خیابونهای معروف استانبول

می خواهیم با چندتا از خیابان های معروف ترکیه آشنا شویم:

خیابان استقلال

خیابان استقلال یکی از معروف ترین خیابان های خرید استانبول هستش وهمشه شلوغ است.هر برندی که تصورش می کنید دراین خیابان یافت میشود،این برندها شامل برندهای ترک تا برندهای بین المللی شامل میشود.دراین خیابان یک بازار روباز<بیوگلو بالیک>هستش که در آنجا غذاهایی شگفت انگیز میباشد.

خیابان بغداد

خیابان بغداد که به خیابان <باگدات>معروف است،که در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است وخواهر مسکونی تر وساکت تر قسمت اروپایی به شمار می رود.

عبدی ایپکچی

عبدی ایپکچی در محله ای قرار دارد که به لوکس بودن شهر معروف است در این خیابان برندهای پرادا تا لویی ویتون را پیدا کنید ،در این خیابان برندهای لوکس درجه یک ترکیه به گردشگران معرفی میشود.

خیابان دیوان

خیابان دیوان از خیابان ایا صوفیه آغاز شده تامیدان بایزید،که در این خیابان کافه ورستوران های زیاد وعالی وکغازه های گوناگون هست ودر این خیابان مسجد آبی هستش که یکی از جاذبه های گردشگری به شمار می رود.

خیابان بانکلار

خیابان بانکلار یکی از محله های تاریخی گالاتا است،ومرکز مالی امپراطوری عثمانی هست ،این خیابان به خاطر موسسه های مالی وشرکت های بیمه شهرت دارد.

خیابان بویوک دره

خیابان بویوک دره یکی از بزرگترین خیابان ها است که در قسمت اروپایی استانبول امتداد دارد.این خیابان 14کیلومتر طول داشته ودر این خیابان مراکز خرید وهتل های لوکس وشعبات مرکزی بانک ها وبرج های زیادی در آن جا خواهید دید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  اسرارآمیزترین جاذبه های گردشگری دنیا

ما شما را با یک تور استانبول به زیباترین ومعروف ترین خیابان های این شهر دعوت می کنیم.

ارزان ترین تورهای استانبول را در هر تاریخی که شما بخواهید از ما بگیرید

باقوی سیاه یک تجربه لذت بخش را تجربه خواهید کرد زیرا آژانس ما مجری مستقیم این تور بزرگ می باشد، حتی شما میتوانید بیلط هواپیما را از رزرواسیون آنلاین ما از هر شهری تهیه نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید