عادتهای عجیب در سفر

تا حالا به عادت های عجیب مردم در سفر دقت کردین؟ دفعه‌ی بعدی که وارد فرودگاه شدید نگاهی به آدمای اطرافتون بندازید. شرط می‌بندم با یه نگاه کوتاه قابل تشخیصه که چه کسی بارها سوار هواپیما شده و چه کسی اولین باری هست که سوار می‌شه.

آدم‌هایی که سفرهای هوایی زیادی رو تجربه کردن به راحتی از بقیه قابل تشخیص هستن چرا که خونسردی خاصی رو می‌تونید درونشون ببینید. اما حتی اونها هم بعضی وقت‌ها عادت‌های عجیب و غریبی توی سفرهاشون پیدا می‌کنن.

عادت های عجیب مردم در سفر

این مقاله نتیجه‌ی یک نظرسنجی هست که در وب سایت Sunshine.co انجام گرفت. هدف از این نظرسنجی بررسی عمیق عادت های عجیب مردم در سفر بود و توی اون حدود ۱۸۹۴ نفر شرکت داشتن.

این آدم‌ها همگی همون کسانی بودن که سفرهای هوایی زیادی رو تجربه کرده بودن و قرار بود در این مورد توضیح بدن که فرآیند پرواز همیشه برای اونها چطور پیش می‌ره. یعنی در این مورد بگن که خودشون چه عادت‌های خاصی حین سفر دارن و یا چه عادت‌های عجیبی رو در آدم‌های مختلف توی فرودگاه یا توی پرواز مشاهده کردن.

جواب‌هاشون به این سوال‌ها واقعا جالب بود چرا که مشخص شد بسیاری از افراد پیش از سوار شدن به هواپیما عادت‌های خاصی رو دنبال می‌کنن.

این عادت‌ها فقط مشمول آدم‌هایی که به این نظرسنجی پاسخ دادن نمی‌شه بلکه خیلی از سلبریتی‌ها یا بلاگرها هم حین سفر چنین عادت‌های عجیب و غریب دارن و مدام هم تکرارشون می‌کنن. در این حد که حتی یکی از بازیگران سریال بازی تاج و تخت از سوار شدن به هواپیما بدون طلسم شانسش خودداری کرد!

ادامه‌ی این مطلب رو بخونید تا با عادت های عجیب مردم در سفر آشنا بشید. از کجا معلوم؟ شاید چندتاشون رو شما هم داشته باشید.

  1. پابرهنه بودن (عادت تازه کارها)

اجازه بدین با عجیب‌ترین عادت شروع کنیم! شاید باورتون نشه ولی بعضی از افراد واقعا برای سوار شدن به هواپیما کفش نمی‌پوشن.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید بلیط هواپیما رعایت کنید

عادت های عجیب مردم در سفر

مشخص نیست هدفشون از این کار چیه ولی قطعا برای هیچ کدوم از افراد توی اون پرواز خوشایند نخواهد بود. به علاوه‌ی اینکه با اینکار مشخص نیست روی چه نوع میکروب‌ها و آلودگی‌هایی توی محیط، پا می‌ذارن.

این کاریه که معمولا آدمایی که زیاد سوار هواپیما می‌شن نمی‌کنن. حرفه‌ای‌ها کاملا در جریانن که در محاصره‌ی چه میزان عظیمی از آلودگی‌ها ممکنه باشن.

  1. آروم راه رفتن (عادت تازه کارها)

دومین مورد از عادت های عجیب در مردم در سفر آروم راه رفتن هست. این دسته معمولا جزو کسانی هستن که اولین باره قصد دارن سوار هواپیما بشن. آروم راه رفتن برای مواقعی که سفر خانوادگی یا چند نفره باشه بدتر هم هست چرا که به راحتی می‌تونه مسیر دیگران رو مسدود کنه.

افراد معمولا از روی کنجکاوی یا به خاطر ترس از گمشدن این کار رو می‌کنن. گاهی هم احساس می‌کنن که پیش از سوار شدن نیاز به کمی زمان دارن اما این کار واقعا می‌تونه جلوی مسیر بقیه رو بگیره.

آهسته راه رفتن در سفر

این کار رو هم کسانی که زیاد سوار هواپیما می‌شن انجام نمی‌دن. حرفه‌ای‌ها دقیقا می‌دونن کجا باید برن، چجوری باید برن و با علامت‌های مختلف موجود توی فرودگاه گیج نمی‌شن.

البته برعکسش هم هست. یعنی آدمایی که به زور قصد دارن زودتر خودشون رو به هواپیما برسونن و یا زودتر از همه از اون پیاده بشن. خواهشا این کار رو نکنید…

  1. طلسم خوش شانسی (عادت حرفه‌ای‌ها)

این عادت در بسیاری از افرادی که مداوما سفرهای هوایی رو تجربه می‌کنن زیاد دیده می‌شه. به طوری که کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) هم از سوار شدن به هواپیما بدون داشتن طلسم خوش شانسیش امتناع کرد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  همه چیزی که باید درباره  ایتالیا باید بدانیم

عادتهای عجیب در سفر

توی نظرسنجی سایت Sunshine هم مشخص شد که بیش از ۴۳ درصد کسانی که زیاد سوار هواپیما می‌شن از این طلسم‌های خوش شانسی دارن. این طلسم‌ها برای هر کسی یه چیز می‌تونه باشه. از عروسک‌های کوچولو گرفته تا یک دستبند یا گردنبند خاص و غیره.

  1. زودتر رسیدن به هدفِ مدیتیشن (عادت حرفه‌ای‌ها)

شاید این خیلی هم جزو عادت های عجیب مردم در سفر قرار نگیره و یا حداقل جزو موارد منفی نیست.

بسیاری از افرادی که سفرهای هوایی زیادی رو تجربه می‌کنن عادت دارن تا کمی زودتر وارد فرودگاه بشن و بتونن زمانی که مجبورن برای چک-این صبر کنن رو به مدیتیشن اختصاص بدن.

عادت عجیب سفر

سفر با هواپیما همیشه ممکنه اعصاب خوردکن بشه. به خصوص اگه توی پروازتون کسی باشه که اصرار داره کنار پنجره بشینه. پس فکر خوبیه اگه پس از پیاده شدن از هواپیما مدت زمانی رو به تمدّد اعصاب یا بهتر کردن حال خودتون اختصاص بدین.

  1. بافتنی بافتن! (عادت حرفه‌ای‌ها)

وقتی زیاد سوار هواپیما بشید مدت زمان پرواز مدام به نظرتون طولانی‌تر و طولانی‌تر می‌شه. فکر نمی‌کنم دوست داشته باشید ساعت‌ها بدون انجام هیچ کاری روی صندلی هواپیما بشینید. در نتیجه یکی از عادت‌های بامزه‌ی این افراد بافتنی بافتن حین پروازه.

عادت عجیب سفر

جالبه که افراد زیادی (حتی سلبریتی‌ها) از این روش برای سرگرم کرد خودشون استفاده می‌کنن. مثل دمی لواتو خواننده‌ی معروف آمریکایی که چندین بار در حال بافتن بافتنی در پرواز دیده شده.

به نظرتون کدوم یک از این عادت‌های عجیب مردم در سفر از همه عجیب‌تر بود؟ امیدوارم تا حالا توی پرواز با هیچ آدم پابرهنه‌ای مواجه نشده باشید.

چه از دسته‌ی حرفه‌ای‌های این مقاله باشید و چه برای اولین بار بخواهید سفر هوایی رو تجربه کنید می‌تونید به قوی سیاه پارسیان اعتماد کنید تا یک سفر آرام و لذتبخش رو براتون فراهم کنیم.

۰۲۱-۶۵۲۵۵۵۳۴ ۰۹۰۳-۸۶۳۴۳۴۱

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید