چطور ارزان سفر کنیم؟

ممکن است بسیاری از ما رویای سفر به دور دنیا را در سر بپرورانیم. می خواهیم برای چند ماه هم که شده از کار و درس و غیره جدا شده و اندکی ماجراجویی کنیم. اما این امر همیشه امکان پذیر نیست و خیلی چیزها ممکن است مانع شوند. ممکن است این مانع مسائل مالی باشد و یا محدودیت در زمان. بنابراین در زمان هایی که وقت محدود و مقدار کمی پول دارید برای سفر رفتن چه می توانید بکنید؟ مقرون به صرفه ترین نوع سفر چیست؟ در ادامه ی این مقاله به بررسی همین موضوع می پردازیم. اینکه چگونه می توانیم ارزان سفر کنیم و از یک سفر مقرون به صرفه و کوتاه مدت به بهترین شکل لذت ببرید. حال بهترین راه حل چیست؟ اینکه یک گردشگر محلی باشید.

گردشگری محلی یعنی چه؟

گردشگری محلی - ارزان سفر کنیم

هر چند وقت یکبار از سایتهای گردشگری شهر خود بازدید می کنید؟ به ندرت، درست است؟ بسیاری از افراد هرگز برای دیدن جاذبه های گردشگری شهر خود اقدام نمی کنند. در حالی که این مکان ها سالانه ممکن است میلیون ها نفر را به شهر آنها بکشاند.

همه ی ما در این مورد مقصر هستیم. چرا که همیشه اینکار را به بعد موکول می کنیم. زیرا وقتی در شهری زندگی می کنیم، فکر می کنیم همیشه فردایی برای دیدن جاذبه های آن وجود دارد. ما آنقدر درگیر زندگی روزمره خود هستیم که فراموش می کنیم می توانیم تعطیلات ارزانی را در شهر خود بگذرانیم. چون مجبور نیستیم جایی برویم!

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  کویر مصر

اگر از نظر زمان و پول در مضیقه هستید، هیچ راهی بهتر از گذراندن اوقات فراغت و گردش در شهر خودتان نیست. در شهر خود مسافر باشید و با نگاه جدیدی به آن بنگرید. بررسی کنید و ببینید چه فعالیتهای منحصر به فردی می توانید انجام دهید که تا به حال آنها را امتحان نکرده اید.

تور گردشگری محلی

می توانید تورهای گردشگری شهر خود را برای گذران تعطیلات انتخاب نمایید. با تور به راحتی تمام شهر را بگردید و در نهایت به خانه ی خود برگردید. اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، حتماً به دفتر گردشگری محلی خود بروید و یک کارت گردشگری شهری دریافت کنید. این کارت ها به شما امکان می دهد از طیف گسترده ای از جاذبه های گردشگری شهر خود به صورت رایگان و یا با قیمتهای کاهش یافته دیدن کنید.

نکات مهم: با اینکه گفته شد در این نوع از گردشگری می توانید دوباره به خانه ی خود برگردید ولی اگر امکانش برایتان وجود دارد، ازخانه ی خود خارج شده و به هتل، خوابگاه یا مهمانسرا بروید.

این مهم است که از محیط آشنای خود خارج شوید زیرا اگر در خانه بمانید، کاری خواهید داشت که در خانه انجام دهید و به این شکل بهانه هایی پیدا خواهید کرد برای اینکه چرا نمی توانید گشت و گذار کنید. نقل مکان به مکان دیگری می تواند به شما در کشف این حس ماجراجویی، هیجان و ناآشنایی کمک کند.

قصد گشت و گذار در شهر خود را دارید؟ برای خرید تور می توانید از سایت قوی سیاه پارسیان استفاده کنید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  خانه لاری ها یزد، خانه ای از جنس تاریخ

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید