اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا قوی سیاه

اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا قشم

در سفر به قشم با پهنه گسترده ای از زیبایی های بی انتها رو به رو هستید، خودتان را برای تجربه ای لذت بخش و خاطرانگیز آماده کنید و برای تکمیل شدن سفر خود، حتما به اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا قشم سر بزنید.

این اقامتگاه یکی از مناسب ترین اقامتگاه های قشم می باشد، که برای سپری کردن یک سفر رویایی می توانید آن را تجربه کنید با قوی سیاه همراه باشید تا بیشتر با این مجموعه آشنا شوید

اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا علاوه بر یک اقامتگاه سنتی در جزیره قشم، یکی از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران نیز به حساب می آید. این اقامتگاه در زمین بزرگ 10 هزار متری واقع شده و دارای 13 اتاق اقامتی می باشد.

اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا قوی سیاه

امکانات اتاق

تعدادی از اتاق ها به صورت سنتی بوده و تعدادی از آن ها با امکاناتی مدرن چیده شده است.  در این اقامتگاه با در اختیار داشتن امکانات رفاهی مناسب از جمله: کولرگازی، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی، سرایداری، اینترنت رایگان، چای ساز، سیستم صوتی، سرویس تخت و کف خواب، پشتی و فرش سنتی می توانید اقامت متفاوت و جدیدی را سپری کنید. برخی از امکانات این هتل به صورت اشتراکی هستند. یعنی این امکانات در هر اتاق به صورت اختصاصی برای مسافران وجود ندارد. امکاناتی مثل سشوار، جاروبرقی، اتو، ماشین لباسشویی و میز غذا خوری اشتراکی هستند. در این اقامتگاه از امکاناتی همچون صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران و باربکیو نیز به صورت اشتراکی استفاده می شود.

جالب است بدانید، در این اقامتگاه امکان استفاده از آشپزخانه مرکزی نیز وجود دارد. پس اگر به خرید رفتید حتما خرید ماهی های تازه را در لیست خرید خود قرار دهید و نوش جان کنید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  اقامتگاه بومگردی ناخدا علی قشم

اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا قوی سیاه

بخش های مختلف اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا

برخی افراد نخل خرما یا همان نخل ناخدا را به عنوان یک اقامتگاه سنتی و یا هتل می شناسند. و البته غیر از این نیست، می توان گفت نخل ناخدا هم یک هتل و هم یک اقامتگاه بومگردی محسوب می شود. چراکه، به دو بخش مختلف شمالی و جنوبی تقسیم می شود که بخش شمالی آن، بخش (VIP) یا همان هتل سنتی است.

 در بخش وی آی پی 6 اتاق به همراه سرویس تخت خواب 2 نفره و تک نفره تعبیه شده است. اتاق های این بخش شامل امکانات اختصاصی و کاملی هستند. همانطور که می دانید، هزینه بخش شمالی اقامتگاه نخل ناخدا از بخش جنوبی آن بیشتر است. اگر به دنبال اقامتی لوکس همراه با خدمات عالی هستید، باید در هنگام رزرو بخش شمالی ران اتخاب کنید. قابل توجه است که این بخش هتل را به عنوان هتل بوتیک می شناسند.

در قسمت جنوبی اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا، یعنی همان بخش سنتی و بومگردی از تزیئنات چوبی و سنتی استفاده کرده اند. فضای داخلی این اتاق ها را کاملا با سلیقه و دقت فراوانی طراحی کرده اند. اتاق های جنوبی دارای ظرفیتی بین 2 تا 6 نفر هستند و همچنین دارای دو سویئت با ظرفیت 6 تا 15 نفر نیز در این بخش قرار دارد.

در مجموع این بخش می تواند میزبان 60 مسافر به صورت سرویس کف خواب باشد. دقت کنید که تمامی اتاق های بخش جنوبی فاقد سرویس تخت و خوشخواب است. وجه اشتراک قسمت شمالی و جنوبی امکان استفاده از فضای باز است. در فضای باز مسافر می تواند از امکاناتی نظیر آلاچیق، چال آتشی، زمین بازی کودکان، چاه آب قدیمی، باربیکیو و تاب بزرگ سالان استفاده کنند. یکی از بهترین لحظات خود را در این اقامتگاه، که می توانید در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید دور چال آتشی نشستن و لذت بردن از شب های خنک جزیره می باشد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  دره ستارگان: عجایب هفتگانه قشم

اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا قوی سیاه

خدمات اقامتگاه بومگری نخل ناخدا

یکی از بهترین خدمات اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا، سرو صبحانه، ناهار و شام می باشد. البته شما می توانید بدون ناهار و شام  اتاق را رزرو کنید اما معمولا صبحانه روی اتاق هست. همچنین امکان استفاده از کافی شاپ و قهوه خانه سنتی عربی به همراه موسیقی محلی زنده نیز وجود دارد. . در این هتل روم‌سرویس به‌صورت 24‌ساعته انجام می‌شود و کارکنان رفتاری بسیار مؤدبانه با مسافران دارند، و همچنین دراین اقامتگاه نظافت روزانه در صورت تمایل انجام می شود.

تفریحات نزدیک اقامتگاه نخل ناخدا

  • جنگل حرا در فاصله 1 کیلومتری
  • دره تندیس ها در فاصله 3 کیلومتری
  • بام قشم در فاصله 7 کیلومتری
  • سلخ در فاصله 11 کیلومتری
  • گوران لنج سازی در فاصله 8 کیلومتری
  • چاهکوه در فاصله 16 کیلومتری
  • دلفین ها در فاصله 14 کیلومتری
  • غارنمکی در فاصله 60 کیلومتری
  • جزیره ناز در فاصله 40 کیلومتری
  • دره ستارگان در فاصله 42 کیلومتری

فاصله جاذبه های دیدنی قشم از یکدیگر بسیار دور هستند، حتی ممکن است در برخی جاذبه ها قادر به پیدا کردن تاکسی نباشید اما اگر با تورهای گروهی سفر کنید خیالتان از تردد و دیدن جاذبه های گردشگری راحت باشد.

قوانین اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا

  • حداقل اقامت در این اقامتگاه یک شب و حداکثر اقامت 3 ماه است.
  • زمان تحویل اتاق ساعت 12:00 است و زمان تخلیه اتاق ساعت 14:00 است.
  • آوردن حیوانات خانگی به این اقامتگاه ممنوع است.
  • استعمال دخانیات بلامانع می باشد.
  • همراه داشتن شناسنامه، سند ازدواج و یا صیغه نامه با مهر معتبر برای پذیرش زوجین ضروری است.

برای رزرو هتل و اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا و صدها اقامتگاه دیگر در سراسر ایران می توانید با شماره تماس 65255534-021 تماس حاصل فرمائید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید