رزرو هتل های کیش قوی سیاه پارسیان

هتل های کیش

انتخاب از هتل های کیش یکی از دغدغه های مسافران در زمان سفر به این جزیره است. گاهی دلتان می‌خواهد از همه شلوغی شهر و هوای آلوده‌اش فاصله بگیرید و به سفر بروید اما نمی‌دانید کجا. با نزدیک شدن به فصل سرما، آب ‌و ‌هوای شهر های جنوبی کشورمان ایران، معتدل و کمتر شرجی هستند و بهترین فصل برای سفر محسوب می‌شوند.

یکی از مقاصد مناسب در دل خلیج فارس زیبا، جزیره کیش است که مانند یاقوتی درخشان سرشار از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی قرار دارد که مقصدی بکر برای سفر بخصوص در نیمه دوم سال می باشد. در زمان سفر به این جزیره زیبا شما نیاز به محلی مناسب برای اقامت دارید. با قوی سیاه همراه باشید تا با بهترین هتل های کیش آشنا شوید.

گفتنی است که فصل زمستان بیشتر برای استفاده از تفریحات و بازدید از جاذبه های گردشگری این جزیره است که برای خرید بلیط پرواز و هتل های کیش در این فصل می بایست هزینه بیشتری بپردازید، اگر به قصد خرید به این جزیره سفر میکنید باید مدنظر داشته باشید که بهترین فصل برای خرید در جزیرۀ کیش، فصل تابستان به خاطر جشنواره‌های خرید مختلف و قرعه‌کشی‌ها و فصل پاییز به دلیل برگزاری انواع جشنواره‌های حراج و ارزان‌تر بودن هزینه‌ های پرواز و هتل های کیش است.

تور کیش قوی سیاه پارسیان

شما می توانید تنها به چند کلیک ساده در سایت قوی سیاه پارسیان هتل های کیش را مشاهده و بصورت کاملا آنلاین رزرو نمایید.

هتل ها بر اساس کیفیتی که دارند درجه بندی می شوند. این کیفیت بر اساس مشخصه هایی نظیر خدمات رستوران هتل، تفریحات‏، چشم انداز اتاق ها، امکانات و سایز اتاق ها، داشتن اسپا و خدمات ورزشی، موقعیت مکانی و موارد این چنینی ارزیابی می شود. هتل های کیش هم از این قائده مستثنی نیستند در ادامه به معرفی بهترین هتل ها از نظر مسافران می پردازیم:

هتل های ۵ ستاره کیش

این نوع هتل ها در ردیف اول قرار دارند. معمولا فضای بزرگی دارند ، اتاق های متنوع با ‏امکانات متفاوتی نیز در آنها موجود می باشد. لابی این هتل ها بسیار بزرگ و لوکس طراحی می شود.

  1. هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره دریایی ترنج که از معروف ترین هتل های کیش است، در دی ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، این هتل به سبک هتل‌های خاورمیانه‌ای روی آب ساخته شده است؛ این مجموعه دو هتل دارد که فاز اول روی دریا و فاز دوم آن در ساحل قرار گرفته و بخشی از اتاق های روی دریای آن به ‌لطف کف شیشه ‌ای امکان تماشای دریا به ‌راحتی را دارند.

علاوه بر معماری جذاب هتل که اقامت در آن را وسوسه می‌کند، موقعیت جغرافیایی منحصر به ‌فرد آن نیز باعث شده است که مهمانان بتوانند از چشم‌انداز زیبای طلوع و غروب خورشید، صدای امواج دلنواز دریا و… لذت ببرند

سوئیت های هتل ترنج مجهز به بالکن اختصاصی، یخچال، چایی‌ساز، مینی‌بار، تلویزیون و… هستند و شامل دوتخته دبل، دوتخته توئین، دوتخته رو به دریا، سوئیت رویال رو به دریا، سوئیت امپریال رو به دریا و… می‌شوند.

تور کیش قوی سیاه پارسیان

  1. هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش، یکی از بهترین هتل های کیش به حساب می‌آید که در سال ۱۳۸۲ با الهام از تخت جمشید ساخته شد و با ستون‌ها، تندیس‌ها و سنگ‌نگاره‌های مشابه کاخ‌های آپادانا و تخت جمشید، هر نگاهی را به خود خیره می‌کند. چشم ‌

این هتل خود یکی از جذابیت‌های گردشگری در هتل های کیش است. هنگام اقامت در این محل می‌توانید از امکاناتی نظیر غواصی اختصاصی، ماساژ تایلندی، استخر، سالن بیلیارد، آلاچیق‌های ساحلی، ورزش‌های آبی، پینت بال، سالن بدن‌سازی و… نهایت لذت را ببرید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. ترانسفر رایگان از فرودگاه کیش تا هتل، صندوق امانات، روم سرویس، دستگاه خودپرداز، آتلیه عکاسی، تاکسی سرویس، پارکینگ و اینترنت رایگان از دیگر امکانات این هتل هستند.

تور کیش قوی سیاه پارسیان

  1. هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد و از نوساز ترین هتل‌ های کیش محسوب می‌شود. موقیت آن درست در کنار جزیره مرجانی و مرکز خرید مرجان کیش واقع شده است که دسترسی خوبی به جاذبه ‌های گردشگری کیش مانند پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش، بازار مریم و اگر به دوچرخه‌سواری در کنار آب‌های نیلی خلیج‌فارس علاقه ‌مندید، این هتل به مسیر دوچرخه‌سواری بسیار نزدیک است.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  دریاچه لزور فیروزکوه

در نظر داشته باشید یکی از بهترین رستوران های کیش در همین هتل قرار دارد که استفاده از آن برای همه آزاد است. شما می‌توانید در این رستوران طعم انواع غذاهای جنوبی و دریایی را تجربه کنید.

تور کیش قوی سیاه پارسیان

  1. هتل شایان کیش

از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل ‌های کیش همین هتل شایان است که از دهه ۱۳۵۰ میزبان تعداد زیادی از مهمانان جزیره کیش بوده. این هتل دارای اتاق و سوئیت های لوکسی است که می‌توانید از میان اتاق‌های معمولی تا سوئیت‌های ساحلی و رویال سوئیت دوبلکس، بهترین انتخاب را داشته باشید. امکاناتی همچون پاركينگ، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، پذيرش ۲۴ ساعته، اجاره خودرو، تبديل ارز، سالن کنفرانس، خدمات تور، ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان و… برای شما فراهم است که بتوانید اقامت خوبی در این هتل داشته باشید.

تور کیش قوی سیاه پارسیان

  1. هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش دارای اتاق و سویئت هایی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. پذیرایی به سبک ایرانی و ارائه خدمات در سطح بین الملل، آنرا از هتل های کیش متمایز کرده و اقامتی به یادماندنی را برای میهمانان خود به ارمغان می آورد. این هتل تنها ۶۵۰ متر با ساحل فاصله دارد و نزدیک به مراکز خرید از جمله مرکز خرید مریم و ونوس می‌باشد.

هتل بین‌المللی کیش در کنار ارائه صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی و همین طور ترانسفر فرودگاهی رایگان، امکانات متعددی برای رفاه مهمانان خود مهیا کرده است که شامل پارکینگ، سالن همایش چند منظوره، کافی‌شاپ، زمین تنیس، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات مرکزی، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس و… می‌شود.

تور کیش قوی سیاه پارسیان

  1. هتل ویدا کیش

یکی دیگر از هتل های کیش که می توانید آن را برای داشتن اقامتی لوکس انتخاب کنید، هتل ویدا است که بر اساس مهم‌ترین استاندارهای روز دنیا ساخته شد. ساختمان این مجموعه طراحی مدرن دارد که نظر را به خود جلب می‌کند. هتل ویدا شامل اتاق‌های توئین، تیریپل، دبل، کانکت، سوئیت یک خوابه و سوئیت جکوزی‌دار هستند که بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید اتاق‌های هتل رو به دریا یا جزیره را انتخاب کنید. در اتاق‌ها از سیستم هواساز تا اینترنت رایگان، صندوق امانت، مینی بار، چای‌ساز و سرویس کودک در نظر گرفته شده است تا آسایش و رفاه کاملی داشته باشید.

تور کیش قوی سیاه پارسیان

  1. هتل میراژ کیش

این هتل با اینکه که از سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده، توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است و بسیاری از مسافران هتل میراژ را از میان هتل های کیش برای اقامت خود انتخاب میکنند. ساختمان هتل میراژ طراحی مدرن و خاصی دارد و گفتنی است که اتاق های آن منظره ای خوب را به شما نشان می دهند. شما می‌توانید از پنجره‌ اتاق‌های این هتل، منظره‌ای منحصر به‌ فرد از ساحل و دریای خلیج‌ فارس را ببینید و متوجه شوید که چرا تبدیل به یکی از بهترین هتل ‌های کیش شده است.

موقعیت هتل میراژ باعث شده دسترسی خوبی به مرکز خرید مریم، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید مروارید، پلاژ ساحلی بانوان و پارک ساحلی مرجان داشته باشد. همچنین این هتل در نزدیکی اسکله اصلی کیش قرار دارد و امکان پیاده‌روی در ساحل، تماشای دریای نیلگون خلیج فارس و استفاده از تفریحات ساحلی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

تور کیش قوی سیاه پارسیان

هتل های ۴ ستاره کیش

هتل های چهار ستاره معمولا فضای بزرگ و رسمی دارند. امکانات اتاق ها از نور اتاق گرفته تا ‏فضا و مبلمان باید از درجه متوسط، بالاتر باشند. اغلب هتل های چهار ستاره دارای امکانات ورزشی و یک استخر هستند. لابی هتل های چهار ستاره فضای بزرگتر و ‏مبلمان بیشتری برای نشستن دارد.‏ ‏قیمت پایین ‌تر آن‌ ها نسبت به هتل های ۵ ستاره باعث شده است این نوع از هتل‌ های کیش گزینه اقامتی خیلی از گردشگران باشد.

  1. هتل لیلیوم کیش

یکی از هتل های کیش که گزینه خوبی برای اقامت است هتل لیلیوم است. این هتل در اوایل سال ۱۳۹۸ افتتاح شد ودارای اتاق هایی هم رو به دریا و هم رو به جزیره است که صد البته پیشنهاد قوی سیاه برای گردشگران، انتخاب هتل های رو به دریا در جزیره کیش است، تا بتوانید با منظره ای زیبا اقامتی لذت بخش داشته باشید. از امکانات این هتل می توان به دسترسی به خوب به نوار ساحلی، مرکز خرید، رستوران، سفره خانه سنتی و فضای سبز اشاره کرد.

رزرو هتل های کیش قوی سیاه پارسیان

 

  1. هتل فلامینگو کیش

یکی از هتل های کیش با معماری خاص، هتل فلامینگو است با اینکه نام این هتل از یک پرنده گرفته شده است؛ اما ساختمان آن شبیه دلفین ساخته شده است. دارای دو فاز ویلایی و آپارتمانی است چشم‌انداز اتاق های آن رو به ساحل است و دید مناسبی به دریا دارد، همچنین امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی به صورت اسپیلیت، کتری برقی، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت پر سرعت دارند. در سرویس بهداشتی لوازم بهداشتی و سشوار نیز موجود است. طراحی مدرن این اتاق ‌ها تجربه‌ای شیرین از اقامت در هتل فلامینگو را به شما هدیه می‌دهند.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  سفری به دل تاریخچه ی سفر

رزرو هتل های کیش قوی سیاه پارسیان

  1. هتل ارم کیش

یکی از منحصر به ‌فردترین هتل‌ های کیش، هتل ارم کیش است. این هتل طوری ساخته شده است که از همه اتاق ‌های آن منظره‌ای تماشایی از افق جزیره یا دریا را داراست. هتل ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .

از دیگر امکانات هتل ارم می توان به  مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي،رستوران گردان ، رستوران سنتي ، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. که امکانات خوبی برای یک هتل ۴ ستاره در میان هتل های کیش محسوب می شود.

رزرو هتل های کیش قوی سیاه پارسیان

  1. هتل مریم کیش

این هتل از دیدگاه مسافران یکی از بهترین گزینه ‌های اقامتی در هتل های کیش است. معماری آن برگرفته از دوران باروک اروپا می باشد. بسیاری از سیستم‌های آن مانند سیستم روشنایی، تهویه مطبوع و … به‌محض ورود مسافر به اتاق فعال می‌شوند. فاصله نزدیک به ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز تجاری و خرید از دیگر ویژگی های این هتل محسوب می شوند.

رزرو هتل های کیش قوی سیاه پارسیان

هتل های ۳ ستاره کیش

این گروه از هتل های کیش در گروه هتل ‌های گران‌ قیمت قرار ندارند، با اینکه نمی ‌توان گفت هتل ‌های ارزان یا کم‌ کیفیتی هستند، اما مناسب برای کسانی است که وقت زیادی را در هتل نمی گذرانند و نمی خواهند هزینه زیادی بابت اقامت بدهند. در ادامه به معرفی بهترین هتل های سه ستاره خواهیم کرد.

هتل سان رایز کیش

یکی‌ از هتل‌ های سه ستاره کیش که امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد هتل سان رایز است. این هتل در چند سال اخیر به جهت جلب رضایت بیشتر میهمانان مورد بازسازی قرار گرفته است و اکنون چیزی در حدود ۶۰ اتاق در ۴ طبقه قابل ارائه به مسافران را دارد.

بسیاری از افرادی که برای خرید قصد سفر به این جزیره را دارند آن را از میان هتل های کیش انتخاب می‌کنند. چون هم موقعیت و دسترسی خوبی به جزیره دارد و هم در گروه هتل های اقتصادی (اکونومی) قرار می گیرد.

رزرو هتل های کیش قوی سیاه پارسیان

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس که طراحی آن از بناهای قدیمی ایران و دوره هخامنشی الگو گرفته شده است، به ‌دلیل طراحی باستانی، برخی از گردشگران خود این هتل را یک جاذبه‌ گردشگری می‌دانند و از آن بازدید می‌کنند. این هتل با چیزی در حدود ۷۰ واحد اقامتی میزبان میهمانان گرامی است. همچنین در سال های اخیر مسئولان این هتل دست به باز‌سازی ساختمان آن زدند تا بتوانند سطح خدمات قابل ارائه به مهمانان را افزایش دهند.

رزرو هتل های کیش قوی سیاه پارسیان

هتل پارسیان کیش

اقامت در این هتل پارسیان می تواند متفاوت تر از دیگر هتل های کیش باشد زیرا امکانات و خدمات متعددی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. همچنین با داشتن موقعیتی خوب شما می‌توانید در کمترین زمان به اسکله تفریحی، ساحل، دریا و چند پاساژ بروید. اگر برای خرید به جزیره زیبا کیش می‌روید، حتما این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

رزرو هتل های کیش قوی سیاه پارسیان

هتل جام جم کیش

این هتل هم موقعیت خوبی برای دسترسی به مراکز تجاری کیش، اسکله و دریا دارد.اگر به دنبال یک اقامت کم‌ هزینه در کیش هستید، این یکی از بهترین گزینه‌ ها برای اقامت شماست. زیرا علاوه‌بر داشتن امکانات و خدمات رفاهی متنوع و مناسب، دارای فضای دنج و آرام برای اقامت است.

رزرو هتل های کیش قوی سیاه پارسیان

هتل هایی که به شما معرفی شد از بهترین هتل های معرفی شده توسط مسافران است شما می توانید برای بررسی دقیق تر هتل مورد نظر خود با مراکز تفریحی و تجاری از نقشه گوگل استفاده کنید و از قسمت رزرو هتل سایت قوی سیاه، با کلیک بر روی هر هتل تصاویر فضای هتل، اتاق‌ها، لابی و محوطه‌ی هتل و مشخصات آنرا مشاهده کنید.

پس از انتخاب نهایی اتاق و تعداد تخت شما می توانید رزرو هتل خود را بصورت کاملا آنلاین و با قیمتی باورنکردنی رزرو خود را بدون هیچ دردسری انجام دهید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here