10 هتل لوکس برای خوابیدن در فضای باز

۱۰ هتل لوکس برای اقامت و خوابیدن در فضای باز . اینها اتاق های هتلی هستند که می توانید در آنها بخوابید — روی تخت! — خارج از منزل. و چه به دنبال برنامه‌ریزی سفر به یکی از بزرگترین و شلوغ‌ترین شهرهای آمریکا، فرار به آب‌های دریای کارائیب یا کاوش در ساواناهای کنیا باشید، ما برای هر نوع مسافری یک فضای باز پیدا کردیم.

اقامت در فضای باز

Amangiri, Canyon Point, Utah

این تفرجگاه مینیمالیستی در صحرای یوتا که همیشه مورد علاقه افراد مشهور است (کایلی جنر و جاستین بیبر مهمانان اخیر هستند)، همچنین برای هر مسافری که به دنبال حریم خصوصی و حفاری های مجلل است محبوب است. در حالی که همه اتاق‌های اینجا مجلل هستند (با قیمت مناسب)، هیچ کدام با ظرافت سوئیت Girijaala مطابقت ندارد.
این اتاق با مساحت بیش از ۳۵۰۰ فوت مربع، دارای یک استخر بزرگ و خصوصی، یک تراس وسیع مشرف به صخره‌های باشکوه است. و ستاره نمایش، یک منطقه استراحت آسمانی که مهمانان می توانند شب را در زیر آسمان صاف یوتا بخوابند. اما اگر سرما خوردید نگران نباشید: فضای داخلی اتاق دارای یک تخت کینگ سایز دنج و یک وان عمیق است که به شما کمک می‌کند تا خود را گرم کنید. قیمت برای سوئیت Girijaala از ۴۷۰۰ دلار شروع می شود.

اقامت در فضای باز

andBeyond Ngala Safari Lodge, South Africa

چه کسی می گوید خوابیدن در خانه های درختی فقط برای بچه هاست؟
در این ملک در مرز پارک ملی کروگر، مهمانان می توانند یک شب تجربه در یک خانه درختی چهارطبقه رزرو کنند تا حتی بیشتر به حیوانات “بیگ پنج” که در پارک پرسه می زنند، نزدیک شوند.
و البته، این یک ساختار معمولی نیست: خانه با منبع تغذیه خورشیدی، سیستم جمع آوری آب خاکستری و سیستم بهداشتی سنگ زیستی کاملاً خودکفا است.
همچنین چندین گزینه برای خواب در خانه درختی وجود دارد، از جمله یک سکوی خواب با یک سایبان جمع شونده در طبقه بالا، و همچنین یک تخت پادشاهی سرپوشیده و ضد آب و هوا در طبقه سوم. فقط انتظار نداشته باشید که از اینجا به صورت زنده در رسانه های اجتماعی خود پست ارسال کنید: خانه درختی به طور قابل درک خارج از شبکه است بنابراین مهمانان می توانند جادوی محیط را ببینند. قیمت از ۶۰۰ دلار در شب شروع می شود.

اقامت در فضای باز

Beverly Wilshire, Beverly Hills, California

بورلی ویلشر که در یکی از زیباترین تقاطع‌ها – بلوار ویلشر و رودئو درایو – در منطقه‌ای که قبلاً به‌خاطر خریدهای مجلل و انبوه افراد مشهور شناخته می‌شد، واقع شده است، از زمان افتتاحش در سال ۱۹۲۸، مغناطیسی برای افراد ثروتمند، مشهور و قدرتمند بوده است. چیزی که ممکن است تعجب آور باشد این است که یکی از بهترین مجموعه های گلمپینگ شهر در واقع در پشت بام هتل واقع شده است. مهمانانی که سوئیت Veranda را رزرو می کنند با یک شگفتی جدی روبرو هستند.
دسترسی به اتاق نه تنها از طریق یک ورودی مخفی در پشت یک راه پله آهنی ساخته شده است، بلکه دارای یک تراس ۲۱۰۰ فوت مربعی با منظره رویایی از تپه های هالیوود است. در وسط این واحه خصوصی شهری، چادری به ارتفاع ۱۰ فوت قرار دارد که با یک لوستر کریستالی، لامپ‌های مرمری و فرش‌های خز کامل شده است. در شهری پر از ستاره، این ممکن است بهترین فرصت شما برای غوطه ور شدن آنها باشد. بورلی ویلشر، هتل چهار فصل، قیمت ها از ۳۵۰۰ دلار در هر شب برای سوئیت Veranda شروع می شود.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  تایلند و بازگشایی مجدد مرزها

اقامت در فضای باز

La Valise Tulum, Mexico

اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که ترجیح می‌دهید داخل خانه بخوابید یا بیرون، چرا اتاقی را رزرو نکنید که به شما امکان دهد هر دو را در یک تخت انجام دهید؟
این ویژگی مشخص کننده سوئیت مستر در این ملک بوتیک در تولوم است. تخت کینگ را می‌توان برای یک شب در زیر ستاره‌ها روی بالکن رو به دریای کارائیب قرار داد یا برای تجربه‌ای خصوصی‌تر در آن قرار داد. جای تعجب نیست که این اتاق بسیار پرطرفدار است و اغلب یک سال قبل رزرو می شود. دیگر گزینه‌های خواب در فضای باز در هتل – شاید برای چرت زدن مناسب‌تر باشد – شامل بانوج‌های خنک و تخت‌خواب‌های کنار ساحل است. این هتل همچنین می‌تواند برای کاوش در محیط زیبای شبه جزیره یوکاتان، از جمله سفرهای غواصی غواصی و سفرهای دریایی غروب خورشید با یک قایق تفریحی لوکس، ترتیبی دهد. قیمت ها از ۵۶۶ دلار در شب برای سوئیت مستر شروع می شود.

اقامت در فضای باز

Amanruya, Turkey

این تفرجگاه آرام در شبه جزیره بدروم که بین باغ‌های زیتون در سواحل دریای اژه قرار دارد، برای هر مسافری که می‌خواهد تمام روز را در فضای باز بگذراند، ایده‌آل است. تمام اتاق‌های اینجا سازه‌های مستقل و بزرگ هستند، اما کسانی که به دنبال ارتباط با طبیعت هستند باید آلاچیق استخر را با منظره باغ رزرو کنند. این اتاق ۸۰۰ فوت مربعی نه تنها توسط فضاهای سرسبز استراحتگاه احاطه شده است، بلکه دارای یک آلاچیق با یک تخت خواب بزرگ است که می توان آن را برای استفاده در طول شب تغییر داد. اگر می‌توانید خود را از سوئیت خود دور کنید، دیگر ماجراجویی‌های خارج از خانه که این هتل ارائه می‌کند شامل پیک‌نیک جزیره‌ای در قایق تفریحی و بازدید از مکان‌های معماری باستانی مانند افسس است. قیمت ها برای اتاق Pool Pavilion از ۱۱۳۱ دلار شروع می شود.

اقامت در فضای باز

Four Seasons Resort & Residences Anguilla, Anguilla

شاید هیچ منطقه ای روی زمین برای چرت زدن در فضای باز بهتر از دریای کارائیب نباشد، با سواحل شنی سفید، موج سواری ملایم و سرعت آرام. و یکی از زیباترین و دنج‌ترین چیدمان‌های تخت در فضای باز در این استراحتگاه در خلیج بارنز است، به‌ویژه ویلای خیره‌کننده پنج خوابه کنار ساحل. این خانه عظیم بیش از ۳۰۰۰ فوت مربع فضای بیرونی دارد که شامل یک استخر خصوصی و یک تخت خواب مناسب برای چرت های بعد از ظهر یا خوابیدن در شب در برابر صدای امواج است. امکانات دیگر عبارتند از درمان‌های اسپا در ویلا، گزینه‌ای برای آشپز خصوصی برای آشپزی در آشپزخانه و یک دستیار مسکونی اختصاصی برای رزرو تمام گشت‌وگذارهای شما. اما بهتر است اتاق را زودتر رزرو کنید. این اقامتگاه مورد علاقه مهمانان بازگشته است و اغلب از ماه ها قبل رزرو می شود. قیمت این ویلا از ۶۶۵۰ دلار شروع می شود.

اقامت در فضای باز

Las Ventanas al Paraiso, Baja California, Mexico

در این تفرجگاه مشهور در شبه جزیره باخا کالیفرنیا مکزیک، هرکسی که سوئیت یا ویلا با تراس روی پشت بام رزرو کند، می‌تواند شبی جادویی را در فضای باز سپری کند. هدف از تجربه Sleeping Under the Stars هتل این است که مهمانان را با آسمان تاریک و تماشای ستارگان باورنکردنی که این منطقه به آن شناخته شده است آشنا کند. این سرویس شامل یک تخت چهار پوستر، شامپاین، گل و طبیعتاً یک تلسکوپ برای تشخیص صورت های فلکی مورد علاقه شما است. از دیگر جزئیات لوکس اتاق می توان به استخرهای خصوصی با لبه بی نهایت، مبلمان حکاکی شده با دست و منظره ای عالی از دریای کورتز با کارت پستال اشاره کرد. و اگر می‌خواهید این سفر را برای شخص مهمتان خاص کنید، با میز پذیرش تماس بگیرید. یک “بخش عاشقانه” کامل وجود دارد که به شما در برنامه ریزی کمک می کند. نرخ ها از ۲۵۰ دلار برای تجربه خواب زیر ستاره ها شروع می شود. سوئیت ها از ۱۲۰۰ دلار شروع می شوند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  3 مقصد گردشگری ناشناخته برای ماجراجویان

اقامت در فضای باز

ol Donyo Lodge, Kenya

جای تعجب نیست که هر هفت سوئیت این هتل کوچک در چیولو هیلز دارای یک تخت ستاره روی پشت بام هستند. آلودگی نوری کم و موقعیت جهانی این اقامتگاه به این معنی است که شما می توانید هر دو صورت فلکی نیمکره شمالی و جنوبی را ببینید.
هر «اتاق خواب» در فضای باز شامل یک تخت کینگ چهار پوستر با پشه‌بند، به‌علاوه یک تراس با چشم‌انداز جنگل‌های اقاقیا یا دشت‌های نزدیک کوه کلیمانجارو است.
اتاق ها همچنین برای فعالیت های روزانه در فضای باز ایده آل هستند. استخرهای خصوصی، صندلی های آفتابگیر و دوش در فضای باز وجود دارد. ستاره‌نگاران واقعی همچنین می‌توانند از تلسکوپ قدرتمند سلسترون هتل برای مشاهده حتی نزدیک‌تر از سیارات و صورت‌های فلکی و همچنین دوربین‌های Canon 5D برای عکس‌هایی با وضوح بالا از آسمان شب استفاده کنند. نرخ از ۷۵۰ دلار برای هر نفر در هر شب شروع می شود.

اقامت در فضای باز

The Point, Saranac Lake, New York

این ملک Relais & Chateaux زمانی یک “اردوگاه عالی” برای ویلیام اوری راکفلر II بود و بسیاری از آن زرق و برق دهه ۳۰ باقی مانده است. یکی از متحرک‌ترین اقامتگاه‌ها در املاک ۷۵ آکری، The Boathouse است، اتاقی به مساحت ۱۲۰۰ فوت مربع با عرشه‌ای در اطراف که به دریاچه آرام ساراناک می‌نگرد. در داخل، یک سقف طاق‌دار بلند، شومینه سنگی و تخت غول‌پیکر با سایبان وجود دارد، اما عرشه بزرگ دو تخت دو نفره آویزان را نیز در خود جای داده است که برای چرت‌های بعد از قایق سواری یا استراحت شبانه آرام ایده‌آل هستند. این اتاق بیشترین درخواست اقامت در ملک است. هتل توصیه می کند برای رزرو حدود شش ماه قبل تماس بگیرید. نرخ از ۳۹۰۰ دلار در شب برای Boathouse شروع می شود.

اقامت در فضای باز

Wilderness Safaris Jao Camp, Botswana

در حالی که برخی از هتل‌ها در فضای باز با امکانات رفاهی زیادی تقویت می‌شوند، این تجربه در دلتای اوکاوانگو جهت دیگری را متمایل می‌کند. تخت ستاره ای در کمپ جائو بی حاشیه است: یک سکوی ساده ۲۵۸ فوت مربعی با یک تخت پوشیده از پشه بند و چند صندلی راحتی.
همچنین در فاصله ۲۰ دقیقه ای از بخش اصلی کمپ قرار دارد تا مهمانان بهتر بتوانند خود را در بیابان غوطه ور کنند. اما اگر تجمل گرایی بیشتر از سرعت شماست، کمپ آن را نیز ارائه می دهد. هر مهمانی که ویلا را رزرو کند به وسیله نقلیه، راهنما، سرآشپز و پیشخدمت خود دسترسی خواهد داشت. نرخ ها از ۲۹۹۹ دلار برای هر نفر در هر شب شروع می شود.

با قوی سیاه سبک سفرهای خود را تغییر دهید. در سایت قوی سیاه شما میتوانید در قسمت تور آنلاین خودتون تور خودتون پکیج کنید. همین حالا کلیک کن و تور خودت برنامه ریزی کن.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید