بلیط هواپیما امارات

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات (Emirates Airlaines)  بزرگ ترین ایرلاین خاورمیانه است، این ایرلاین در سال ۱۹۸۵ در دبی تاسیس شد. و اولین فعالیت خود را در ۲۵ سپتامبر سال ۱۹۸۵ با پرواز هایی به بمبئی و دهلی آغاز کرد.

دفتر مرکزی امارات نیز در کشور دبی می باشد، این شرکت متعلق به امارات متحده عربی است. قطب فعالیت امارات ایرلاین، فرودگاه بین المللی دبی است.

درحال حاضر این شرکت  ۳۰۰  هواپیما فعال دارد، و شمار زیادی هواپیما در دست سفارش است. پرواز های منظم روزانه ای از طریق هواپیمایی امارات به مقاصد مختلفی از جمله:  خاورمیانه، خاور دور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و استرالیا انجام می شود.طبق  آخرین برآورد، در هفته بیش از ۳.۶۰۰ پرواز به ۱۴۰ شهر واقع در ۸۰ کشورجهان انجام می دهد.

لوگو هواپیمایی امارات

این شرکت ۲۰ هزار خدمه پروازی دارد و ۵۴۰۴۰ پرسنل فعال تا پایان سپتامبر۲۰۲۰ داشته است.

هواپیمایی امارات، در سال ۲۰۲۱ رتبه چهارم را از نظر شمار انتقال مسافر بین المللی، از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی کسب کرد.  همچنین در سال ۲۰۱۳ نیز بهترین شرکت هواپیمایی جهان شد.

هواپیمایی امارات تنها در زمینه جابجایی مسافر فعالیت نمی‌کند، بلکه شرکت اسکای کارگو امارات(Emirates Sky Cargo) مسئولیت پروازهای باری هلدینگ امارات را بر عهده دارد. به طور کلی، هواپیمایی امارات به مقاصد مختلف در جهان پرواز مستقیم دارد و بسیاری از افراد به دلیل کیفیت بالای خدمات سعی می‌کنند بلیط هواپیمای امارات را تهیه کنند.

بلیط هواپیما امارات قوی سیاه پارسیان

تاریخچه هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات یکی از امن ترین و مطمئن ترین ایرلاین های جهان می باشد.

این  شرکت(Emirates airlines) با کد یاتا “EK” ایرلاینی بین المللی در کشور امارات متحده عربی است.

همانطور که پیش تر گفتیم، امارات زیر مجموعه هلدینگ امارات است و خود این مجموعه به شرکت سرمایه گذاری دبی (ICD) تعلق دارد.

هواپیمایی امارات، هرساله شاهد رشد ۲۰ درصدی بوده و خدمات خود را افزایش داده است . تنها ملک این شرکت، دولت دبی به حساب می آید. با این حال دبی، هیچ گونه دخالتی در اداره امور ایرلاین نداشته است و تصمیمی برای سرمایه گذاری جدید انجام نداده است. هواپیمایی امارات بخش ها و صنایع مرتبط از قبیل مهندسی، خدمات فرودگاهی، برگزاری تور و کترینگ فعالیت می‌کنند.  شرکت مادر (ICD) بیش از ۵۰ زیرمجموعه و ایرلاین امارات ۷ شرکت زیرمجموعه دارد

نکته قابل توجه در مورد امارات این است که، این ایرلاین سابقه تولید کمترین گاز گلخانه ای را دارد، که البته ناوگان ایرلاین تاثیر بسزایی در این زمینه دارند.

اولین سری تبلیغات از امارات ایرلاین در دهه۱۹۹۰ بود که با شعار (( با خودت خوب باش، با امارات پرواز کن )) منتشر شد. امارات ایرلاین در سال ۲۰۰۸ شعار تبلیغاتی خود را حول محور مقاصد پروازی اش تبیین نمود و هم اکنون نیز از شعار «پرواز بهتری داشته باشید» استفاده می‌کند.

شکل ظاهری هواپیمایی امارات، از طراحی جذاب و خاصی برخوردار است. در بدنه هواپیماهای امارات پرچم کشور امارات وجود دارد و در باله های دم هواپیما هم به زبان انگلیسی و هم به زبان عربی درج و رنگ آمیزی شده است.

سالن های انتظار شرکت هواپیمایی امارات

سفر با شرکت هواپیمایی امارات پدید آورنده لحظات خوشی برای شما می باشد، به واسطه ی سالن های انتظار این شرکت تجربه جدیدی در سفر خواهید داشت.
چرا که انواع سالن انتظار این شرکت هواپیمایی به شکل گسترده و عظیم توانسته است به قدرت بالای شرکت هواپیمایی امارات برای ارائه خدمات خود اشاره واضح و آشکار داشته باشد. شما در سالن انتظار به بهترین شکل ممکن خواهید توانست معنی و مفهوم انتظار را به راحتی از یاد ببرید.
به دلیل وجود انواع منبع سرگرمی همانند مجله‌های متنوع در کنار سیستم وای فای قوی و مهم‌تر از همه صندلی‌های استاندارد برای راحتی حال مسافران بدون هیچ‌گونه حالت ناخوشایندی در سالن انتظار خواهید توانست منتظر پرواز خود به مقصد مورد نظر باشید.
اما انواع مختلف نوشیدنی و غذا را حقیقتا نمی‌توان جزء مزیت‌ها و امکانات فوق‌العاده سالن‌های انتظار شرکت هواپیمایی امارات در نظر نگرفت. به این دلیل که مسافران عزیز به راحتی خواهند توانست انواع غذاهای سالم و نوشیدنی‌های متنوع را حتی برای کودکان و نوجوانان خود به نحو احسن مورد استفاده قرار دهند.
انواع غذاهای سبک و هم‌چنین مدل‌های متفاوت قهوه و آب‌میوه را شما در سالن انتظار این شرکت هواپیمایی می‌توانید انتظار داشته باشید. خاطر نشان می‌کنیم که تمامی استاندارد‌ها از نظر بهداشتی برای ارائه انواع غذا و نوشیدنی به بهترین شکل ممکن رعایت شده است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  باتومی و 15 جاذبه گردشگری آن

بلیط هواپیما امارات قوی سیاه پارسیان

کترینگ هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات همانطور که توانسته نام خود را در صدر بهترین ها قرار دهد، در زمینه کترینگ نیز میان ایرلاین ها جزء  بهترین ها و مجهزترین ها است. درپروازهای  این ایرلاین تمامی منوها توسط سرآشپزهای مجربی تهیه و آماده می شود، که بارها به همین دلیل جوایز ارزشمندی کسب نموده است. در طول پرواز با خوراکیای خوشمزه ای همچون اسنک های خوش طمع و نوشیدنی های گرم و سرد از مسافرین به نحواحسن پذیرایی می شود.

قوی سیاه پارسیان

در پرواز ها با در نظر گرفتن مبدا و مقصد غذاهای متناسب تهیه می شود. در پروازهای طولانی مدت و بین قاره ای نیز طیف متنوعی از غذاهای خوشمزه و انواع نوشیدنی به مسافران ارائه می‌شود. غذاهای هواپیمایی امارات آنقدر متنوع است که هر ذائقه‌ای را راضی می‌کند. هواپیمایی امارات در تمام کلاس‌های پروازی برای مسافران مختلف از تمام سنین، مسافران دارای محدودیت‌های مذهبی یا پزشکی، مسافران وگان یا داری رژیم غذایی خاص، وعده‌های غذایی مناسب تهیه و سرو می‌شوند. درباره نوشیدنی‌های امارات ایرلاین هم باید بگوییم که در طول پرواز نوشیدنی‌های سالم و طبیعی نظیر آب میوه‌ها، نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، انواع کوکتیل‌ها، نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی و … با توجه به درخواست مسافر و با پرداخت هزینه ( جدا از هزینه بلیط) سرو می‌شوند. همچنین برای کودکان نیز غذاهای ویژه و مخصوصی سرو می‌شود.

تنها موضوع قابل توجه در مورد سرو غذا این است که مسافران می بایست ۲۴ ساعت قبل پرواز سفارش خود را ثبت کنند.

کابین ناوگان هواپیمایی امارات

می‌توان ادعا کرد کابین هواپیماهای شرکت هواپیمایی امارات، همان طور که از ناوگانش پیداست، جزئی از بهترین کابین‌ها هستند و به سه کلاس فرست، بیزینس و اکونومی تقسیم می‌شوند.

فرست کلاس

در این ایرلاین، دو نوع فرست کلاس وجود دارد:

۱.سوئیت کاملا شخصی، با درب‌هایی که از زمین تا سقف هواپیما کشیده شده‌است.

بلیط هواپیما امارات قوی سیاه پارسیان۲.سوئیت شخصی با درب‌هایی که بسته می‌شوند؛ اما تا سقف هواپیما ادامه ندارند.

بلیط هواپیما امارات قوی سیاه پارسیانبه منظور حفظ حریم شخصی درب‌های هر دو نوع کابین فرست کلاس به طور کامل بسته می‌شوند. داخل کابین ها مینی بار وجود دارند. تلویزیون‌های کابین شماره یک، ۳۲ اینچی و تلویزیون کابین شماره دو، ۲۳ اینچی است. صندلی‌های هر دو کابین قابلیت باز و تخت خواب شدن دارند. در هواپیماهای ایرباس E۳۸۰ سری ۸۰۰، بوئینگ ۷۷ سری LR۲۰۰ و بوئینگ ۷۷۷ سری ER۳۰۰ شرکت هواپیمایی امارات سوئیت‌های شخصی دارند. سوئیت‌های شخصی کابین فرست کلاس هواپیمای ایرباس E۳۸۰ امارات دارای حمام و سرویس بهداشتی بسیار لوکس و مدرن است.

بیزنس کلاس

به فاصله میان دو صندلی ، اصطلاحا Pitch می‌گویند. در صندل‌های کلاس پروازی بیزینس شرکت  هواپپیمایی امارات در هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ سری ER۳۰۰ و بوئینگ ۷۷۷ سری LR۲۰۰ اندازه Pitch یک و نیم متر است. صندلی‌های کابین بیزینس امارات دارای امکاناتی چون چراغ مطالعه، ماساژ، صفحه نمایش ۱۷ اینچی، خروجی USB و بیش از ۶۰۰ کانال هستند. صندلی‌های بیزینس کلاس هواپیماهای ایرباس E۳۸۰ سری ۸۰۰ نیز دارای مینی بار بوده و قابلیت تخت خواب شدن دارند.

بلیط هواپیما امارات قوی سیاه پارسیان

اکونومی کلاس

در صندلی‌های کلاس اکونومی هواپیمایی امارات، اندازه Pitch در هواپیماهای ایرباس ۷۹ تا ۸۱ سانتی‌متر و در هواپیماهای بوئینگ ۸۶ سانتی‌متر است. در کلاس اکونومی هواپیماهای بوئینگ در هر ردیف ۱۰ صندلی وجود دارند که قابل تنظیم هستند. همچنین، صندلی‌های کلاس اکونومی هواپیماهای ایرباس E۳۸۰ نسبت به دیگر هواپیماها بیشتر خم می‌شود.

بلیط هواپیما امارات قوی سیاه پارسیان

پرسنل هواپیمایی امارات

قطعا همچین هواپیمایی مطمئن و با سابقه ای دارای پرسنلی بی نظیر و با مهارت می باشد.  این افراد به واسطه آموزش های اصولی خود همیشه با ظاهری آراسته و اخلاقی مثال زدنی شمارا در طی سفرهمراهی کرده و همچنین در سالن انتظار بهترین خدمات را به نحواحسن به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

نکته قابل توجه در مورد کارمندان این شرکت، صمیمیت و رفتار گرم آنان است که سفر را دو چندان راحت تر میکند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  آنادولوجت

نکته مهم دیگر در مورد کارکنان هواپیمایی امارات، یادگیری زبان های دیگر در کنار زبان انگلیسی می باشد، البته که این موضوع جزء وظایف کارکنان نیست. اما به علت امتیاز بیشتر، کارکنان باهوش این امتیاز را از آن خود می کنند.

شرکت معتبر هواپیمایی امارات خود توجه بسیار خاصی به کارمندان این شرکت دارد به گونه‌ای که شما رضایت خاطر را در رفتار، گفتار و کردار کارمندان به راحتی احساس خواهید کرد.

بلیط هواپیما امارات قوی سیاه پارسیان

سرگرمی های داخل کابین هواپیمایی امارات

یکی دیگر از جذابیت های هواپیمایی امارات، لذت مشاهده دنیا از ارتفاع ۴۰ هزار پایی با دوربین های خارجی می باشد. و از طریق نقشه های آنلاین، پروسه پروازتان را دنبال نمایید. در طول پرواز اینترنت وای فای در اختیار مسافران قرار میگیرد، و با استفاده از صفحه ی نمایشگر مقابل خود بیش از ۴۵۰۰کانال فیلم، موسیقی، گیم، نمایش های تلوزیونی وجود دارد.که مسافران می توانند در هرزمانی آن هارا تماشا کنند.

مسافرانی که دوست دارند در طول پرواز استفاده مفید از زمان کنند، می‌توانند از برنامه U Talk استفاده کرده و با انتخاب از بین بیش از ۱۴۰ زبان دنیا به آموزش زبان مورد علاقه‌شان بپردازند. استفاده از این اپلیکیشن موجب سرگرمی و یادگیری زبان با گویش های مختلف می شود و استفاده از آن کاملا رایگان است.

بلیط هواپیما امارات قوی سیاه پارسیان

 ۱۰ دستاورد جالب هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات برای گسترش نفوذ خود در سرتاسر جهان به ویژه در اروپا، سرمایه هنگفتی را در برخی از مسابقات جهان سرمایه گذاری می کند که از قابل توجه ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-امارات هواپیمایی رسمی بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ آلمان بود.

۲-هواپیمایی امارات حامی مال باشگاه کالینگود است.

۳-هواپیمایی امارات حامی مالی باشگاه فوتبال آرسنال در لیگ برتر انگلستان است و نامش از سال ۲۰۱۴ بر ورزشگاه جدید این باشگاه است.
۴-پیش از این هواپیمایی امارات حامی مالی باشگاه فوتبال چلسی بود.

۵-شرکت امارات پیش از آغاز مسابقات فرمول ۱ سال ۲۰۰۶ از امضای قراردادی با تیم مک لارن مرسدس برای حمایت مالی از آن خبر داد.
۶-هواپیمایی امارات حامی مالی تیم هامبورگر اس وی در مسابقات بوندس لیگا آلمان است.
۷-هواپیمایی امارات حامی مالی کمیته داوران فوتبال انگلستان است.
۸-هواپیمایی امارات حامی مالی تیم کریکت امپایر انگلستان است.

۹-هواپیمایی امارات نیز حامی بیش از ۱۵ مسابقه گلف در سراسر جهان است.

۱۰-هواپیمایی امارات در کنار شرکت‌های کاتای پسیفیک، سنگاپور ایرلاینز و ویرجین آتلانتیک جزء معدود هواپیمایی‌های دنیا است که تمام صندلی‌هایش به تلویزیون اختصاصی مجهزاند.

بلیط هواپیما امارات قوی سیاه پارسیان

مقاصد پروازی شرکت هواپیمایی امارات

این شرکت هواپیمایی در سال ۲۰۱۵ بیش از ۳۰۰۰ پرواز، تنها در طول یک هفته به ۱۴۰ مقصد در ۷۴کشور و ۶ قاره انجام داده است. هواپیمایی امارات بین گردشگران و مسافران ایرانی نیز طرفداران زیادی دارد.

مقاصد پروازی امارات ایرلاین در قاره آفریقاساحل عاج، نیجریه، غنا، اتیوپی، آفریقای جنوبی، مراکش، الجزایر، مصر، اوگاندا، تانزانیا، گینه، سنگال، زامبیا، سودان، زیمبابوه، آنگولا، کنیا، موریس، تونس
مقاصد پروازی امارات ایرلاین در قاره آسیا و حاشیه اقیانوس آراماسترالی، هندوستان، نیوزلند، تایلند، سریلانکا، اندونزی، چین، فیلیپین، مالدیو، پاکستان، افغانستان، مالزی، سنگاپور، جمهوری کره، ژاپن، میانمار، سیشل، تایوان
مقاصد پروازی امارات ایرلاین در قاره اروپاهلند، یونان، اسپانیا، بریتانیا، ایتالیا، بلژیک، مجارستان، سوئیس، ایرلند، آلمان، دانمارک، فرانسه، قبرس، پرتغال، ترکیه، جمهوری چک، روسیه، نروژ، مالت، کرواسی، اتریش، لهستان، سوئد
مقاصد پروازی امارات ایرلاین در قاره آمریکاامارات متحده آمریکا، مکزیک، برزیل، کانادا
مقاصد پروازی امارات ایرلاین در خاورمیانهاردن، عراق، بحرین، لبنان، عربستان صعودی، عمان، امارات متحده عربی، کویت، ایران
 

سخن پایانی


همانطور که پیش تر گفتیم هواپیمایی امارات، جزء معتبرترین و مطمئن ترین شرکت های هواپیمایی است. که با استفاده از امکانات و خدمات ویژه، پرسنلی مجرب و کادر پروازی با استعداد میزبان شما عزیزان می باشد .

برای رزرو بلیط و سفر به ۵ قاره جهان ما در کنار شما هستیم، تا تجربه ای دلنشین برایتان به ارمغان بی آوریم.

 

دفتر و نمایندگی فروش بلیط هواپیمایی امارات

آدرس: تهران، شهریار، خیابان شهید بهشتی شرقی، کوچه ستایش، نبش کوچه سرشار، ساختمان پرمیس، واحد۱۹

تلفن تماس: ۶۵۲۵۵۵۳۴ (۰۲۱) ۹۸+

فکس: ۶۵۲۷۰۲۹۲ (۰۲۱) ۹۸+

ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه ، ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر و پنجشنبه ۹ صبح الی ۱ ظهر

آدرس ایمیل : info@blackswan365.ir 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید