جاذبه های گردشگری کیش

امروز میخواییم بدانیم که جزیره کیش چه تعداد جاذبه گردشگری دارد و جذاب ترین آنها را باهم بررسی کنیم.

۱- تفریحات آبی

اولین چیزی که همه برای دیدنش میروند دریا و استفاده از تفریحات آبی در این جزیره است. ( چتر سواری ، غواصی ، موج سواری ، جت اسکی ) و حتی آنان که علاقه ایی به هیجان ندارند حد اقل این لذت را با قایل سواری با قایق های کف شیشه ای و تماشای دنیای زیر آب را از خود دریغ نمیکنند

۲- مسیر های دوچرخه سواری

در کیش یکی از زیبا ترین و طولانی ترین مسیرهایی است برای دوچرخه سواری  و حتی برای این که از مناظر این مسیر زیبا بهرمند گردید نیاز به بردن دچرخه خود ندارید. شما به راحتی میتوانید از ایستگاه هایی که در آنجا تهویه شده تهیه نمایید.

۳- کشتی یونانی

بر اثر یک اتفاق تاریخی در سال ۱۳۴۵ کشتی ( خولا اف ) در نزدیک سواحل کیش به گل نشسته و از همان زمان در آنجا باقی مانده که به کشتی یونانی شهرت دارد البته این را هم بدانید ساخت این کشتی توسط بریتانیا صورت گرفته است.

این کشتی یکی از زیبا ترین و شگفت انگیز ترین زیبایی های کیش محسوب میشود و ما هم پیشنهاد میکنیم شما هم به دیدن این کشی زیبا بروید

۴- ساحل مرجانی کیش

هر ساحل مرجانی در دنیا زیبایی خواص خود را گرفته است و جزیره کیش از این هنر نمایی الهی بی بهره نمانده است و ساحل مرجانی بسیار زیبایی دارد که چشم اندازی دارد . شما میتوانید در آلاچیق های این ساحل در غروب خورشید لذت ببرید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  سفری به دل تاریخچه ی سفر

۵- شهر زیر زمینی کاریز

قنات ها زیر زمینی که در قدیم برای بهبود کمبود آب شرب استفاده میکردند . بعد از ۲۵۰۰ سال به دست ما رسیده و ما  این آثار تاریخی را یک شگفتی میدانیم . کاریز یکی از زیبا ترین صحنه های جزیره کیش را دارد.

۶- شهر حریر

شهر باستانی حریر قدمتش به قرن هشتم میرسد. از معماری  شهر میتوان گفت این شهر زمانی رونق بسار زیادی داشته . البته الان گردشگران و کاشفان باستان شناسی برای پژوهش و بازدید به دیدن این شهر میروند این شهر در قسمت شمالی جزیره کیش قرار گرفته است.

۷- آب انبار دوقلو

این آب انبار دارای دو گنبد است  که بادگیر ها می باشند . به قدری در این معماری پرشکوه حرفه ایی کار شده است که انگار با تکنولوژی های امروزه ساخته شده است . گنبد های این آب انبار همانند یخچال عمل کرده و آب را بسیار خنک میسازد و این یک جاذبه گردشگری زیبا در جزیره کیش است.

۸- لاکپشت های دریایی

یک نوع لاکپشت در جزیره کیش وجود دارد به نام پوزه عقابی . این لاکپشت ها جاذبه هایی شده اند که اکثر مردم حتما به دیدنشان میرند . شما میتوانید این لاکپشت ها را رد سواحل مرجانی این جزیره مشاهده نمایید.

۹- درخت سبز کیش

این درخت در منقطه ای واقع شده که به آن دره پرتغالی ها گته میشود،این درخت معروف حدود۶۰۰ سال عمر کرده و یک درخت بزرگ  با شاخ وبرگی بسیار است. خیلی ها در آن منطقه معتقد هستند این درخت فرخنده است و برای حاجت گرفتن به پیشوای این درخت می آیند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  تخت جمشید: همه چیز در مورد شکوه 1500 ساله

۱۰- پارک دلفین

یک مجموعه تفریحی ۱۷۰ هکتاری که شامل استخر های دلفین ها می باشد. این مجموعه بسیاری از جانواران زیر آب را  به نمایش کشیده است . این مجموعه دارای باغ پرندگان و باغ وحش نیز است که جایگاه تفریحی بسیار زیبایی برای گردشگران به شمار میرود.

۱۱- پارک ساحلی میرمهنا

شاید تا بحال نام این پارک آبی را شنیده باشید،همه روزه میزبان گردشگران بساری می باشد و گردشگران با خانواده از این پارک آبی لذت بسیاری می برند.

۱۲- اسکله تفریحی

و آخرین مکان تفریحی و جاذبه گردشگری این اسکله بسیار زیبا در جزیره کیش که اکثر گردشگران برای دیدن غروب زیبای خورشید با خانواده به آن جا رفته و از این منظره خلق شده توسط خالق هستی لذب بی نهایت میبرند.

این اسکله به طول ۴۳۷ متروعرض ۱۸ متر می باشد.

حالا یه پیشنهاد ویژه دارم تا از تمام این تفریجات و مکان های دیدنی لذت ببرید . من شما را  با ارزان ترین قیمت به جزیره کیش خواهم برد و با استقبالی گردم و تور لیدری حرفه ای از شما پذیرایی خواهم کرد ، تور کیش را با قوی سیاه تجربه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید