7 کشور برتر برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت

این روزها که بحث مهاجرت داغ است برای بسیاری از افراد این سوال ایجاد می شود که کدام کشورها برای مهاجرت بهترین انتخاب هستند؟ فاکتورهای مختلفی برای انتخاب کشور مقصد برای مهاجرات وجود دارد اما مهمترین نکته این است که شرایط و نیازهای خود را هنگام انتخاب کشور، در نظر داشته باشید.

بهترین کشورها برای مهاجرت

فقط به مهاجرت فکر نکنید. بلکه اولویت های خود را در نظر بگیرید و کشوری را انتخاب کنید که برای شما بهترین انتخاب باشد. در این مقاله لیستی از ۸ کشور تهیه کرده ایم که بهترین کشورها برای مهاجرت هستند و بیشترین استقبال را از مهاجران دارند.

همه این کشورها دارای اقتصادی پر رونق، سیاست های مهاجرتی خوب و ارائه خدمات به مهاجران هستند.

  1. سوئد

سوئد به عنوان بهترین کشور جهان برای مهاجران، قبل از کانادا و سوئیس رتبه بندی شده است. تصمیم سوئد برای پذیرش تعداد زیادی از پناهندگان باعث شده است که درصد قابل توجهی از جامعه آن را مهاجران تشکیل دهند. چرا که حدود ۱۰ درصد از ۹.۸ میلیون جمعیت این کشور مهاجر هستند.

  1. کانادا

کانادا انتخاب امنی برای بسیاری از مهاجران است. این کشور یکی از مهاجرپذیرترین کشورها در جهان به شمار می رود. همچنین کانادا توسط سازمان ملل متحد به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی شناخته شده است. این کشور از نظر منابع طبیعی و نفتی غنی است و برخی از بهترین دانشگاه های جهان را دارد. کانادا نرخ جنایت و خشونت پایینی دارد و سطح رفاهی مردم در آن بالا است. همه این نکات باعث می شود که مقصد مورد علاقه بسیاری از مهاجران باشد.

  1. مهاجرت به امارات متحده عربی

مهاجرت

امارات متحده عربی یک کشور بدون مالیات است و میزان نرخ جرم و جنایت بسیار پایینی دارد. از آنجا که این کشور نفت خیز دارای اقتصاد پویایی است، مردم سراسر جهان را به عنوان مهاجر خود جذب می کند. این کشور همچنین نرخ فساد پایینی نیز دارد.

  1. نروژ

نروژ کشوری آرام و عاری از آلودگی است که بسیار از مهاجران استقبال می کند. این کشور ثروتمند امکاناتی مانند تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی خود را به مهاجران ارائه می دهد. بسیاری از مردم به دلیل زیبایی طبیعت این کشور و شیوه زندگی آرام مردم، نروژ را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می کنند. علاوه بر این، قوانین مهاجرتی در نروژ سخت گیرانه هم نیست.

  1. فنلاند

اگر آرامش کانادا و نروژ برایتان کافی نیست، بهتر از فنلاند را نیز پیدا نخواهید کرد. این کشور امن ترین کشور جهان است. پایتخت این کشور، هلسینکی، از جمله بهترین شهرهای جهان برای زندگی محسوب می شود.

  1. اسپانیا

بهترین کشورها برای مهاجرت

اسپانیا از تعداد زیادی “اجتماعات” نیمه مستقل تشکیل شده است. تأثیر فرهنگی هر یک از این پادشاهی های تاریخی، به این کشور اجازه می دهد ملتی با جمعیت متنوع و پویا داشته باشد. جمعیت مهاجران اسپانیا را افرادی که از رومانی، آرژانتین، اکوادور، انگلستان، آلمان، فرانسه، مراکش و غیره می آیند، تشکیل می دهد. همین فرهنگ چهل تکه و متنوع اسپانیا است که مهاجران را از سراسر جهان جذب می کند.

  1. استرالیا

استرالیا محل زندگی ۲۳.۷ میلیون نفر بوده و یک کشور ثروتمند است. این کشور حضور عمده ای در سازمان های بین المللی، حقوق شهروندی ثابت، فرصت های بیشمار برای کارآفرینان، ثبات اقتصادی و بخش وسیعی از خدمات عمومی دارد. در استرالیا علاوه بر در دسترس بودن شغل، جمعیت زیادی نیز انگلیسی زبان هستند. این کشور محیطی امن و شهروندانی شاد نیز دارد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  آزمون PTE

۸.ترکیه

این روزها شما میتوانید با روشهای بسیار آسان اقامت کشور ترکیه را داشته باشید و با استفاده از پاسپورت این کشور به بیش از ۱۱۰ کشور بدون ویزا و یا ویزای فرودگاهی سفر کنید. این روشهای متنوع باعث شده تا شما با شرایط متفاوت به این امکان دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات دقیقتر با کارشناسان ما از طریق واتس اپ ۰۹۱۲۳۶۲۲۰۸۵ در تماس باشید.

امیدوراریم برایتان مفید بوده باشد. انتخاب شما کدام کشور است؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید