خرید بلیط هواپیما فلای دبی

فلای دبی

فلای دبی یک ایرلاین ارزان اماراتی است، که یکی از معروف ترین شرکت های هواپیمایی غرب آسیا می باشد.

فلای دبی در سال ۲۰۰۸ توسط دبی تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرد. اولین پرواز این ایرلاین در ۱ ژوئن سال ۲۰۰۹ بوده است . امروزه فلای دبی به ۹۴ مقصد در سراسر دنیا، از جمله ایران پرواز دارد. در حال حاضر فلای دبی با در اختیار داشتن ۴۸ بوئینگ، فعالیت خود را ادامه می دهد. دفتر مرکزی هواپیمایی فلای دبی در ترمینال شماره ۲ فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. احمد بن سعید آل مکتوم، رئیس هیئت مدیره و غیث آل غیث مدیرعامل اجرایی شرکت فلای دبی امارات به شمار می‌روند و حدود ۳۳۰۰ نفر پرسنل در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

خرید بلیط هواپیما فلای دبی

ناوگان های هوایی فلای دبی

فلای دبی دارای یکی از جوان ترین ناوگان های هوایی می باشد، این ایرلاین معتبر همواره به دنبال رضایت مسافران از سفر خود میباشد از این جهت به افزایش، هواپیماهای نسل جدید بوئینگ ۷۳۷شامل ۸۰۰-۷۳۷ و ۷۳۷-MAX  پرداخته است.

در این راستا، فلای دبی شعار خود را “آنجا که می‌خواهید باشید” قرار داده است. ایران، عمان، هند، ارمنستان، لبنان، ترکیه، ازبکستان، فنلاند، ترکمنستان، گرجستان، بحرین، قطر، قزاقستان، صربستان و غیره، از کشورهایی هستند که فلای دبی به آنها پرواز دارد.

خرید بلیط هواپیما فلای دبی

کلاس های پروازی فلای دبی

فلای دبی در حال حاضر دارای دو کلاس پروازی می باشد، کلاس ECONOMY (اقتصادی) و تجاری یا BUSINESS

که در این دو کلاس خدمات ویژه به مسافران خود ارائه می دهد.

کلاس اکونومی فلای دبی

پرواز با کلاس اکونومی فلای دبی سبب تجربه ای دلنشین برای مسافران می باشد، چراکه در فضایی آرام و مدرن سفر خواهید کرد.

صندلی های کلاس پروازی فلای دبی، با بهترین کیفیت ساخته شده و با طراحی ارگونومیک و خلاقانه، احساس راحتی هنگام نشستن را فراهم می کند. هر یک از این صندلی ها دارای یک مانیتورHD با صفحه نمایش لمسی است که برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت طراحی و استفاده می شود.

فلای دبی آماده پذیرایی از میهمانان خود با غذاها و نوشیدنی های متنوعی می باشد. در این شرکت شما می توانید با طیف مختلفی از اسنک و نوشیدنی از خود پذیرایی کنید.

جالب است بدانید: در برخی از پروازها این امکان وجود دارد که پیش از پرواز و هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما، بتوانید غذای مورد علاقه ی خود را از قبل انتخاب و رزرو کنید. همچنین اگر می‌خواهید فضای زیر پای شما بیشتر باشد و به راحتی استراحت کنید، می‌توانید با پرداخت مبلغی اضافی، ردیف مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  باتومی و 15 جاذبه گردشگری آن

خرید بلیط هواپیما فلای دبی

 

کلاس بیزنس فلای دبی

کلاس بیزنس فلای دبی با ارائه بهترین خدمات، جزئی از کم هزینه ترین و در عین حال لوکس ترین کلاس پروازی می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. صندلی هایی با پوشش چرم ایتالیایی جذابیت این هواپیما را دو چندان بیشتر می کند. صندلی های فلای دبی بسیار جادار و راحت هستند و به راحتی به عقب خم می شوند تا فضای بیشتری برای دراز کردن پاهای خود داشته باشید.

در این نوع پرواز به ازای هر ۱۲ نفر یک مهماندار اختصاصی، آماده ارائه خدمات به مسافران است. مهمانداران پرواز بیزنس کلاس تلاش می کنند تا بهترین و راحت ترین تجربه سفر را برای شما فراهم کنند.

خرید بلیط هواپیما فلای دبی

دراین پرواز شاهد تنوع غذایی و از جمله غذاهای بین المللی و نوشیدنی های مطلوبی را میل کنید. اینترنت رایگان و مانیتور۱۲ اینچی اختصاصی بر روی هر صندلی تعبیه شده است.

منوی غذای فلای دبی

در برخی از پرواز های فلای دبی، سفارش غذا همراه با بلیط تهیه می شود. اما شرایط برای مسافرانی که ثبت سفارش نکردند هم فراهم است. در کنار غذا می توانید از نوشیدنی های گرم و سرد و وعده های شیرین و خوشمزه لذت ببرید.

خرید بلیط هواپیما فلای دبی

در این قسمت منویی از وعده های غذایی که می توانید قبل از پرواز سفارش دهید آوردیم:

  • چیپولاتا

املت با سوسیس مرغ (چیپولاتا) با سیب زمینی سرخ شده و گوجه کبابی

  • تخم مرغ و قارچ

تخم مرغ با سیب زمینی لیونئوس و قارچ خوراکی سرو می شود

  •  کیک سیب زمینی و قارچ

کیک سیب زمینی با قارچ سوخاری، گوجه فرنگی کبابی و اسفناج

  • آلو گوبی ماسالا (Aloo Gobi Masala)

ترکیبی از سیب زمینی، گل کلم پخته شده با پیلی و ماسالا

  • چیکن اِ لا کینگ (Chicken à la King)

مرغ، قارچ، فلفل دلمه ای در سس خامه ای به همراه برنج

  • مرغ کبابی تیکه شده (Chicken tikka kebab)

مرغ تاندوری سرو شده با برنج باسماتی بخارپز و گوجه فرنگی کبابی (Tandoori-style chicken)

  • ماهی ادویه دار به سبک گوان (Goan style fish curry)

ماهی پخته شده در سس آغشته به ادویه های نیمه تد با برنج بخارپز و دال

  • چیکن کیو (Chicken kiev)

سینه مرغ ترد آغشته به روغن سیر سرو شده با سبزیجات

  • کتلت سبزیجات

سبزیجات مختلف پیچیده شده در نان، سرو شده با سس پیاز و گوجه فرنگی کبابی 

 

غذای گرم در فلای دبی

اگر پرواز شما با فلای دبی سه ساعت و یا بیش از سه ساعت شد، می توانید با همراه داشتن یک پک از غذاهای گرم به همراه میان وعده های خوش طعم،  شیرین و ترش و همچنین نوشیدنی های خوشگوار در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  روشهای مهاجرت به ترکیه در سال 2022

خرید بلیط فلای دبی

میان وعده فلای دبی

و باز هم منوی غذایی فلای دبی به همراه میان وعده های خود آماده پذیرایی از شماست.

  • لقمه ی صبحانه

تخم مرغ و بیکن ترکی و پنیر

  • لقمه ی پیتزای سبزیجات

لقمه ی سبزیجات با سس پیتزا و پنیر مازارلا

  • لقمه ی بره

لقمه بره شاورما با سس تاهینی و گارکین

  • لقمه ی مرغ

لقمه مرغ کبابی و دودی با سبزیجات و پنیر

  • لقمه ی پنیری

لقمه پنیری تند با گوجه فرنگی و پیاز

خرید بلیط فلای دبی

 خدمات تفریحی فلای دبی

خدمات تفریحی و سرگرمی فلای دبی بسیار متنوع است، در قسمت اکونومی، پشتی هر صندلی دارای یک مانیتور پر از سرگرمی های متنوع از جمله فیلم های هالیوود و بالیوود گرفته تا سریال ها، موسیقی، بازی و اخبار، موجود در این تلوزیون ها شما را سرگرم خواهند کرد.

خرید بلیط فلای دبی

این امکانات تفریحی در بیزنس کلاس فلای دبی نیز می باشد.

قوانین حمل بار فلای دبی  

در کلاس اکونومی پروازهای فلای دبی، مسافران می‌توانند تعداد یک بسته یا کیف با حداکثر وزن ۷ کیلوگرم و ابعاد ۲۰*۳۸*۵۵ به همراه خود داشته باشند. برای بارهای چمدان نیز تا سقف ۳ بسته در مجموع وزن حداکثر ۲۰ الی ۳۰ کیلوگرم و ابعاد ۳۵*۵۵*۷۵ می‌توانند همراه خود داشته باشند.

در کلاس بیزینس نیز افراد در کابین می‌توانند تا سقف دو بسته و نهایتا ۱۷ کیلوگرم بار به ابعاد ۲۰*۳۸*۵۵ با خود بیاورند و در قسمت بار هواپیما نیز تا سقف ۴۰ کیلوگرم و سه بسته همراه داشته باشند.

همراه داشتن برخی اقلام در فلای دبی ممنوع می باشد، اقلامی که موجب آسیب به کابین هواپیما و یا مسافران شود. و یا حمل آن ها در کشور مبدا و مقصد ممنوع باشد. نکته قابل توجه این است که ورود حیوانات و حمل آنان با فلای دبی نیز ممنوع است.

خرید بلیط هواپیما فلای دبی

خرید بلیط فلای دبی

برای خرید آنلاین بلیط پرواز فلای دبی ، کافیست نام شهر مبدأ و ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای فلای دبی برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط فلای دبی را در کوتاه ترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید.

دفتر و نمایندگی فروش بلیط فلای دبی

آدرس: تهران، شهریار، خیابان شهید بهشتی شرقی، کوچه ستایش، نبش کوچه سرشار، ساختمان پرمیس، واحد۱۹

تلفن تماس: ۶۵۲۵۵۵۳۴ (۰۲۱) ۹۸

فکس: ۶۵۲۷۰۲۹۲ (۰۲۱) ۹۸+

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ، ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر و پنجشنبه ۹ صبح تا ۱ ظهر

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید