ترین افراد را نیز برای انتخاب مقصد بعدی سفرشان راضی می کند.

شنا، غواصی، قایقرانی و ماهیگیری همگی از سرگرمی های فوق العاده ای هستند که می توانید در این جزیره تجربه کنید. در واقع این جزیره پنجره ای را به زندگی آرام روستایی به رویتان می گشاید.

بیش از 20 موتو (جزایر کوچک) در اطراف تالاب وجود دارد و جزیره کوچک تاپوآتای (جزیرهیکپا)، در گوشه جنوب شرقی آن، یک نقطه ی گردشگری گرمسیری محبوب با چشم اندازی زیبا از تالاب است. اینجا همان جزیره ای است که در آن به راحتی می توانید وانمود کنید رابینسون کروزوئه هستید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  همه چیز راجب سفر به تایلند

4. مالدیو

مالدیو

26 جزیره طبیعی مالدیو که در سراسر اقیانوس هند در جنوب غربی هند و سریلانکا کشیده شده اند، زیبایی تقریباً سورئالی دارند. احتمالا به دلیل آب های درخشان آبی که آنها را احاطه کرده است. اگر شنا در آبهای شفاف و گرم معیار اصلی شما برای تجربه سفر به مناطق گرمسیری است، مالدیو برایتان بهترین گزینه خواهد بود. زیرا 99 درصد مالدیو را آب های گرم تشکیل می دهند. البته همین موضوع تهدیدی آنها به شمار می رود. زیرا سواحل این کشور در معرض خطر رفتن زیر آب هستند.

ماله پایتخت این منطقه است اما بیشتر بازدیدکنندگان مستقیماً به یکی از جزایر دورافتاده مالدیو می روند. جایی که تفرجگاه های لوکس و سواحل سفید استخوانی در حاشیه آب های آکوامارین در انتظار آن است. غواصی از تفریحات رایج منطقه است. مالدیو همچنین یک مقصد فوق العاده برای علاقه مندان به موج سواری می تواند باشد.

قصد شنا در آب های گرم یکی از این مناطق جذاب را دارید؟ کافی است سری به صفحه اصلی سایت قوی سیاه پارسیان بزنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید