خرید بلیط آنادولوجت

آنادولوجت

شرکت هواپیمایی آنادولوجت (AnadoluJet) یکی از ایرلاین های کشور ترکیه است. در ۲۳ اپریل ۲۰۰۸ به عنوان زیرمجموعه ای جدید از هواپیمایی ترکیش تاسیس شد. دفتر مرکزی آن در شهر آنکارا است و پروازهای این ایرلاین نیز از فرودگاه بین المللی اسن بوغا آنکارا و صبیحا گوکچن استانبول می باشد.

خرید بلیط آنادولوجت

پروازهای این ایرلاین معمولا داخلی و برای جابجایی بین شهرهای ترکیه است. در کشور بزرگی مانند ترکیه که فاصله زمینی بسیار زیاد است، وجود چنین خط هوایی ضروری به نظر می رسید تا در کوتاهترین زمان بیشترین تعداد مسافر را جابجا کند. از مسیر های پرتردد آنادولوجت می توان به آدانا، استانبول، ازمیر، ترابزون، وان، آنتالیا، آنکارا، آدانا، کوش آداسی، دنیزلی، ارزوروم، ازمیر، باتومیو اشاره کرد. لازم به ذکر است آنادولوجت پرواز هایی به جزیره قبرس هم دارد.

خرید بلیط هواپیما آنادولوجت

برای خرید آنلاین بلیط پرواز آنادولوجت، کافیست نام شهر مبدأ و ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای آنادولوجت برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای آنادولوجت ، ارزان ترین نرخ برای شما نمایش داده می شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط آنادولوجت را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  گردشگری سلامت ترکیه

خرید بلیط آنادولوجت

ناوگان آنادولوجت

از جمله هواپیماهای استفاده شده توسط این ایرلاین می توان به بوئینگ ۷۳۷، امبرائر E-190، امبرائر E-195 و ATR اشاره کرد. آنادولوجت در طول ۸ سال فعالیتش بیش از ۵۸ میلیون مسافر را در امنیت کامل جابجا کرده است.

خرید بلیط آنادولوجت

کلاس های پروازی هواپیمایی آنادولوجت

هواپیماهای آنادولوجت دارای دو کلاس بیزنیس (تجاری) و اکونومی (عادی) می باشند.

صندلی ها بسته به مسیر و هواپیمایی که پرواز می کنند ، در فرم ۳ ۳ یا ۲ ۲ ۲ قرار دارند. صندلی ها به مسافران فضا و فضای کافی می دهند.

خرید بلیط آنادولوجت

خدمات آنادولوجت

به دلیل اینکه آنادولوجت با هدف دسترسی همه افراد با هر توان مالی به سفر هوایی تاسیس شد، از امکانات خوبی برای مسافران برخوردار است که می توان به غذای رایگان، خدمات بار و چمدان رایگان، سالن های استراحت خصوصی، تسهیلات کرایه اتومبیل و رزرو هتل اشاره کرد.

دریافت کارت پرواز آنلاین آنادولوجت

آنادولوجت در راستای خدمت رسانی بهتر و سهولت به مسافران امکان انجام چک-این آنلاین و دریافت کارت پرواز آنلاین را فراهم کرده است. تمام مسافرانی که بلیط هواپیمای آنادولوجت را رزرو می کنند می توانند با مراجعه به سایت ایرلاین و نصب اپلیکیشن مربوطه به صورت آنلاین این کار را انجام دهند. این سرویس آنلاین ۲۴ ساعت قبل از زمان پرواز شروع می شود و تا ۶۰ دقیقه قبل از پرواز ادامه دارد.

خرید بلیط آنادولوجت

امکان انتخاب صندلی

علاوه بر این، مسافران با پرداخت هزینه ای ناچیز، مسافران می توانند قبل از پرواز صندلی خود را از قبل انتخاب کنند.

قوانین حمل بار و چمدان آنادولوجت

شرکت هواپیمایی آنادولوجت مثل سایر ایرلاین های معتبر دنیا قوانین خاصی را برای نوع و میزان بار مجاز تعیین کرده است. در پروازهای داخلی هر مسافر اجازه دارد تا ۱۵ کیلوگرم بار با خود حمل کند. وزن بار مجاز در پروازهای خارجی ۲۰ کیلوگرم است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  ویزای شنگن

نکته مهم بعدی این است که مسافران اجازه دارند یک ساک دستی با خود به داخل هواپیما ببرند. همچنین وزن مجاز برای ساک یا کیف دستی نباید بیشتر از ۸ کیلوگرم و حداکثر ابعاد مجاز آن ۵۵*۴۰*۲۳ می باشد. علاوه بر آن کالاهای غیرمجازی که در سایر شرکت‌های هواپیمایی ممنوع هستند، در این ایرلاین هم ممنوع است. از این موارد می‌توان به اسلحه و وسایل آتش‌بازی، تمام اشیاء تیز و برنده مانند چاقو، شیشه، تیغ، قیچی اشاره کرد.

همچنین علاوه بر بار دستی مجاز، مسافران می‌توانند یک بار کوچک شخصی نظیر لپ‌تاپ، کیف دستی، دوربین و … را همراه داشته باشند.

  • لازم به ذکر است محصولاتی که از فروشگاه های بدون مالیات یا دیوتی فری (duty-free) خریداری می شوند مشمول قوانین بار نمی شوند. اما دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید بسته بندی این محصولات را باز کنید. در صورت باز شدن این محصولات نیز مشمول قوانین و محدودیت های حمل بار می شوند.

کترینگ انادولوجت

با توجه به اینکه هواپیمایی ترکیش یکی از بهترین غذاهای هواپیما را در جهان ارائه می کند. آنادولوجت نیز به عنوان زیرمجموعه این ایرلاین تمام توان خود را به کار می گیرد تا بهترین کیفیت و خوشمزه ترین غذاها و البته حلال را با هزینه ای مقرون به صرفه به مسافران عرضه کند. در پروازهای اکونومی آنادولوجت می توانید به صورت رایگان از غذا و سرویس کیترینگ هواپیما استفاده کنید.

خرید بلیط آنادولوجت

دفتر و نمایندگی فروش بلیط آنادولوجت

آدرس: تهران، شهریار، خیابان شهید بهشتی شرقی، کوچه ستایش، نبش کوچه سرشار، ساختمان پرمیس، واحد۱۹

تلفن تماس: ۶۵۲۵۵۵۳۴ (۰۲۱) ۹۸+

فکس: ۶۵۲۷۰۲۹۲ (۰۲۱) ۹۸+

ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه ، ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر و پنجشنبه ۹ صبح تا ۱ ظهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید