سواحل کوچانگ

سواحل کوچانگ

معرفی بهترین سواحل کوچانگ ، این بهشت گمشده میتونه به شما کمک کنه تا یکی از ماندگارترین خاطرات خود را در سفر به تایلند رقم بزنید.

  1. ساحل کای بای

اولین مکان در میان سواحل کوچانگ ، ساحل کای بای استحتی می توان آن را “میانگین طلایی” نامید، زیرا هر کس مکانی را به دلخواه خود پیدا می کنددر قلمرو نوار شنی، می توانید مناطق کاملاً بکر با زیرساخت های توسعه نیافته و همچنین هتل های شیک با خدمات عالی پیدا کنید.
یکی از ویژگی های این مکان جزر و مد بسیار قوی است. که در طی آن تقریباً کل ساحل با آب پوشیده شده است.

سواحل کوچانگ

  1. ساحل شن سفید

یکی از قدیمی ترین سواحل کوچانگ که تا به امروز هم مسافران را به خود جذب می کند در اینجا می توانید هم روی شن و هم روی سنگریزه ها استراحت کنید ، پوشش بستگی به منطقه دارد ، هر چه جنوب تر باشد ، سنگ های بیشتری پیدا می شود.

سواحل کوچانگ

  1. ساحل کلونگ پائو

آرام ترین  سواحل کوچانگ ، البته، کلونگ پائو استاین یک مکان ایده آل برای تعطیلات خانوادگی و همچنین برای کسانی است که فقط می خواهند از سر و صدا و شلوغی استراحت کنند.
در هنگام غروب، در ساحل، جایی که رودخانه ای به همین نام به آب می ریزد، تعداد زیادی کرم شب تاب ظاهر می شوند که عملکرد طبیعی شگفت انگیزی را ایجاد می کنند.

سواحل کوچانگ

  1. ساحل لونلی

این ساحل که قبلاً یک ساحل آرام بود، با گذشت زمان به بهترین مکان برای مهمانی در جزیره تبدیل شده استتعداد زیادی از جوانان و کسانی که فقط عاشق تفریح ​​هستند، همه اینها در ساحل لونلی در انتظار مسافر هستندنوار ساحلی نسبتا کوچک است، تنها ۶۰۰ متر.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  با شهر میلان، پایتخت مد جهان آشنا شوید

سواحل کوچانگ

قبل از سفر به تایلند، مطلب راهنمای گردشگری تور تایلند میتونه اطلاعات خوبی به شما بده حتما مقاله رو بخونید.

  1. ساحل بایلان

در همسایگی ساحل پر سر و صدا لونلی، بایلان آرام وجود دارداین مکان برای کسانی ایده آل است که اگرچه عاشق مهمانی ها و بارهای پر سر و صدا هستند، اما همچنان می خواهند بیشتر تعطیلات خود را در آرامش بگذرانند.

  1. ساحل خلونگ سون

در این ساحل می توانید در سکوت بمانید، از زیبایی های طبیعت لذت ببرید و با فرهنگ محلی آشنا شویددر ساحل Khlong Son عملاً هیچ توریستی وجود ندارداینجا محل استراحت اهالی روستاهای همجوار است.
از همان ساحل می توانید به جزایر مجاور Koh Mapring و Koh Chang Noi کایاک بزنید.

  1. ساحل مروارید

کسانی که سنگ و سنگریزه را به جای ماسه ترجیح می دهند باید به ساحل مروارید توجه کنندعملاً هیچ هتلی در نزدیکی این نوار ساحلی وجود ندارد و گردشگران کمی در آن حضور دارنداما هنوز هم افراد زیادی برای تماشای دنیای زیر آب به اینجا می آینددر واقع، بسیاری از مسافران می گویند که بهترین غواصی در کل جزیره کو چانگ در ساحل مروارید است.

  1. ساحل کلونگ کلوی

در جنوبی ترین سواحل کوچانگ ، ساحل کوچکی به نام کلونگ کلوی وجود دارداینجاست که می توانید از طبیعت پادشاهی تایلند لذت ببرید، زیرا ساحل کاملاً توسط جنگل های حرا احاطه شده است.

  1. لانگ بیچ

یکی دیگر از سواحل کوچانگ به گفته بسیاری از مسافران این لانگ بیچ است که غیرقابل دسترس ترین ساحل جزیره استراه رسیدن به این مکان منحصر به فرد می تواند چندین ساعت طول بکشد، و مسیر خود بسیار دشوار است، گودال های متعددی وجود دارد.

  1. ساحل چای چت

یک ساحل کوچک واقع در شمال ساحل Klong Prao. اغلب به عنوان بخشی از ساحل Klong Prao شناخته می شوداما این یک خط ساحلی مستقل با هتل ها، کافه ها و رستوران های خاص خود استساحل چای چت برای خانواده ها ایده آل است، عملا هیچ موجی وجود ندارددر این ساحل از سواحل کوچانگ زندگی شبانه اصلا وجود ندارد.

  1. ساحل هات سای نوی

یک ساحل بسیار کوچک، اما راحت تر، بین ساحل Klong Kloi و یک روستای کوچک تایلندی قرار دارداینجا عملاً هیچ توریستی وجود ندارد، زیرا بسیاری از مسافران حتی از وجود این مکان اطلاعی ندارندگروه اصلی تایلندی ها هستند که پس از یک روز کاری در بارها استراحت می کنند و از موسیقی آرامش بخش لذت می برند.

  1. ساحل وای چک

وحشی ترین و دست نخورده ترین ساحل توسط گردشگران در سواحل کوچانگ واقع شده استمی توانید با اسکوتر یا ماشین به ساحل Wai Chek برویدبا این حال، سفر زمان زیادی می برد، بنابراین بهترین گزینه اجاره یک قایق از نزدیک ترین روستا استبه دلیل نبود بارها، رستوران ها و صندلی های متعدد آفتاب است که طبیعت دست نخورده در ساحل حفظ شده است و ماهی های زیبایی در آب زندگی می کنند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  4 تا از خیابان های معروف مسکو

کو چانگ جزیره ای زیبا است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان از آن دیدن می کنندبرای رفتن به تعطیلات به تایلند، قطعاً باید چند روز را در جزیره کو چانگ بگذرانید.

 شرکت قوی سیاه پارسیان در تورهای ترکیبی تایلند میتونه هرچی شما در طول سفر نیاز دارید براتون مهیا کنه، پس با ما از طریق زیر در ارتباط باشید.

۰۲۱۶۵۲۵۵۵۳۴ – ۰۲۱۶۵۲۷۰۲۹۲
اینستاگرام
تور تایلند 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید