ماداگاسکار

لیست ۵ مقصد گردشگری ناشناخته و فوق العاده

این مقاله برای ماجراجویانی است که شاید دنبال مکان جدیدی برای گذراندن تعطیلات خود باشند. یک مقصد گردشگری ناشناخته و فوق العاده که تاکنون دست کم گرفته شده است.

شگفتی واقعی سفر ذاتاً در رویارویی با ناشناخته ها و گمشدن در زیبایی مکانی در آستانه کشف، نهفته است. هیچ احساسی ارزشمندتر از این نیست که جزو اولین افرادی باشید که به مقصدی رسیده و آن را کشف کرده اید که دیگران هنوز از دیدن آن لذت نبرده اند.

از جزایر دور افتاده گرفته تا بیابان های ناشناخته و جنگل های مملو از حیات وحش، این سیاره باشکوه دائماً با مقاصد جدید و بکر خود، آماده است تا حتی کله شق ترین مسافران را نیز در شگفتی های خود غرق کند.

۱. پوگلیا، پاشنه ی چکمه ی شیک ایتالیا

مقصد گردشگری ناشناخته

اولین مقصد گردشگری ناشناخته در این لیست، پوگلیا است. این منطقه جذابیتی فوق العاده خاص دارد که از چشم انداز روستایی آن و آثار باقی مانده از نفوذ اسپانیایی ها و یونانی ها نشأت می گیرد. به راحتی می توان گفت که پوگلیا نمایی از سنت ها و ارزشهای واقعی ایتالیایی را نشان می دهد.

پوگلیای بکر با کیلومترها خط ساحلی و چشم اندازی از باغ های سرسبز زیتون و تاکستان ها، برخی از بهترین شراب ها و روغن های زیتون این کشور را تولید می کند. این منطقه همچنین محل اقامتگاه های مجللی است که در سایه ی باغ های زیتون قرار گرفته اند.

در اینجا سوئیت ها و ویلاهای رمانتیکی وجود دارد که با رنگ های آرامش بخش پوشیده شده اند و به گونه ای مجهز اند که راحتی و آسایش را برای هر فردی به ارمغان می آورند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  7 شهر زیبای سوئیس

۲. ماداگاسکار، شرق آفریقا

ماداگاسکار

ماداگاسکار هنوز هم برای علاقمندان به حیات وحش، وحشی باقی مانده است. به همین دلیل هنوز هم یک مقصد گردشگری ناشناخته محسوب می شود. این منطقه با تنوع زیستی حیرت انگیز خود برای طبیعت شناسان و ماجراجویان رویایی به شمار می رود که به حقیقت تبدیل شده باشد. این جزیره مملو از حیات وحش بومی است که ۸۰ درصد آنها را در هیچ جای دیگری روی زمین نمی توان یافت.

ماداگاسکار قسمتی از بهترین سواحل اقیانوس هند را در اختیار دارد و در نقاطی از آن، افراد در ساحل می توانند نهنگ های کوهان دار و لمورها را به راحتی مشاهده کنند.

۳. لاداخ

لاداخ

پادشاهی هیمالیا، لاداخ، یکی از معدود نقاط روی زمین است که تقریباً دست نخورده و کشف نشده باقی مانده است. لاداخ که در ارتفاع متوسط ۱۱.۵۰۰ پا قرار دارد توسط چهار رشته کوه هیمالیا، لاداخ، زانسکار و کاراکورام احاطه شده است.

این منطقه با داشتن چشم اندازهای مسحورکننده، یکی از اسرارآمیزترین نقاط هند به شمار می رود. می توانید از آرامش و هوای تازه ی کوهستان، چشم اندازهای باور نکردنی و میراث غنی بودایی در سراسر منطقه لذت ببرید.

مهمانان در لاداخ می توانند در خانه های زیبایی مانند خانه های روستای شاکتی در دره سند و اردوگاه های چادری زیبا و دور افتاده اقامت کنند.

۴. سیمی، یونان

یونان

مقصد گردشگری ناشناخته بعدی جزینه ای در یونان است. یعنی جزیره کوچک Symi، واقع در رودز نیز قطعا می تواند در لیست مقاصد گردشگری ناشناخته جای داشته باشد. این جزیره مسلماً دیدنی ترین بندر این کشور بوده و کاملاً توسط خانه های نئوکلاسیک احاطه شده است. این جزیره از جمله مناطق مهم در تاریخ این کشور به شمار می رود. است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  گلدن ویزای یونان

یونان در لیست کشورهایی با خط ساحلی طولانی، رتبه دهم جهان را دارد و هنوز هم مناطق زیادی (و سواحل بسیاری) از آن عتوسط مسافران کشف نشده اند.

۵. جزیره دومینیکا

دومینیکا

اگر از طرفداران طبیعت و رنگ سبز هستید، حتما عاشق این کشور سرسبز و کوهستانی خواهید شد. آخرین مقصد گردشگری ناشناخته در این لیست، دومینیکا است. در مورد این جزیره که به دلیل زیبایی بکر و دست نخورده اش به “جزیره طبیعت کارائیب” ملقب شده است، گفته می شود که اگر کریستف کلمب دوباره در سال ۲۰۱۹ در دریای کارائیب حرکت می کرد، تنها جزیره ای که به راحتی تشخیصش می داد، دومینیکا بود.

اگر قصد سفر و ماجراجویی دارید سری به صفحه اصلی سایت قوی سیاه پارسیان بزنید تا دری به سوی کشف دنیایی ورای روزمرگی های زندگی و یک مقصد گردشگری ناشناخته و فوق العاده برایتان باز کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید