لیست هتل های مارماریس

بهترین هتل های مارماریس

مارماریس

مارماریس یک شهر بندری و تفرجگاه گردشگری در سواحل مدیترانه است که در استان موگلا، در جنوب غربی ترکیه و در امتداد خط ساحلی رودخانه ترکیه واقع شده است و منبع اصلی درآمد آن از گردشگری است. چرا که این منطقه ی زیبا بین دو مجموعه متقاطع از کوهها و در کنار دریا واقع شده است. گذراندن تعطیلات در طبیعت و ساحل زیبای این شهر می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که برای تعطیلات بعدی خود به دنبال مکانی زیبا و آرامش بخش هستند.

لیست هتل های مارماریس

۱.هتل Labranda Mares

هتل های مارماریس

این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و یک منطقه ساحلی خصوصی دارد. هتل لابراندا دارای استخر، Wi-Fi رایگان و اتاق های مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای است. مکانی بسیار زیبا، با کارکنانی خوش برخورد، غذای خوب و چشم انداز دریا.

امتیاز: ۱۰/۸

هزینه به ازای هر شب: حدود ۴.۴۸۵.۳۸۲ ریال

۲.هتل Motto Premium

هتل های مارماریس

هتل Motto Premium تنها چند متر تا ساحل فاصله دارد و دارای استخر روباز، حمام ترکی و وایفای رایگان است. اتاق های این هتل تهویه مطبوع داشته و تلویزیون ماهواره ای و بالکن نیز دارند. هتل در یک موقعیت عالی قرار گرفته و پرسنل خوش برخوردی دارد و اتاق ها نیز بسیار تمیز هستند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  رزرو هتل در استانبول

امتیاز: ۱۰/۸.۶

هزینه به ازای هر شب: حدود ۲.۱۱۴.۵۳۷ ریال

۳.هتل The Beachfront (بالای ۱۶ سال)

این هتل درست در کنار سواحل مدیترانه قرار گرفته و دارای ساحل خصوصی است. یک استخر روباز با صندلی های آفتابگیر و چشمانداز پانورامای خلیج نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل به شمار می رود. وایفای رایگان در همه مناطق قابل دسترسی است، موقعیت مکانی خوب، صبحانه فوق العاده، ماساژ، سالن بدنسازی و ساحل خصوصی. البته این هتل فقط مخصوص بزرگسالان بالای ۱۶ سال است.

هزینه به ازای هر شب: حدود ۱.۹۲۲.۳۰۷ ریال

۴.هتل Elite World Marmaris (بالای ۱۴ سال)

هتل در ترکیه

هتل Elite World Marmaris دارای یک ساحل خصوصی در نزدیکی هتل است. چترهای آفتابی، صندلی های آفتابگیر و حوله ها در ساحل و استخر رایگان است. این هتل نیز مانند موارد دیگر از چشم انداز زیبایی برخوردار بوده و غذای فوق العاده ای دارد.

امتیاز: ۱۰/۸.۶

هزینه به ازای هر شب: حدود ۷.۸۱۲.۱۷۵ ریال

۵.هتل ساحلی Aurasia

هتل

این هتل با ساحل مدیترانه ای خاص خود، یک استخر روباز هم داشته و چشم انداز بی نظیری از کوه های مارماریس ارائه می دهد.

امتیاز: ۱۰/۸.۴

هزینه به ازای هر شب: حدود ۳.۰۶۳۶۷۶ ریال

۶.هتل Maris Beach مارماریس

هتل Maris Beach در ساحل خصوصی مارماریس واقع شده و اتاق هایی با Wi-Fi رایگان و بالکن ارائه می دهد. امکانات شامل استخر روباز با تراس های آفتابگیر است. موقعیت مکانی این هتل برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است چرا که رستورانهای بسیاری در نزدیک آن واقع شده و تا ساحل هم فاصله ای ندارد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  6 تا از بهترین مراکز خرید آنکارا

امتیاز: ۱۰/۸.۲

هزینه به ازای هر شب: ۳.۲۴۳.۸۹۳ ریال

۷.هتل آسلی (HotelAsli)

هتل آسلی

هتل آسلی با Wi-Fi رایگان، استخر روباز، بار و رستوران در ساحل مارماریس واقع شده است. مهمانان می توانند در باغ این هتل نیز استراحت کنند.

امتیاز: ۱۰/۸.۳

هزینه به ازای هر شب: حدود ۱.۸۰۲۱۶۳ ریال

۸.هتل یونس مارماریس (Yunus Hotel)

این هتل خانوادگی در ساحل مارماریس و مشرف به ساحل واقع شده است. هتل یونس دارای استخر روباز، منطقه ساحلی خصوصی و وایفای رایگان در سراسر هتل است.
امتیاز: ۱۰/۸
هزینه به ازای هر شب: حدود ۲.۴۵۷۷۴۹ ریال

۹.هتل LA BEIRUT BEACH

هتل های ترکیه

هتل LA BEIRUT BEACH شامل اقامتگاه هایی ساحلی در چند قدمی ساحل عمومی مارماریس می شود و امکانات مختلفی مانند رستوران، بار و یک منطقه ساحلی خصوصی ارائه می دهد.

امتیاز: ۱۰/۷.۸

هزینه به ازای هر شب: ۲.۲۸۲۷۳۹ ریال

۱۰.سیتی هتل (City Hotel)

هتل

سیتی هتل مارماریس دارای استخر روباز فصلی، بار، سالن مشترک و یک باغ در مارماریس است. موقعیت مکانی آن بسیار عالی است و تا ساحل فقط ۵ دقیقه پیاده روی دارد. رستورانها، کافه ها و سوپرمارکت های بسیاری هم در اطراف آن وجود دارد.

امتیاز: ۱۰/۸.۶

هزینه به ازای هر شب: حدود ۱.۳۵۱۶۲۲ ریال

قصد سفر به مارماریس زیبا را دارید؟ قوی سیاه پارسیان خدمات بی نظیری را در زمینه تور مارماریس ارائه می دهد. کافی است چمدان های خود را ببندید و باقی کار را به ما بسپارید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید