مراکز خرید کیش

جزیره کیش،یکی از جزایر بهشتی استان هرمزگان ،مقصد محبوبی در بین گردشگران داخلی و خارجی به شمار می آید.

جزیره کیش از زمان های قدیم به عنوان مراکز داد و ستد و تجارت در خلیج فارس بوده است،امروزه مراکز خرید کیش با معماری مدرن و زیبا در منطقه خلیج فارس بی شک یکی از جاذبه های اصلی کیش محسوب می شود.

در این جزیره مراکز خرید بسیاری وجود دارد که با آنها آشنا می شویم.

آب های زلال خلیج فارس همیشه در ساحل این جزیره فرصتی است جهت تجربه انواع تفریحات و مراکز خرید در کیش ،اما با مجله گردشگری قوی سیاه پارسیان همراه باشید تا به سراغ مراکز خرید کیش برویم:

جزیره نیلگون و نقره فام کیش یکی از قطب های اصلی گردشگری در ایران است که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشد.

جزیره مملو از برترین مراکز خرید کیش و بازار های کوچک و بزرگی هست،که همگی آنها در خدمت گردشگران می باشند.

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید ۴طبقه که یکی از برترین مراکز خرید کیش به حساب می آید،این مرکز تجاری در سال ۱۳۷۹در زمینی ۴۰ هزار متر مربعی در شرق جزیره بنا شده است.دارای حدود ۴۸۰ واحد تجاری با زمینه فعالیت پوشاک ،کیف وکفش ، ساعت ، عینک،لوازم بهداشتی ،لوازم آرایشی،لوازم خانگی ،وسایل صوتی ،وسایل تصویری،وسایل آشپزخانه ،مواد غذایی ،مکمل های غذایی و دارویی،تجهیزات موبایل ، تجهیزات رایانه ای هست .

نمایندگی بسیاری از برند های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد.

امکانات تجاری کیش:آژانس املاک ، آژانس های مسافرتی،پله برقی ،نماز خانه ، چندین کافی شاپ، فست وفود ،بهترین رستوران ها در آنجا قرار دارد.

مجتمع تجاری پردیس ۱

این مجتمع تجاری پردیس ۱ در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت ۱۲هزار متر مربع با معماری منحصر  به فرد شرق جزیره کیش راه اندازی شده است، که توجه مسافران زیادی به خود جذب می کند.این ساختمان دو طبقه حدود ۲۰۰ واحد تجاری در خود جا داده است،که در آنجا انواع پوشاک برای آقایان، بانوان ،کودکانه ،لوازم آرایشی ، لوازم بهداشتی ،وسایل برقی ،عینک فروشی ،کیف ،کفش ،روسری فروشی،ساعت فروشی ،فعالیت دارند.

یکی از وجه تمایزهای این مراکز خرید، فروش انواع لباس های ورزشی بوده است ،که بین کیشوندان معروف شده است.

امکانات مرکز خرید پردیس ۱: رستوران ها ،کافه ، فست وفود،چندین شعب بانک ها ،آژانس مسافرتی ،آژانس املاک،کافی شاپ،نماز خانه که امکانات این مجتمع تجاری را  کامل کرده است.

مجتمع تجاری پردیس ۲

این مجتمع تجاری در سال ۱۳۷۸ در مساحت ۲۲هزار متر مربع افتتاح شده است ،که این مرکز ۳طبقه و ۲۰۰ واحد تجاری است.

مرکز خرید کیش به دست معماران فرانسوی مشهور و به سبک اروپایی ساخته شده است.در این جا می توانید اجناس با کیفیت و قیمت متوسط را پیداکنید.

در این مرکز خرید انواع خدمات ومغازه هایی مانند پوشاک آقایون، پوشاک بانوان ، پوشاک کودکانه ،لوازم آرایشی ،لوازم بهداشتی ،کفش ،کیف ،عطریات ،لوازم خانگی ،لوازم ورزشی ،کالای کودک است.

از دیگر واحد های تجاری بانک ها و موسسات مالی ،رستوران ها و کافی شاپ است که این مرکز خرید که از زیباترین مراکز خریدجزیره نیز محسوب میشود.که دسترسی راحتی دارد ودر نوار ساحلی کیش قرار گرفته است.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون شامل ۹۸غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی است و یک طبقه فودکورت و رستوران است که این مرکز خرید دامون در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است،که این مرکز خرید ۳طبقه که (همکف،اول ، دوم)ساخته شده است.

که شامل دو طبقه تجاری با ۱۰۰غرفه ویک طبقه اختصاصی برای فودکورت ورستوران وبا چشم اندازی دل انگیز است.

در طبقه دوم آن پیست اسکی روی یخ وجود دارد.در مرکز خرید دامون به دلیل رستوران های مختلف در طبقه بالا،فروشگاهای خاص و برندهای مختلف و نزدیکی به ساحل ،علاوه بر دور بودن آن از سایر مراکز و اماکن های تفریحی ، همچنان از محبوبیت های بالاییبرخوردار است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  کیش چند جاذبه گردشگری دارد؟

که در این مراکز انواع لوازم آرایشی ،لوازم بهداشتی ،کیف ،کفش،مواد غذایی،لوازم الکترونیکی ،طلا و زیور الات،رستوران و کافی شاپ و پوشاک مردانه ،زنانه و کودکانه وجود دارد.

مرکز خرید رویال مال

یکی از بهترین مراکز خرید که در این جزیره ساخته شده است ، مرکزخرید رویال مال می باشد قوی سیاه از شما دعوت میکند تا به این مرکز خرید ۵ طبقه  که حدود ۵۴ واحد دارد سربزنید و از خرید و رستوران شیک آن لذت ببرید و همچنین یک عصرونه کامل را در کافیشاپ این مجموعه بخورید.

آدرس این مرکز خرید : جزیره کیش-خیابان رودکی- جنب هتل پارمیس

مرکز خرید سارینا

این مجموعه یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش که با ۱۰ طبقه دارد و فقط ۲ طبقه  از آن تجاری استفاده می شود و ۷ طبقه اداری و ۱ طبقه پارکینگ دارد

جالب تر از آن این است که وجود بزرگ ترین و مجهزترین فودکورت،پوشاک های زنانه و مردانه و…… در این مشتمع مشغول به فعالت می باشند و این مرکز خرید لوس دسترسی به مرکز شهر و مراکز خرید دیگر را دارد

آدرس این مرکز خرید : بلوار خیام – خیابان باباطاهر

مرکز خرید مریم کیش

در واقع این مرکزخرید بسیار کوچک است و در مقایسه با مراکز خرید دیگر کیش شاید کوچک ترین مرکز خرید کیش به حساب می آید. درعین حال محیط بسیار شیک و خلوت مرکز خرید مریم جزیره کیش و وجود مغازه های منتخب با جنس های مرغوب و با کیفیت یکی از ویژگی های آن می باشد. همچنین وجود یک رستوران زیبا با انواع غذاهای خوشمزه و کافی شاپ دنج با نمای خلیج همیشگی فارس از ویژگی های مرکز خرید مریم است. وجود ماکت یک هواپیمای مسافربری که از سقف بلند این مجموعه آویزان است در بدو ورود نظر گردشگران تور کیش را به خود جلب می کند زیرا که هم بسیار بزرگ است و هم وجود هواپیما وسط یک مرکز تجاری کمی عجیب به نظر می رسد.

آدرس مرکز خرید مریم کیش : کیش/ خیابان سنائی

رویال مال کیش

رویال مال کیش یک مرکز خرید شیک و بسیار مدرن است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در جزیره کیش افتتاح گردید و امروزه جزو برترین مراکز خرید کیش به حساب می آید که یکی از مراکز نمایندگی های برند کیش محسوب می شود. ساختمان این مجتمع تجاری در ۵ طبقه ساخته شده است. در این مرکز تجاری برندهای اپل، ماوی، گریماس، سامسونگ، ال جی، دلونگی، کنوود، پاندا، تامی هایلفیگر، کت، اسپریت و مادر کر در حال فعالیت می باشند، همچنین در این مرکز خرید انواع پوشاک برای آقایان و خانم ها و برندهی معروف لوازم آرایش و گریم، لوازم خانگی ،الکترونیکی، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم ورزشی و … به فروش می رسند، که گردشگران و کیشوندان عزیز می توانند به راحتی از این مرکز معتبر خرید نمایند. همه این اجناس دارای قیمت های ارزان و همچنین گران قیمت می باشند.

بازار مرجان کیش

این مرکز خرید در شرق جزیره قرار دارد و دارای ۱۳۴ غرفه فعال می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازار، داشتن آکواریوم ۵۴۰۰ متر مکعبی بوده که انواع مختلفی از آبزیان را درون خود جای داده است. آبنماهای بسیار زیبایی به ارتفاع ۵۰ متر نیز در بازار مرجان تعبیه شده که در نورپردازی آن ها ۴۲۰ پروژکتور به کار رفته و منظره ای دل انگیز را نمایان ساخته است.

امکانات بازار مرجان کیش: از امکانات بسیار خوب این مرکز خرید می توان به مواردی چون: خودپرداز، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، پارک، آکواریوم، بانک و فودکورت اشاره کرد.

آدرس بازار مرجان کیش :جزیره کیش/ خیابان جهان

مرکز خرید لاریسا مال

 لاریسا مال در ۸ طبقه شامل: سه پارکینگ و ۵ طبقه تجاری، رستوران، سینما، سالن کنفرانس، سالن همایش، دفتر اداری، شهربازی کوچک سربسته( شامل بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی) طراحی و ساخته شده است. لاریسا مال با انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، لوازم ورزشی و … که قیمت اجناس در آن به غیر از برند های روز دنیا مناسب برای خرید سوغاتی می باشد و یکی از برترین مراکز خرید کیش به شمار می رود.

بازار دامون کیش

دامون یکی از برترین مراکز خرید کیش بوده که دارای ۱۰۸ فروشگاه می باشد و در نزدیکی ساحل دامون واقع شده است. این مرکز خرید در سال ۱۳۹۱ احداث گشت و تاکنون توانسته توجه بسیاری از گردشگران تور داخلی را به خود جلب کند. در فروشگاه های این مرکز خرید می توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم الکترونیکی، طلا و زیورآلات خریداری کنید.

امکانات مرکز خرید دامون کیش

از امکاناتی که در مرکز خرید دامون وجود دارد می توان به: خودپرداز، پیست اسکیت، بانک، سوپر مارکت، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، نمازخانه، فود کورت، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. پیست اسکیت روی یخ آن در طبقه دوم قرار دارد که با تجهیزات منحصر به فردش مورد توجه توریست ها قرار گرفته است.

فودکورت دامون کیش که بر فراز این مجتمع تجاری واقع شده دارای ۱۲ غرفه بوده که بین ساعات ۱۲ تا ۱۵ و ۱۹:۳۰ تا ۲۴ در آن می توانید انواع غذاهای بین المللی را میل کنید و لذت ببرید. این مکان ۲۵۰۰ متری چشم اندازی فوق العاده از کیش را به معرض نمایش می گذارد که بی مثال است.

آدرس مرکز خرید دامون کیش : جزیره کیش/ خیابان وصال

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  زیباترین فرودگاه های جهان

بازار ونوس کیش

این پاساژ ۲ طبقه در سال ۱۳۷۵ و در زمینی ۲۶ هزار متر مربعی تاسیس شد که ۳۱۰ واحد تجاری در حال فعالیت دارد. اکثر این واحدها در طبقه همکف قرار دارند و طبقه بالایی به واحدهای اداری، رستوران و کافی شاپ اختصاص دارد.

امکانات بازار ونوس کیش

بانک، خودپرداز، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه و سرویس بهداشتی از امکانات خوب ونوس می باشد.

آدرس بازار ونوس کیش : کیش/ خیابان سنائی

مرکز خرید بازار مروارید کیش

مروارید از مرکز خریدهای قدیمی کیش به حساب می آید که به دلیل سبک معماری خاصش معروف شده است. هنگام مراجعه به این مرکز خرید، ۱۲ درب ورودی پیش روی شما قرار دارد که هر یک به قسمت های گوناگون آن راه می یابد، بخشی برای خرید کیف و کفش، بخشی برای خرید پوشاک، بخشی برای خرید لوازم آشپزخانه و غیره.
در بخش های گوناگون پاساژ سنگ کاری، گچ بری و مس کاری هایی انجام گرفته که بازدیدکنندگان را به زمان هخامنشی می برد.

امکانات مرکز خرید مروارید کیش: همچنین مرکز خرید مروارید کیش دارای رستوران، کافی شاپ، بانک، نمازخانه، خودپرداز و هایپرمارکت می باشد. خوب است بدانید که اجرای موسیقی زنده به صورت شبانه در این مکان صورت می گیرد که فضای شادی را مهیا می کند.

آدرس مرکز خرید مروارید کیش : کیش/ بلوار مروارید

کوروش برند سنتر

این مرکز خرید لوکس و مدرن در سال ۱۳۹۶ در میدان مرجان تاسیس شد. در این مکان انواع برند های روز دنیا نظیر: برشکا، نایک، زیلان مگا، پوما، ماسیمودوتی، زارا و لی نینگ به فروش می رسد که علاقه مندان می توانند از آن ها خریداری کنند. خوب است بدانید که سطح قیمت ها در این پاساژ گران می باشد.

آدرس کوروش برند سنتر : کیش/ میدان مرجان/ بلوار پارس

بازار زیتون کیش

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید در شرق کیش برای خرید کردن انتخاب کنید، مرکز خرید کیش می باشد. این پاساژ ۲ طبقه غرفه های زیادی برای خرید کردن دارد ولی عطرفروشی های آن بسیار معروف هستند.

امکانات بازار زیتون کیش

خودپرداز، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

آدرس بازار زیتون کیش : جزیره کیش/ بلوار ساحل

مرکز خرید پانیذ

این مرکز خرید ۲ طبقه ۱۸۰ غرفه را در خوی جای داده که در آن ها انواع پوشاک، لوازم خانگی، اسباب بازی، مواد غذایی و لوازم الکترونیکی به فروش می رسد. این مرکز خرید شبانه برنامه های تفریحی و سرگرمی بسیار مفرحی برای گردشگران دارد.

امکانات مرکز خرید پانیذ

در این بازار نمازخانه، بانک، کافی نت، خودپرداز و رستوران و کافی شاپ هم وجود دارد.

آدرس مرکز خرید پانیذ : جزیره کیش/ خیابان فردوسی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید