گلدن ویزا یونان

گلدن ویزای یونان ، شرایط و مراحل اخذ تا صدور پاسپورت

حتما قبل از هر اقدامی برای مهاجرت و یا اخذ ویزای بلند مدت این مقاله را تا انتها بخوانیید .اگر به فکر مهاجرت بوده‌اید، حتما تا بحال نام گلدن ویزای یونان به گوشتان خورده است. یونان در حال حاضر یکی از کشورهایی است که ایرانیان زیادی اقدام به دریافت ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری برای آن می‌کنند. یکی از انواع ویزا و درخواست اقامت از طریق آن برای کشور یونان، گلدن ویزای یونان است که در ادامه مقاله زیر درباره این ویزا و روش‌ها و شرایط دریافت آن توضیح خواهیم داد. پس اگر بنا به هر دلیلی قصد سفر و سرمایه گذاری در اروپا را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

دلایلی برای اخذ اقامت یونان با خرید ملک ( گلدن ویزای یونان )

سفر آزادانه در حوزه شینگن

اخذ گلدن ویزا با خرید ملک

عدم نیاز به حضور دائم

امکان اجاره دادن ملک و کسب درآمد دلاری 

اخذ ویزای همراه و همراهان

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

یونان به دلیل شرایط اقتصادی و موقعیت مکانی مناسبی که دارد، سالانه مورد توجه مهاجران زیادی از سرتاسر دنیا قرار می‌گیرد. از این رو این کشور راه‌های مختلفی برای دریافت اقامت، پیش روی متقاضیان قرار داده است.یکی از بهترین روش‌ها برای اخذ اقامت یونان بدون شرط حضور دائم در این کشور، خرید ملک به ارزش میانگین 250 هزار یورو است.

چنانچه به دنبال مهاجرت به یونان از طریق سرمایه ‌گذاری هستید، اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک یکی از ساده‌ترین روش‌ها است. شرکت قوی سیاه پارسیان با در اختیار داشتن وکلا خبره و حرفه‌ای، می‌تواند بهترین موقعیت برای خرید ملک در یونان را به شما معرفی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقامت یونان با خرید ملک را برای شما عزیزان دریافت نماید.

چه کسانی واجد شرایط خرید ملک در یونان هستند؟

اغلب کشورهای اروپایی از جمله یونان، هیچگونه محدودیتی برای خرید ملک توسط افرادی که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند، وضع نکرده‌اند. خرید خانه و ملک در یونان، یکی از راه‌های مطمئن برای سرمایه‌گذاری در این کشور است و شما می‌توانید ملک خریداری شده را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت به دیگر افراد اجاره دهید و از این طریق سود قابل توجهی دریافت کنید.با خرید ملک در کشورهای اروپایی، سرمایه شما به صورت یورو یا دلار حفظ می‌شود و ارزش آن نیز براساس دلار رشد خواهد کرد. این به عنوان یک سرمایه‌گذاری کاملا ایمن به حساب می‌آید. تنها شرطی که برای خرید خانه در یونان بایستی آن را رعایت کنید، داشتن حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک مورد نظر است، به همین جهت تقریبا تمامی افراد خارجی، شرایط خرید ملک در یونان را دارند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  بار مجاز هواپیما

قانون اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک

اقامت یونان از طریق خرید ملک ، گلدن ویزای یونان ، مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد. در یونان آموزش و تحصیل به صورت رایگان، امکان سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا، اخذ گلدن ویزا و اخذ اقامت برای خود، اعضا خانواده، فرزندان زیر 24 سال و پدر و مادر متقاضی و پدر و مادر همسر وی امکان‌پذیر است.

برای آن که اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری را دریافت کنید، باید ملکی به ارزش 250 هزار یورو خریداری فرمایید. شایان ذکر است در روش اقامت از طریق خرید ملک یونان، از همان ابتدا به شما اقامت 5 ساله اعطا خواهد شد که نیازی به شرط حضور شما ندارد و این امکان وجود دارد تا آن را برای 5 سال تمدید نمایید.

به طور کلی اگر قصد دارید پاسپورت و تابعیت یونان را به دست آورید، تنها کافی است که دارایی خود را حفظ نمایید. با حفظ دارایی‌ها در یونان بعد از گذشت 7 سال به شما پاسپورت یونان اعطا می‌شود.

شما بعد از گذشت 5 سال در صورتی که ملک خریداری شده خود را نفروخته باشید، به آسانی می‌توانید اقامت خود را تمدید نمایید. شایان ذکر است که شما اجازه اجاره دادن ملک خریداری شده خود را نیز دارید.

گلدن ویزا یونان

مزایا دریافت اقامت یونان با خرید ملک، گلدن ویزای یونان

دریافت اقامت یونان از طریق سرمایه‌ گذاری و خرید ملک مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. برخی از مزیت‌های خرید ملک در این کشور به شرح زیر است:

هزینه‌های مقرون به صرفه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی

افرادی که قصد خرید ملک در یونان را دارند، می‌توانند تنها با 250 هزار یورو موفق به خرید ملک در این کشور شوند، در صورتی که این مبلغ در دیگر کشورها بالاتر است.

قیمت مناسب املاک در یونان

قیمت املاک در یونان به نسبت دیگر کشورها بسیار مقرون به صرفه‌تر است. قیمت هر مترمربع خانه در شهر آتن پایتخت یونان، حدودا 1700 یورو است.

کسب سود و درآمد

یونان یک کشور توریستی به حساب می‌آید و به همین جهت سرمایه‌گذاری در آن با خرید ملک، درآمد مناسب و بالایی برای شما به همراه دارد. به طور میانگین براساس گزارشات درج شده در سایت Numbeo، املاک و مستغلات آن در آتن، در سال حدود 4.5% بازده اجاره دارند.

دریافت اقامت برای تمامی اعضای خانواده

شما با خرید ملک در یونان نه تنها برای خود، بلکه برای تمامی اعضا خانواده نیز موفق به اخذ اقامت کشور یونان می‌شوید. همسر یا شریکی که با آن قراردادی در یونان منعقد کرده‌اید، فرزندان تا سن زیر 18 سال و همچنین والدین شما به همراه والدین همسرتان می‌توانند اقامت یونان را دریافت کنند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  کلیسای سنت پیتر در واتیکان

امکان دریافت تابعیت یونان

شما در صورتی که ملک خود را به مدت 5 سال نفروشید، اجازه اقامت دائم در کشور یونان را خواهید داشت. بعد از گذشت 7 سال نیز می‌توانید نسبت به دریافت پاسپورت یا شهروندی یونان اقدام نمایید.

نیازی به پرداخت مالیات اضافی نیست

یونان با چند کشور دیگر نظیر آمریکا، روسیه و بریتانیا معاهده مالیات مضاعف دارند. با توجه به این معاهده، افراد خارجی تنها در یونان مالیات بر اموال یونان را بایستی پرداخت کنند. همچنین در صورتی که شما کمتر از 183 روز در یونان سکونت داشته باشید، مقیم مالیاتی به حساب نخواهید آمد.

هیچ محدودیتی در خرید ملک وجود ندارد

شما به عنوان یک سرمایه‌گذار، می‌توانید در هر منطقه از یونان که تمایل دارید، ملک خریداری کنید. این ملک می‌تواند در یک مکان توریستی یا حتی در جزایر بیرونی یونان باشد. از سویی دیگر ملک خریداری شده توسط شما می‌تواند ملک جدید، نوساز یا حتی درحال بازسازی باشد.

امکان سفر به 27 کشور عضو حوزه شینگن

یونان جزء کشورهای عضو حوزه شینگن است و به همین جهت شما با دارا بودن اقامت این کشور، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی به 27 کشور عضو منطقه شینگن سفر کنید.

معایب ویزای طلایی یونان

البته در کنار مزایایی که ذکر شد اقامت طلایی یونان معایب و محدودیت‌هایی نیز دارد:

سرمایه‌‌گذار اجازه کار در این کشور را ندارد به شرط اینکه سهام یک شرکت فعال یونانی را خریده و سود سالانه آن را دریافت کنند یا ملک خریداری کرده و به اجاره دهند.

تا زمانی که تابعیت دریافت نکرده‌اند اجازه فروش ملک خود را ندارند.

سطح رفاه و کیفیت زندگی نسبت به سایر کشورهای اروپایی در یونان پایین‌تر است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت یونان با خرید ملک( گلدن ویزای یونان )

برای مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری، مدارکی بایستی ارائه دهید که عبارتند از:

اصل شناسنامه

پاسپورت با اعتبار 18 ماهه

تاییدیه حساب بانکی به جهت دریافت ویزا شینگن

گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

شایان ذکر است که در هر مرحله نیاز است مدارک دیگری مثل فرم آنلاین درخواست گلدن ویزای یونان و همچنین عکس ارائه دهید.

مراحل خرید ملک در یونان

برای خرید ملک در یونان، بایستی مراحلی را پشت سر بگذارید که عبارتند از:

تعیین یک وکیل حقوقی و انتخاب ملک مورد نظر

صادر شدن شماره مالیاتی

بررسی اموال به صورت فنی

پرداخت عوارض مربوط به تمبر

تکمیل قرارداد خرید ملک

ثبت عنوان در محلی اراضی

ثبت ملک به صورت آنلاین در سازمان امور مالیاتی

هزینه گلدن ویزا یونان چقدر است؟

مجموعه هزینه‌ها برای دریافت اقامت طلایی یونان عبارت است از:

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات: 250,000 یورو

مالیات انتقال سند: 3/09%

اداره شهرسازی: 2%

دفترخانه: 1%

مهندس ساختمان جهت بررسی اسناد و ثبت ملک در اداره شهرسازی: 1%

مشاور املاک: 2%

Legal Fee شامل هزینه وکیل جهت حسن انجام امور مربوطه و اخذ اقامت گلدن ویزا: 5%

جهت اخذ مشاوره با ما در تماس باشید .

02165255534 – 02165270292 – 09123622085

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید