اقامتگاه بومگردی ناخداعلی قوی سیاه پارسیان

اقامتگاه بومگردی ناخدا علی

همانطور که در مطالب قبل گفتیم، بوم گردی امروزه در میان گردشگران چه داخلی و خارجی طرفداران بسیار دارد. به شما پیشنهاد می کنیم تجربه‌ اقامتی نو و طعم زندگی به سبک سنتی را در اقامتگاه بومگردی ناخدا علی امتحان کنید با قوی سیاه همراه باشید تا بیشتر با این مجموعه آشنا شوید.

هدف از احداث اقامتگاه‌ های بوم‌ گردی کمک به محیط‌ زیست و بهبود زندگی مردم آن منطقه است. در این خانه‌ها زندگی جریان دارد و مردم محلی به دست خودشان غذاهای سنتی و خوشمزه برای شما طبخ می‌کنند. هم اکنون این امر در گردشگری در گسترش و رونق دادن به صنعت توریسم تأثیر به سزایی داشته است.

سالانه در فصل های پاییز و زمستان گردشگران و مسافران زیادی برای لذت بردن از آب و هوای عالی و طبیعت زیبای قشم، به این جزیره سفر می کنند و از جاذبه های طبیعت گردی آن دیدن می کنند. کوه گتری که تقریبا ارتفاع آن به ۸۰ متر می رسد، در روستای سهیلی واقع شده که می توان از بالای این کوه روستای سهیلی، جنگل حرا و نخلستان ها را به نظاره نشست. اقامتگاه بومگردی ناخدا علی مکانی مناسب برای شماست تا بتوانید از این جاذبه های گردشگری دیدن کنید.

اقامتگاه بومگردی ناخداعلی قوی سیاه پارسیان

اقامتگاه بومگردی ناخدا علی صالح در روستای سهیلی جزیره ی توریستی قشم واقع شده است. یکی از جاذبه هایی که به زیبایی جزایر و شهر های جنوبی کشور افزوده، وجود درخت های تنومند نخل است. روستای سهیلی نیز با داشتن جاذبه های طبیعت گردی از جمله درخت های نخل، جنگل های حرا و کوه گتری، به یکی از روستاهای توریست گردی قشم تبدیل شده است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  ارز مسافرتی 1401

جنگل های حرا یکی از زیبایی های دیگر این روستاست که می توانید با قایق در آنجا نیز گشتی بزنید و از تماشای پرندگان دریایی از قبیل حواصیل، لک لک، مرغابی، مرغ دریایی و همچنین موجوداتی چون خرچنگ، قورباغه و مار دریایی لذت ببرید.از این رو اقامتگاه بومگردی ناخدا علی صالح آشیانه ای برای اقامت مسافران این روستا مهیا کرده و با مهمان نوازی، پذیرای مسافرانی از تمامی نقاط ایران و جهان است.

گورستان لنج ها، موزه شهید رئیسعلی دلواری سردارجنوب، قرارگرفتن بزرگترین مجتمع های تجاری استان درنزدیکی اقامتگاه، کوه نمک، پارک ساحلی دلوار، تفریحات اقامتگاه شامل قایق سواری، ماهیگیری، دوچرخه سواری، شب نشینی کنار ساحل است.

اقامت در اقامتگاه بومگردی ناخدا علی به همراه وعده ی صبحانه رایگان بوده و مسافران در صورت تمایل به سفارش غذا، می توانند با هماهنگی قبلی از غذاهای سنتی و محلی اقامتگاه استفاده کنند. غذا هایی مانند قلیه ماهی، قلیه میگو و ماهی کبابی برخی از غذاهای محلی قشم هستند که به شدت پیشنهاد می شود تجربه خوردن این غذاها را در جایی سنتی و افرادی که این غداها را به خوبی تهیه میکنند داشته باشید. در این اقامتگاه همچنین می توانید از شب نشینی ، موسیقی سنتی ، طبیعت گردی ، گردشگری لذت ببرید. اقامتگاه بومگردی ناخدا علی میزبان حضور گرم شما عزیزان در فضای آرام و دلنشین می باشد .

اقامتگاه بومگردی ناخداعلی قوی سیاه پارسیان

اتاق های اقامتگاه بومگردی ناخدا علی

این اقامتگاه بومگردی با داشتن ۱۲ اتاق، در مجموع گنجایش اقامت ۱۵۰ مسافر را دارد و برای اسکان تور ها بسیار مناسب می باشد. اتاق های این خانه بومی شامل ۵ اتاق ۱۲ متری، ۱ اتاق ۳۶ متری، ۱ اتاق ۲۴ متری و ۵ اتاق ۹ متری ست که در تمامی آنها سیستم سرمایشی (کولر گازی) موجود می باشد. تمامی اتاق ها به صورت کاملا سنتی و بومی چیدمان شده و نشان دهنده اصالت و سنت‌های این روستاست.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  کویر مصر

اقامتگاه بومگردی ناخداعلی قوی سیاه پارسیان

اما به دلیل حفظ بافت قدیمی و نوستالژی خانه های قدیمی فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. برای استفاده از سرویس بهداشتی می بایست از فضای عمومی بصورت مشترک در اختیار مسافران قرار دارد از توالت ایرانی، فرنگی وحمام استفاده کنید.

از دیگر خدمات اقامتگاه بومگردی ناخدا علی جهت رفاه مسافران می توان به اینترنت وای فای رایگان و راهنمای محلی اشاره کرد.

لازم به ذکر است پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی مهمانان غیر ایرانی در این اقامتگاه وجود دارد و اقامتگاه را برای مسافرین خارجی نیز مناسب کرده است.

قوانین و مقررات اقامتگاه بومگردی ناخدا علی

  • ارائه مدارک محرمیت معتبر در زمان پذیرش الزامی است.
  • استعمال دخانیات مجاز نمی‌باشد
  • برگزاری مراسم مجاز می باشد
  • پذیرش حیوانات خانگی به صورت مجاز نمی باشد، در صورت لزوم می بایست با مجموعه هماهنگ شود.

برای تور قشم و رزرو اقامتگاه بوم گردی ناخدا علی و صدها اقامتگاه دیگر در سراسر ایران می توانید با شماره تماس ۶۵۲۵۵۵۳۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید