تور دوحه قوی سیاه

رزرو هتل دوحه

با پا گذاشتن دنیای دیجیتال در حوزه گردشگری، سهولت در انجام کارهایی مانند رزرو هتل خارجی فراهم شده است. تصور کنید بجای اینکه مانند گذشته، ساعت ها در شلوغی و ازدهام شهر باشید، ویا پس از رسیدن به مقصد هتل را رزرو کنید، تنها با چند کلیک ساده می‌توانید به راحتی رزرو خود را انجام دهید، و به سمت مقصد مورد نظر با بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و یا خودروی شخصی خود، حرکت کنید.

یکی از الزامات برای رزرو هتل، سایت قابل اطمینان برای انجام این کار است در سیستم آنلاین سایت قوی سیاه پارسیان پس از وارد کردن مقصد و تاریخ موردنظر شما، بیش از ۱،۵۰۰،۰۰۰ هتل و اقامتگاه در سراسر دنیا برای شما نمایش داده می‌شود و شما به راحتی می‌توانید هتل دلخواه خود را رزرو نمایید.

قطر یکی از کشور های زیبای حوزه خلیج فارس است که بازدید از آن برای هر گردشگری جذاب است و با توجه به میزبان شدن این کشور برای جام جهانی ۲۰۲۲، تقاضا برای سفر به این کشور زیاد خواهد شد که همگی مستلزم داشتن محلی مناسب برای اقامت هستند، امروز قصد داریم تا با معرفی بعضی از هتل های محبوب دوحه، پایتخت این کشور کار شما را برای رزرو هتل در دوحه آسان تر کنیم.

دوحه قوی سیاه

بهترین زمان رزرو هتل در دوحه

در کل آب و هوای قطر در اکثر روزهای سال گرم و شرجی است اما در فصول سرد و زمستان بهتر و معتدل تر است و رطوبت هوا کمتر است گر برای شما آب و هوا اهمیت دارد، بهترین زمان سفر به قطر و رزرو هتل دوحه از مهرماه تا پایان فروردین ماه است.

هتل مشعل دوحه Torch Doha

این هتل به مشعل دوحه معروف می‌باشد. زیرا ساختار و شکل آن به صورت یک مشعل است. مشعل دوحه یک هتل پنج ستاره و یکی از شیک ترین انتخاب ها برای رزرو هتل در دوحه است. این هتل با داشتن ۱۶۳ اتاق لوکس و مدرن باعث می‌شود تا گردشگران در این اتاق‌ها به راحتی از امکانات آن مانند حمام خصوص، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع استفاده کرده و از سفر خود لذت ببرند. این هتل دارای یک رستوران گردون می‌باشد که شما می‌توانید همزمان با صرف انواع غذا‌های بین المللی از جمله گوشت مدیترانه‌ای و پاستاهای ایتالیایی ، شاهد چشم‌ اندازهای زیبای شهر دوحه در این رستوران باشید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  محبوبترین انواع گردشگری

تور دوحه قوی سیاه

هتل سنت رجیس دوحه The St. Regis Doha

هتل مجلل و پنج ستاره سنت رجیس دوحه در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده  و به دلیل معماری مدرن این هتل، تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری قطر شده است.  بیشتر اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل چشم‌اندازی رو به دریا دارند که مسافران در طول اقامت خود، بتوانند از مناظر زیبای بیرون لذت ببرند. این هتل مکانات متعددی مانند کافه و رستوران، سالن ملاقات ۴۰۰۰ نفری، سالن باله، سالن‌های اسپا، خدمات ماساژ و … را برای مهمانان‌شان در نظر گرفته‌.  این هتل در سال ۲۰۱۶ جزو صد هتل برتر جهان از طرف مجله و سایت گردشگری Conde Nast Traveller انتخاب شده است، در نتیجه می تواند گزینه مناسبی برای رزرو هتل در دوحه باشد.

تور دوحه قوی سیاه

موندریان هتل دوحه  Mondrian Hotel

یکی از گزینه های دیگر برای رزرو هتل در دوحه هتل موندریان دوحه است که به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های خاورمیانه می باشد. هتل موندریان دوحه به علت استخر روباز و تفریحات مختلف در بین گردشگران معروف است. موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی آن با برج‌های Zig Zag امکان دسترسی به مراکز مالی و تجاری دوحه را به راحتی برای گردشگران فراهم کرده است. از دیگر امکانات این هتل وجود سالن ورزشی ۲۴ ساعته، سرو و طبخ انواع غذاهای بین المللی، استخر روباز و داخلی و  سالن های کنفرانس و مجلل می باشد.این هتل لوکس با برخی از استادیوم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فاصله کمی دارد و به همین دلیل درحال اجرا برنامه‌های مختلفی برای میزبانی از گردشگران تور جام جهانی است.

تور دوحه قوی سیاه

 هتل سوق واقف Souq Waqif

این هتل پنج ستاره واقف در ساحل قرار گرفته است و یکی از گزینه های پرطرفدار برای رزرو هتل دوحه می باشد علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارد، در بین کاربران نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده است. دارای دسترسی خوبی به مکان های گردشگری است و از امکانات آن می توان به صبحانه و پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام وجکوزی اشاره نمود.

دوحه گردی قوی سیاه

هتل شرایتون گرند دوحه Sheraton Grand Doha

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  تفلیس

این هتل پنج ستاره در مرکز شهر دوحه قرار گرفته است و تنها ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی حمد فاصله دارد. سبک معماری دهه ۱۹۸۰ میلادی را داراست، پس از نوسازی کامل به نور بخشیده است و در عین حال پاسخگوی نیاز مسافران اجتماعی و مدرن است. دارای ساحل خصوصی، فضای باز عالی و امکاناتی مانند استخر و مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته‌ دارد. لازم به ذکر است اتاق‌ها تمامیشان محیط خوابی آرام، اتاق نشیمنی راحت و بالکنی بزرگ دارند.

دوحه گردی قوی سیاه

هتل جزیره موزی Banana Island Hotels

این نام به‌دلیل هلالی‌شکل بودن جزیره برای آن انتخاب شده. این تفرجگاه پر از آرامش و وفور در وهله اول جایی شبیه به جزایر مالدیو است- ماسه‌هایی طلایی، سقف‌هایی پوشیده از برگ درختان نخل و اتاق‌هایی مجلل با چشم‌انداز آب‌های فیروزه‌ای. از زمانی که این تفرجگاه افتتاح شد، به‌سرعت در رتبه نخست انتخاب گردشگرانی قرار گرفت که به‌دنبال مقاصدی لوکس بودند. با قایق‌های کاتاماران در بندر دوحه(درست در کنار موزه هنرهای اسلامی) و همچنین با قایق‌های تفریحی شخصی می توان به این جزیره دست یافت.

دوحه گردی قوی سیاه

ویلا و بانگلو، همگی به سبک‎ عربی طراحی شده‌اند و دارای حمام‌هایی مجلل، پرده‌هایی اتوماتیک، تلویزیون‌های صفحه تخت، مینی‌بار و دستگاه قهوه‌ساز هستند.اقامتگاه‌های آن تراس‌هایی با چشم‌انداز دریا گرفته تا بانگلوهای کاملاً مجهزِ ۳۶۰ متری بر روی آب دارند. اگر به‌دنبال تفریحی آرامش‌بخش‌تر و اینستاگرامی‌تر هستید می‌توانید به این جزیره برای رزرو هتل دوحه فکر کنید.

هتل های اقتصادی دوحه

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در دوحه هستید، می توانید به هتل هایی مانند:

اقیانوس طلایی (Golden ocean) – لاویلا پلیس (la villa place) – لاویلا (la villa)

(Copthorne Hotel) – (Town Hotel) و استراتو (Strato Hotel)

فکر کنید که دارای دسترسی خوبی در شهر هستند و بازخورد خوبی از مسافرانی که در آنجا مهمان بوده اند را داشته اند.

امکاناتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس های کامل حمام و دستشویی، وعده های غذایی رضایت بخش در صورت نیاز، در هتل های بالا مشترک هستند که می توانید در کنار اقامتی ارزان از آنها استفاده کنید.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۶۵۲۵۵۵۳۴ تماس حاصل فرمائید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید