سفر با کودکان

سفر با کودکان می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. حتی اگر بارها و بارها هم این کار را انجام داده باشید باز چالش های مختلفی را در سفر با کودکان در پیش خواهید داشت.

بچه ها در سفر می توانند پر هزینه، بی حوصله، کلافه یا خرابکار باشند که تمامی این موارد بسیاری از پدر و مادرها را از سفر کردن به همراه کودکانشان نگران می کند اما نکته اینجاست که می توان این چالش ها را کمرنگ تر کرد.

در این مقاله می خواهیم نکاتی را ذکر کنیم که سفر با کودکان را برای شما راحت تر می کنند. اگر قصد دارید در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی کنید و تا جای ممکن هم از سفر خود لذت ببرید به خواندن ادامه دهید.

  1. آرام پیش بروید و عجله نکنید.

سفر با کودکان

وقتی تنها سفر می کنیم همیشه تلاش داریم تا حد ممکن وقتی خود را به فرودگاه یا ترمینال برسانیم که مجبور نباشیم طولانی مدت آنجا بمانیم. باید بدانید که در هنگام سفر با کودکان این گزینه ی خوبی نخواهد بود.

وقتی با خانواده سفر می کنید همه چیز بیشتر طول می کشد. در نتیجه اطمینان حاصل کنید که به اندازه ی کافی زود وارد فرودگاه یا ترمینال شوید تا زمان زیادی داشته باشید. اینطوری اگر چیزی اشتباه پیش رفت، برای درست کردنش وقت کافی خواهید داشت.

  1. بیش از حد وسیله جمع نکنید.

خانواده ها عاشق این هستند که در هنگام جمع کردن وسایل خود برای سفر هر چیزی که بچه ها در خانه استفاده می کنند را به زور در چمدان جا بدهند. باید بگویم که این ایده، وحشتناک است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  رزرو هتل در استانبول

در سفر با کودکان، حداقل ۱ کودک همراه شما خواهد بود پس قصد ندارید علاوه بر بغل کردن او مجبور باشید چمدانی چند کیلویی را هم دنبال خود بکشید.

به جای این کار تلاش کنید که تا حد ممکن وسایلی را بردارید که واقعا به آنها نیاز خواهید داشت. در صورت لزوم می توانید وسایل مورد نیاز خود یا بچه ها را از فروشگاه های مقصد تهیه کنید.

سفر با کودکان

  1. همه چیز را از قبل رزرو کنید.

ممکن است در سفرهای شخصی خود عادت داشته باشید ابتدا از شهر دیدن کرده و بعد جایی را برای اقامت پیدا کنید. در سفر با کودکان این کار واقعا غیر ممکن است.

در سفر کردن همراه با بچه ها بهترین حالت این است که همه چیز را از قبل رزرو کرده باشید تا با رسیدن به مقصد به هتل رفته و در صورت لزوم به بچه ها زمانی برای استراحت بدهید. پس هر چیزی که بتوانید از قبل رزرو کنید، یکی از نگرانی های شما را کم می کند.

البته که برای رزرو بلیط، هتل و تور می توانید روی قوی سیاه پارسیان حساب کنید.

  1. در مورد سفر به بچه ها توضیح دهید.

سفر با کودکان

برای سفر با کودکان به بچه ها توضیح دهید که سفرشان چطور خواهد بود. آنها باید بدانند که چه کارهایی انجام می دهید و ممکن است چه مشکلاتی وجود داشته باشد.

وقتی ناگهان آنها را در شرایطی قرار دهید که در مورد آن اطلاعی نداشته باشند، قطعا واکنش نشان خواهند داد. اما اگر نسبت به پیشامدها کمی آگاهی نسبی داشته باشند راحت تر با آنها کنار می آیند.

  1. خوراکی، خوراکی و خوراکی

بچه های گرسنه می توانند در عرض چند ثانیه یک سفر سرگرم کننده ی خانوادگی را به جهنم تبدیل کنند. گرسنگی بچه ها در سفر حقیقتا مرز باریک بین یک خانواده ی شاد و یک خانواده ی آشفته است. به همین حد مهم و جدی!

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  کویر ابوزید آباد

بچه ها در برابر گرسنگی کنترلی که ما روی رفتار خود داریم را ندارند. در نتیجه در سفر با کودکان همیشه خوراکی های مختلفی به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم با آنها بچه ها را سرگرم کنید. البته بعضی از بزرگترها هم هنگام گرسنگی دسته کمی از بچه ها ندارند. پس داشتن خوراکی برای خودتان هم گزینه ی خوبی خواهد بود.

امیدواریم سفر خوشی را با کودکتان تجربه کنید.

فراموش نکنید ما هم در قوی سیاه پارسیان می توانیم برای از بین بردن چالش های سفر با بچه ها به شما کمک کنیم.

با ما در ارتباط باشید : ۰۲۱۶۵۲۵۵۵۳۴ – ۰۹۰۳۶۸۳۴۳۴۱

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید