ارزرو اقامتگاه بومگردی خانه دوست

اقامتگاه بومگردی خانه دوست قشم

قشم بزرگ ترین جزیره ایران، یکی از جزایر فوق العاده زیبای خلیج فارس می باشد که اقامتگاه های بومگردی زیبای دارد. یکی از بهترین آنها، اقامتگاه بومگردی خانه دوست می باشد با قوی سیاه همراه باشید تا بیشتر با این مجموعه جذاب آشنا شوید.

اقامتگاه بومگردی خانه دوست قشم که با امکانات و خدماتی که ارائه می دهد دارای رتبه یک اقامتگاه های بوم گردی قشم را دارد و یکی از نزدیک ترین اقامتگاه ساحلی به جزایر، تفریحات دریایی، سایت پروازی و اولین پلاژ بانوان است. این خانه تاریخی با معماری بومی جنوب واقع در بندر تاریخی سوزا در ساحل جنوبی قشم است.

ارزرو اقامتگاه بومگردی خانه دوست

این اقامتگاه بومگردی با زیر بنایی بالغ بر ۱۴۰۰ متر مربع در ۳۵ کیلومتری جزیره با قدمتی ۸۰ ساله است. که پس از مرمت و بازسازی در دی ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به عنوان اقامتگاه گردشگری و بومگردی آغاز کرده است. این خانه تاریخی با تغییر نام کاربری به کاشانه بوم گردی به عنوان محلی برای اقامت گردشگران و تجربه زندگی بومی محیطی دلنشین و آرام را فراهم کرده است.

اتاق های خانه دوست قشم

اقامتگاه بومگردی خانه دوست در طبقه ای همکف و با ۱۰ باب اتاق تعبیه شده است، که تمامی اتاق ها دارای سبکی سنتی و معماری متناسب با اقلیم  مردمان قشم است که با در اختیار داشتن دو اتاق بادگیر(VIP)، سرویس خواب سنتی، تشک و پتو و همچنین سیستم گرمایشی هستند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا قشم

این اتاق ها مجهز به کولرگازی، یخچال، تلوزیون، چای ساز، نیز هستند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند، که اقامتگاه خانه دوست قشم در بخش ورودی به اتاق ها دارای تعدادی پله می باشد. همچنین به دلیل حفظ سبک سنتی، اتاق های اقامتگاه فاقد تخت می باشند و تمامی اتاق ها به جزء اتاق های بادگیر و دره ستاره ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام در داخل اتاق هستند و میهمانان محترم بایستی از قسمت عمومی که در محوطه تعبیه شده است استفاده نمایند. اقامتگاه بومگردی خانه دوست، در مجموع ظرفیت پذیرش ۴۰ مهمان را دارد. این اقامتگاه زیبا پذیرای مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.

ارزرو اقامتگاه بومگردی خانه دوست

تجربه غذای سنتی و دریایی

تجربه یک زندگی سنتی و لذت بخش به همراه خوردن غذاهای دریایی و محلی جنوب، که توسط آشپزان بومی قشم تهیه و سرو می شوند. جالب است بدانید، با هماهنگی قبلی می توانید از انواع غذاهای محلی و سنتی را سفارش و برای وعده‌های غذایی خود میل کنید و با طعم جدید غذاهای جنوبی و دریایی آشنا شده و لذت ببرید.

امکانات و خدمات

اقامتگاه بومگردی خانه دوست به سبب قرار گیری در شهر سوزا دسترسی به اماکن دیدنی بسیاری را با فاصله ی کوتاه تری نسبت به قشم فراهم می سازد و دسترسی به ساحل دریا و تماشای آب های نیلگون خلیج فارس با فاصله ی ۷۰۰ متر میسر می باشد. این اقامتگاه دارای رستوران با غذاهای دریایی و سنتی جنوب، کافه تریا و شربت خانه، غرفه صنایع دستی، نقش حنا، نمایشگاه آثار قدیمی، اتاق حجله و آتلیه ی عکاسی، ساحل ماسه ی بازی کودکان، سکوی خیال، درخت صدف و باغچه کاکتوس، گشت دوچرخه سواری ساحلی، لاندری(شستشوی لباس و اتو)، صبحانه رایگان و همچنین اینترنت رایگان است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:    کویر مرنجاب

ارزرو اقامتگاه بومگردی خانه دوست

تفریحات نزدیک اقامتگاه بومگردی خانه دوست

میهمانان گرامی می توانند علاوه بر اقامت در محیطی نوستالژیک از جاذبه های گردشگری بی مثال قشم بهره مند شوند. جاذبه هایی مثل:

۱- دره ستارگان با فاصله ۱۸ کیلومتر

۲-جزیره ناز با فاصله ی ۴.۵ کیلومتر

 ۳-جزیره هنگام با فاصله ی ۴۰ کیلومتر

لازم بذکر است فواصل عنوان شده تا اسکله های مرتبط به این جزایر در نظر گرفته شده است لذا برای دسترسی به جزایر مذکور از اسکله باید فاصله ای با قایق طی شود.

قوانین عمومی رزرو اقامتگاه بومگردی خانه دوست

۱-پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه امکان پذیر است.

۲-پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

۳-درصورتی که سن مهمان از ۵ سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می شود و هزینه اقامت به طور کامل باید پرداخت گردد.

۴-اگر سن مهمان بین ۰تا ۵ سال باشد، هزینه ای برای اقامت ندارد و رایگان محاسبه می شود.

۵-ساعت ورود و تحویل اتاق ۱۴:۰۰ می باشد و ساعت خروج وو تخلیه اتاق ۱۲:۰۰ می باشد.

برای رزرو اقامتگاه بوم گردی خانه دوست و صدها اقامتگاه دیگر در سراسر ایران می توانید با شماره تماس ۶۵۲۵۵۵۳۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید