رزرو هتل در استانبول
مجله گردشگری قوی سیاه دسترسی آسان و جامع به مطالب گرشگری و سفر

رزرو هتل در استانبول

با پا گذاشتن دنیای دیجیتال در حوزه گردشگری، سهولت در انجام کارهایی مانند رزرو هتل خارجی فراهم شده است. تصور کنید بجای اینکه مانند گذشته، ساعت ها در شلوغی و ازدهام شهر باشید، ویا پس از رسیدن به مقصد هتل را رزرو کنید، تنها با چند کلیک ساده می‌توانید به راحتی رزرو خود را انجام دهید، و به سمت مقصد مورد نظر با بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و یا خودروی شخصی خود، حرکت کنید.

یکی از الزامات برای رزرو هتل، سایت قابل اطمینان برای انجام این کار است در سایت قوی سیاه پارسیان پس از وارد کردن مقصد و تاریخ موردنظر شما، بیش از 1،500،000هتل و اقامتگاه در سراسر دنیا برای شما نمایش داده می‌شود و شما به راحتی می‌توانید هتل دلخواه خود را رزرو نمایید.

رزرو هتل استانبول

استانبول شهری است که باید طعم غذاهای معروف ترکی و هم جاذبه های گردشگری را در آن تجربه کرد، ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، بازار بزرگ استانبول، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، و تنگه بسفر مکان هایی بیاد ماندنی هستند که شما میتوانید از آن ها بازدید کنید.

با توجه به اینکه امکان سفر بدون ویزا برای ما ایرانیان به ترکیه میسر است و تنها با یک بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل خارجی میتوان به ترکیه سفر کرد، استانبول یکی جاذبه های گردشگری مهم کشور ترکیه است که بازدید آنرا به شما توصیه میکنیم.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  افتتاحیه چرخ فلک عین دبی

در زمان رزرو هتل در استانبول باید به چند نکته مهم توجه کنید که در ادامه آن ها را برای شما توضیح میدهیم.

زمان مناسب برای رزرو را بررسی کنید

به علت گرم و شرجی بودن هوا در زمستان های استانبول، و بارندگی زیاد در زمستان، بهار و پاییز را میتوان فصلی مناسب برای سفر به استانبول انتخاب کرد، اما به دلیل تقاضای بالای مسافران برای سفر به این شهر در این دو فصل، به شما پیشنهاد میکنیم که خرید بلیط و رزرو هتل خود را به روز های آخر سفر خود موکول نکنید.

هتل‌ ها را بررسی کنید

بررسی عکس اتاق‌ها، امکانات موجود در هتل و نظرات مهمانان قبلی هتل، دید شما را برای رزرو هتل با توجه به شرایط و هدف شما از سفر شما را فراهم می‌کند. در استانبول انواع هتل  3، 4 و 5 ستاره وجود دارد که بسته به خدمات رفاهی هتل متفاوت است.به عنوان مثال در هتل های 5 ستاره امکاناتی مانند استخر، سونا، ماساژ و امکانات رفاهی بیشتر میباشند.

هتل های 3 ستاره استانبول

نباید انتظار خیلی خاصی از هتل های 3 ستاره استانبول داشته باشید، رزرو هتل 3  ستاره برای آن دسته از افرادی مناسب می باشد که صرفا به دنبال محلی برای خواب و استراحت هستند و انتظار امکانات لوکس زیادی مانند سالن ورزش، سالن ماساژ، سونا و … از هتل ندارند. از هتل های 3 ستاره استانبول می توان به هتل Fide ,Oriella ,Venus ,Palmiye .Taxim Star اشاره نمود که در میدان تکسیم قرار گرقته اند و دسترسی خوبی به خیلی از مراکز خرید، تفریحی و گردشگری دارد.

هتل های 4 ستاره استانبول

این نوع هتل ها در دسته میان رده ها قرار میگیرند و خیلی از افراد رزرو هتل 4 ستاره در استانبول را ترجیح میدهند. چون هم هزینه اش به گرانی هتل های ۵ ستاره استانبول نیست و هم نسبت به هتل های ۳ ستاره این شهر امکانات بهتری دارد. امکاناتی نظیر باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی، استخر شنا، اتاق کنفرانس برای اقامت های کاری، و … را می توان در هتل 4 ستاره پیدا کرد. از هتل های معروف 4 ستاره می توان به هتل Cartoon ,PeraCenter ,City Center ,Tango Taksim ,Titanic City اشاره نمود.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  محبوبترین انواع گردشگری

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل های 5 ستاره بالاترین و ایده آل ترین سطح امکاناتی و خدماتی را در بین هتل های دیگر استانبول دارد. رزرو هتل 5 ستاره برای افرادی مناسب است که زمان بیشتری از سفر خود را در هتل میگذرانند، زیرا دارای اتاق هایی مجلل با متراژ بزرگتر و تخت های بزرگتر و امکانات رفاهی بیشتر هستند. از هتل های خوب 5 ستاره می توان به Dedeman ,GrandCevahir ,EliteWorld ,GrandHyatt اشاره نمود.

به موقعیت مکانی هتل مورد نظرتان توجه کنید

به دلیل بالا بودن هزینه های حمل و نقل در استانبول، نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید یک مزیت مهم محسوب می شود. منطقه FATIH و TAXIM که از مهم ترین مناطق تفریحی در استانبول محسوب میشوند، در نتیجه رزرو هتل در این منطقه می تواند هزینه های حمل و نقل شما را بصورت قابل توجهی کاهش دهد.

مفتخریم که توانسته ایم در سایت قوی سیاه پارسیان در بخش هتل های خارجی صدها هتل و اقامتگاه را شرایط مورد نیاز شما فراهم نماییم. شما می‌توانید برای رزرو هتل و خرید بلیط استانبول از سایت قوی سیاه پارسیان استفاده کنید یا برای اطلاعات بیشتر با شماره  65255534 تماس حاصل فرمائید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید