زیباترین فرودگاه های جهان

زیباترین فرودگاه های جهان

رفتن به فرودگاه معمولا تجربه ی لذت بخشی محسوب نمی‌شود. به خصوص در بعضی مواقع که هدفتان از سفر هم جالب نباشد! اما گاهی اوقات شرایطی به وجود می آید که این توقف‌های کوتاه در فروگاه‌ها را کمی خوشایندتر می‌کند.

تعداد زیادی از فرودگاه‌ها در سراسر جهان هستند که معماری چشمگیر و مدرن، کافه‌ها و رستوران‌های لوکس و یا برخی امکانات رفاهی خاص مثل سینما، استخر و یا حتی باغ دارند! حالا در این لیست تعدادی از این فرودگاه‌های فوق العاده را جمع آوری کرده ایم که امیدواریم همانقدر که ما را شگفت زده کرده اند برای شما هم جالب باشند.

  1. چانگی سنگاپور

زیباترین فرودگاه های جهان

واقعا کم لطفی بود اگر فرودگاه چانگی سنگاپور صدر این لیست قرار نمی‌گرفت. اینجا دو سینما، صدها فروشگاه، چندین باغ، چندین گالری هنری و یک ماز جذاب و پیچ در پیچ دارد.

فرودگاه چانگی سنگاپور طی دهه‌های متوالی به عنوان بهترین فرودگاه دنیا شناخته می‌شد اما امسال بالاخره فرودگاه بین المللی دوحه توانست آن را شکست داده و در صدر جدول بهترین فرودگاه‌های دنیا قرار بگیرد.

  1. آدولفو سوارز مادرید-باراخاس

زیباترین فردگاه های جهان

این بنای عظیم سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و سقف آن با چوب های زیبای بامبو تزیین شده است که باعث شده اند اسم آن در این لیست، جایگاه بالایی داشته باشد.

  1. مالویناس، آرژانتین

آرژنتین

فرودگاه بین المللی مالویناس در استان تیرا دل فوئگو در جنوب آرژانتین واقع شده است. مناظر زیبای اطراف آن و همینطور سبک معماری شیک و منحصر به فرد بنا، سبب قرار گرفتنش در این لیست شده است.

  1. مناره، مراکش

فرودگاه مراکش

فرودگاه مناره در مراکش حاصل تلفیق معماری مدرن و سنتی است. بنای آن به خوبی توانسته با ترکیب این دو سبک، خودش را در لیست زیباترین فرودگاه‌های دنیا جا دهد.

  1. دکسینگ، پکن

زیباترین فرودگاه های دنیا

این بنا در پکنِ چین بدون شک یکی از منحصر به فردترین فرودگاه‌ها از لحاظ سبک معماری محسوب می‌شود. برخی به دلیل شکل جالبی که دارد به آن “ستاره‌ی دریایی” هم می‌گویند.

  1. اینچئون، کره جنوبی

فرودگاه در کره جنوبی

اینجا بزرگترین فرودگاه در کره‌ی جنوبی است که در غرب سئول قرار گرفته. یکی از مهمترین دلایل جذابیت آن تجربه‌های خاص فرهنگی است که در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

  1. فرودگاه بین المللی دنور

دنور

سقف اینجا نوعی سازه‌های چادر مانند دارد و منظره‌ی اطراف، ویوی شگفت انگیزی از کوه‌های راکی را شامل می‌شود. جالب است بدانید که تئوری های عجیب و غریب و مرموزی در مورد این فرودگاه مطرح می‌شود.

  1. چاتراپاتی شیواجی

زیباترین فرودگاه های جهان

فرودگاه بین المللی چاتراپاتی در بمبئی هند واقع شده است. در طراحی سقف اینجا از پرهای طاووس الهام گرفته شده که حیوان ملّی این کشور است.

  1. بیلبائو، اسپانیا

زیباترین فرودگاه های جهان

فرودگاه بیلبائو در اسپانیا به اسم La Paloma یا کبوتر هم شناخته می‌شود. چرا که بخش هایی از دیزان بنای آن بال-مانند بوده و رنگ بنا هم سفید است.

  1. سووارنابومی

تور تایلند

اینجا هم سال ۲۰۰۶ افتتاح شد که بین دو فرودگاه موجود در بانکوکِ تایند، تازه نفس‌ترین و البته زیباترین است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  بازگشایی تایلند برای گردشگران

امیدواریم گذرتان به یکی از این فرودگاه‌های زیبا بیفتد. قوی سیاه پارسیان می‌تواند کمکتان کند تا با تجربه‌ی یک سفر لذت بخش به هر کدام از این کشورها، از این فرودگاه‌های جذاب هم دیدن کنید.

با ما در ارتباط باشید: ۰۲۱۶۵۲۵۵۵۳۴ – ۰۹۰۳۶۸۳۴۳۴۱

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید