قطار 5ستاره ایران ، قوی سیاه پارسیان

جدیدترین قطار 5ستاره ایران با نام ایران 

معرفی قطار

جدیدترین قطار 5 ستاره که به تازگی به ناوگان حمل ونقل ریلی پیوسته همین قطار ایران نام دارد که در این مطلب به معرفی و ویژگی های این قطار خواهیم پرداخت.
قطار 5 ستاره ایران اولین قطار پنج ستاره شرکت بن ریل است که در ایام نوروز سال 1402 بطور آزمایشی در مسیر تهران به مشهد و بالعکس وارد چرخه خدمت رسانی گردید.

قطار 5ستاره ایران دارای دو کلاس عادی و ویژه می باشد که از نظر طراحی داخلی هیچ تفاوتی ندارند اما از نظرپذیرایی باهم متفاوت میباشند.کلاس ویژه قطار 5ستاره ایران با انواع غذاهای گرم ایرانی از شما مسافران محترم پذیرایی میکنند،اما در کلاس عادی غذاهای سرد و بیشتر فست فود سرو میشوند. هردو کلاس عادی و ویژه از نظرامکانات تفریحی و سرگرمی در جایگاه ویژه ای قرار دارند.

امکانات قطار ایران

شبکه های تلویزیونی

واگن‌های قطار 5ستاره ایران هر یک شامل 10 کوپه 4 نفره هستند .
هر کدام از کوپه ها دارای 2 عدد نمایشگر میباشند که هرکدام از آنها مجهز به زیر ساخت تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل می باشد .
نمایشگرها شبکه های تلویزیونی به صورت زنده ، مسابقات ورزشی ، فیلم های سینمایی ، و …. را نمایش داده همچنین جهت سهولت استفاده از نمایشگرها به هر مسافر یک عدد هندزفری سیم دار اختصاصی رایگان ارائه میشود.

پک های بهداشتی و منسوجات قطار ایران

ارائه پک وسایل خواب به صورت پلمپ برای هر مسافر
ارائه پک بهداشتی شخصی شامل : مسواک و خمیردندان – دمپایی هتلی – پولیش کفش – الکل و ماسک

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  شرکت های هواپیمایی داخلی

اتاق ایزوله سیگار

یکی از امکانات منحصر بفرد قطارهای 5ستاره ایران که در هیچ یک از ناوگان ریلی مسافری کشور وجود ندارد تعبیه اتاق ایزوله سیگار جهت رفاه حال مسافرین قطار 5ستاره ایران می باشد .

طراحی مدرن رستوران

طراحی رستوران قطار 5ستاره ایران و نوع چیدمان مبلمان آن بر اساس نیاز مسافران طراحی شده است .حتی برای مسافرانی که تنها سفر می کنند.

رستوران قطار 5ستاره ایران
قوی سیاه پارسیان جهت رفاه حال شما مسافران محترم امکان رزرو قطار 5ستاره ایران را فراهم آورده است.

جهت خرید بلیتهای قطار 5 ستاره ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
02165255534
09038634341

www.blackswan365.ir

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید