هتل های پاتایا قوی سیاه

بهترین هتل های پاتایا تایلند

یکی از مزیت های پاتایا نزدیکی آن به بانکوک پایتخت تایلند است. پاتایا منبع جاذبه‌ های گردشگری تایلند است، که جاذبه‌های گردشگری این شهر بسیار متنوع و جالب هستند. پاتایا دارای آب و هوای مرطوب و خشک است که به ۳ فصل تقسیم می شود. بهترین زمان سفر به پاتایا بر اساس آب و هوا، ۲۶ نوامبر تا ۲۵ مارس (۵ آذر تا ۵ فروردین) است. اگر به ‌دنبال سفر در گرم‌ترین ماه‌های سال هستید، در ماه می، آوریل و ژوئن به این شهر بروید. گرم‌ ترین زمان سال در میانه ماه آوریل (اواخر فروردین) با دمای میانگین ۳۳ درجه سانتی‌گراد و حداقل دمای ۲۶٫۸ درجه سانتی‌گراد در شب‌ها است.

پاتایا، یکی از شهر های پربازدید تایلند نزدیک ترین تفریحگاه ساحلی به بانکوک است.  به همین دلیل مسافران و گردشگرانی که به پایتخت تایلند می روند دسترسی آسانی به پاتایا دارند. برای سفر به پاتایا و بازدید از جاذبه های فوق العاده آن، نگران اقامت و هتل خود نباشید. در ادامه به معرفی بهترین هتل های پاتایا از نظر مسافران و گردشگران می پردازیم.

هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت Mercure Ocean Resort Hotel Pattaya

یکی از متفاوت ترین هتل های پاتایا است. این هتل چهارستاره در پاتایا، تایلند است. هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت که در فاصله ۶ دقیقه پیاده روی از ساحل قرار دارد، با دسترسی به اینترنت رایگان در سراسر هتل، این امکان را به مسافران می دهد تا بتوانند لحظات شاد سفر خود را با عزیزانشان به اشتراک بگذارند. مرکیور پاتایا در فاصله ۲۰۰ متری از Art In Paradise و فاصله ۹۰۰ متری از Hard Rock Cafe قرار دارد و تا فرودگاه بین المللی پاتایا، ۸۴ کیلومتر فاصله دارد. شما می توانید با پرداخت هزینه جداگانه، از سرویس شاتل فرودگاه بهره مند شوید.

هتل های پاتایا قوی سیاه

 امکانات دیگر هتل شامل سالن اجتماعات،  ماهواره، استخر رو باز، کلوب کودکان، صبحانه در اتاق، بوفه، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، فکس/فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، سالن ورزشی، خشکشویی، خدمات خدمتکار روزانه، صرافی، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن، اتاق عایق صدا، غذای کودک، پارک آبی، سرسره آبی، کتاب، موسیقی و DVD کودکان، وای‌فای (رایگان)، رستوران: دارد.

هتل هیلتون پاتایا Hilton Pattaya

یکی دیگر از بهترین هتل های پاتایا هتل هیلتون است، که از بهترین هتل های ۵ ستاره پاتایا محسوب می شود، موقعیتی فوق العاده دارد. چشم انداز این هتل رو به ساحل زیبای این شهر توریستی در کشور تایلند است. اگر علاقه مند به دریا باشید، تنها با چند قدم پیاده روی می توانید از دریا لذت ببرید. هتل هیلتون برای افرادی که دارای محدودیت های جسمی هستند بسیار مناسب است.

هتل های پاتایا قوی سیاه

این هتل امکانات و خدمات ویژه ای در اختیار مسافران قرار داده است. از این امکانات می توان به سالن کنفرانس، پارکینگ، خشکشویی، صرافی و خدمات فکس اشاره کرد. هتل هیلتون با وجود فروشگاهی که در خود هتل دارد، شرایط خرید را برای مسافران راحت تر می کند تا هر آنچه که نیاز داشته باشند را تهیه کنند. به یاد داشته باشید ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می باشد. پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فروگاه، آسانسور، استند فروش سوغاتی، خدمات خشکشویی، تهویه هوای مطبوع، سرویس روزانه و خدمات برگزاری عروسی نیز از دیگر خدمات این هتل به شمار می روند. ساعت چک این هتل ۱۵ عصر و تحویل اتاق ساعت ۱۲ ظهر می باشد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  تاج محل: یک داستان عاشقانه

هتل آماری اوشن پاتایا Amari Ocean Pattaya

هتل آماری در بین هتل های پاتایا دارای بهترین امتیاز است. این هتل ترکیبی از سلیقه تایلندی با امکانات مدرن است که، امکانات ویژه ای برای مسافران خود در نظر میگیرد. بطور مثال می توانید در هنگام ظهر می توانید به تراس آفتابگیر هتل رفته، کتابی را که از کتابخانه هتل بگیرید و بخوانید یا در باغ قدم بزنید و تنیس بازی کنید. سالن های ناهارخوری شامل بنیحانا Benihana ، یک رستوران استیکی ژاپنی و کافه ای در باغ می باشد که غذاهای بین المللی و تایلندی و همچنین بوفه ای را سرو می کند.

هتل های پاتایا قوی سیاه

اگر به همراه کودک خود سفر می کنید، خدمات نگهداری از کودک در اختیار شماست. پارکینگ خصوصی در هتل، در دسترس است که برای استفاده از آن نیاز به رزرو ندارید. با این حال می توانید از پارکینگ محافظت شده هتل هم، استفاده کنید. ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد، اگر چه باید هزینه ای جداگانه برای آنها پرداخت کنید. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت چک این هتل آماری اوشن ۲ بعد از ظهر وساعت خروج ۱۲ ظهر می باشد.

هتل رویال کلیف بیچ Royal Cliff Patayya

هتل رویال کلیف ۵ ستاره، یکی از بهترین و معروف ترین هتل های پاتایا است. این هتل دارای ۱۵ تایپ مختلف اتاق میباشد و در مجموع دارای ۱۰۹۰ اتاق و سوییت میباشد. این هتل زنجیره ای از جشنواره ها مختلف برنده جوایز بسیار زیادی در زمینه هتل ها و خدمات شده است و از این حیث جزء هتل های پرافتخار محسوب میشود. اتاق‌های این هتل، از هتل‌های پاتایا در یک بلوک Y شکل غول‌پیکر واقع شده‌اند و چشم‌انداز نسبتاً خوبی از دریا ارائه می‌دهند. اتاق‌های استاندارد آن جادار و تزئینات و دکوری رنگارنگ دارند، اما سوئیت‌های آن ظاهری جذابتر دارند.

هتل های پاتایا قوی سیاه

 برخی از سوئیت‌ها ۲ اتاق خواب دارند و برای خانواده‌ها بسیار مناسب هستند. ساحل اختصاصی آن دست‌ساز بوده و یک خلیج خوش‌منظره نیز در نزدیکی آن همراه با استخرها، اتاق بازی و باشگاه مخصوص کودکان وجود دارد. از دیگر امکانات و ویژگی‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ۱۱ رستوران، ۷ زمین تنیس، ۲ زمین اسکوآش و یک مسیر پیاده‌روی

زیگن هتل پاتایا The Zign Hotel

این هتل در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است، که در بین  هتل های ۵ ستاره از بهترین هتل های پاتایا می باشد. ویژگی بارز و عالی این هتل این است که تنها یک دقیقه تا ساحل فاصله دارد. خدمات و امکانات لوکس این هتل این هتل را جز بهترینا می کند.

پارکینگ این هتل به صورت شبانه روزی است و ترانسفر فرودگاهی در اختیار مسافران قرار می گیرد. در رستوران MOODs می توانید از غذاهای بین المللی و آسیایی لذت ببرید. اگر علاقه مند به امتحان غذاهای تایلندی، چینی و غربی هستید در رستوران اسکارلت، رستوران چی فان و رستوران دسین سفارش دهید.

هتل های پاتایا قوی سیاه

 ویژگی هایی مانند استخر شنا، استخری در فضای باز که مختص همه ماه های سال است، جکوزی، ماساژ، سونا و مرکز حمام آبگرم Z، جزو امکانات تفریحی زیگن هتل پاتایا است که می توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر برای استراحت به آنها مراجعه کنید. اگر اهل ورزش هستید، مرکز تناسب اندام زد Z برای کسانی که به ورزش و تناسب اندام علاقه دارند، تجهیز شده است و می توان مربی خصوصی گرفت. میز تنیس و باغ در کنار ساحل خصوصی از مزیت های این هتل ۵ ستاره است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  8 تا از مکانهای دیدنی در بالی یا جزیره خدایان

هتل آماری رزیدنس Amari Residences Pattaya

هتل آماری رزیدنس در بین هتل های پاتایا هتلی متفاوت و ۵ ستاره است. که دارای ۱۷۳ اتاق می باشد. اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، بالکن خصوصی، آشپزخانه(سوئیت ها)، حمام خصوصی، لوازم آرایش و بهداشتی رایگان و وان حمام می باشند. تنها با ۳ دقیقه پیاده روی به ساحل خواهید رسید. واکینگ استریت در فاصله ۷ دقیقه با ماشین از هتل و فرودگاه بین‌المللی سوانابومی در فاصله یک ساعت و نیم با ماشین از این هتل قرار دارد.

امکانات هتل شامل: صندوق امانات، استخر رو باز، سونا، کلوب کودکان، صبحانه در اتاق، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، فکس/فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سالن ورزشی، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خدمتکار روزانه، صرافی، تهویه مطبوع، اتاق عایق صدا، وای‌فای (رایگان) می باشد.

هتل های پاتایا قوی سیاه

نکته قابل توجه درمورد هتل آماری رزیدنس پاتایا این است که از دیگر هتل های پاتایا به مرکز نمایشگاهی پاتایا نزدیکتر است و شما به راحتی میتوانید با چند دقیقه پیاده روی به نمایشگاه پاتایا بروید.

هتل باراکودا پاتایا Baraquda Pattaya

این هتل لاکچری ۵ ستاره باراکودا به دلیل موقعیت مناسبی که دارد مورد توجه گردشگران و مسافران قرار میگیرد. بسیاری از افراد در بین هتل های پاتایا  این هتل را به بوتیک نیز می شناسند، این به آن معنی است که شما در یک هتل مدرن و اختصاصی که از بهترین هتل های پاتایا است، اقامت گزیده اید.

 مهمانی که اهل آبتنی باشند بدون شک از اقامت در هتل باراکودا پاتایا لذت خواهند برد چون این هتل دو استخر روباز دارد که هر دوی آنها در طول سال و در همه اوقات باز بوده و برای مهمانان هتل رایگان هستند. اگر باربیکیو در فضای آزاد هستید می توانید با پرداخت کمی هزینه در سایت هتل از امکانات و تجهیزات باربیکیوی آن استفاده کنید. برای اینکه ورزشکاران است روتین ورزشی خود دور نمانند باشگاه ورزشی مجهزی در هتل ایجاد شده است. بخش اسپا و خدمات ماساژ هتل ارائه انواع ماساژ ها آماده اند، تا خستگی گشت و گذار در پاتایا را از تن مهمانان دور کنند.

هتل های پاتایا قوی سیاه

فاصله این هتل تا فرودگاه زیاد است، اما شما می توانید در صورتی که قبل از سفر هتلتان را رزرو کرده باشید، از تاکسی های هتل که برای شما آن جا هستند، استفاده کنید.

اگر قصد سفر به پاتایا را دارید، با استفاده از این مقاله به راحتی هتل های پاتایا را مقایسه کنید و هتل مدنظر خود را انتخاب کنید. هتل های نام برده از بهترین هتل های پاتایا هستند که می توانید در سایت قوی سیاه علاوه بر رزرو تور پاتایا تایلند، برای رزرو هتل پاتایا اقدام نمایید و یا برای مشاوره با شماره تماس ۶۵۲۵۵۵۳۴ ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید