بهترین رستوران های آنتالیا

5 تا از بهترین رستوران های آنتالیا

آنتالیا مقصد محبوبی برای گذران تعطیلات تابستانی در ترکیه است. چرا که پکیج کاملی ارائه می دهد؛ سواحل زیبا، بناهای تاریخی باقی مانده از امپراتوری عثمانی و رستوران های عالی که متنوع ترین و پیچیده ترین سلیقه ها را هم راضی می کنند. این شهر پنجمین شهر بزرگ ترکیه از لحاظ جمعیت است. آنتالیا سالانه میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

آب و هوای خوب، مناظر طبیعی زیبا، مکان های گردشگری فوق العاده، تفریحات هیجان انگیز و غیره، همگی از جمله مواردی هستند که سبب می شوند تا آنتالیا، به ویژه در فصل تابستان، از جمله محبوب ترین مقاصد توریستی برای گردشگران کشورهای مختلف باشد.

غذا خوردن در این منطقه نیز قطعا یکی دیگر از روش های لذت بردنِ بیشتر از جذابیت های آن است. در هر سفر غذاهای منطقه بخش مهمی از خاطرات سفر را تشکیل می دهند. سفر به آنتالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس در ادامه به بررسی بهترین رستوران های آنتالیا می پردازیم تا هنگام سفر به این منطقه دقیقا بدانید که به کدام رستوران ها باید سر بزنید.

کلاب آرما (Club Arma)

کلاب آرما

Club Arma که یکی از رستوران های معتبر در آنتالیا است، با یک چشم انداز فوق العاده به شهر و همینطور ساحل، از مهمانان خود پذیرایی می کند. ساختمان رستوران در اواخر قرن نوزدهم توسط ایتالیایی ها ساخته شد و در طول قرن ها به سبب اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گرفت. از جمله به عنوان آسیاب و محل ذخیره آرد.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  10 بستنی فروش فوق العاده در ترکیه

Club Arma منویی شامل ماهی تازه، غذاهای دریایی و طیف وسیعی از غذاهای مدیترانه ای ارائه می دهد.

Vanilla Lounge

بهترین رستوران های آنتالیا

Vanilla Lounge تنها پنج دقیقه با یکی از نقاط دیدنی شهر آنتالیا، یعنی دروازه هادریان فاصله دارد. این رستوران غذاهای مدرن و امروزی را در کنار معماری سنتی عثمانی که رستوران را احاطه کرده است، قرار داده. Vanilla Lounge توسط یک آشپز انگلیسی و همسر ترکش اداره می شود و مکانی عالی برای چشیدن طیف وسیعی از غذاهای بین المللی است.بهترین پکیجهای تورهای آنتالیا رو در سایت قوی سیاه پارسیان خریداری نمایید.

Seraser Fine Dining

رستوران های آنتالیا

Seraser Fine Dining در مرکز تاریخی آنتالیا واقع شده است. این رستوران در حقیقت یک خانه ی 300 ساله بوده و یکی از جذاب ترین رستوران های شهر آنتالیا به شمار می رود. Seraser بدون شک تمام هوش و حواس شما را به بازی خواهد گرفت چرا که در حال لذت بردن از زیبایی چشمگیر بنا، موسیقی زنده نیز روحتان را جلا داده و عطر و طعم خوش غذا را نیز مزه مزه می کنید.

منو شامل ترکیبی از غذاهای بین المللی و ترکی می باشد.

کافه بار قلعه (Castle Café Bar)

کافه بار قلعه

کافه بار قلعه (Castle)  با ارائه یک چشم انداز زیبا بر فراز خلیج آنتالیا، مکانی فوق العاده برای کسانی است که می خواهند در خارج از منزل در حالی که غذاهای لذیذ مدیترانه ای را می چشند، به تماشای دریا نیز بنشینند. در واقع چشم انداز دریا و موقعیت مکانی نقطه قوت مهم این مکان است. رستوران نام خود را از قرار گرفتن در ارگ سابق حفاظت از بندر و شهر آناتالیا گرفته است. این کافه بار در لبه صخره های مشرف به دریا و در مکانی شیک قرار گرفته که به خاطر محیط و خدمات خوبش مشهور است و در روزهای گرم تابستان یک توقفگاه عالی به شمار می رود.

پیشنهاد میکنم این مطلب رو هم بخونی:  رزرو هتل در استانبول

منوی جامع شامل غذا و انواع نوشیدنی ها می شود. غذاهای دریایی از ویژگی های خاص این رستوران هستند. منو در کل مدیترانه ای است و انواع پاستاهای متنوع و فینگرفودهای خوشمزه را نیز سرو می کنند.

کافه و رستوران Big Chefs

رستوران های آنتالیا

Big Chefs یک نام تجاری معروف در ترکیه است که در سراسر این کشور 18 شعبه دارد. اولین شعبه ی آن برای اولین بار در سال 2007 در آنکارا افتتاح شد و از آن زمان به بعد یکی از رستوران های مورد علاقه ی مردم محلی و گردشگران شد.

منوی این رستوران با غذاهای متنوع ترکی و بین المللی تکمیل شده است.

اگر به دنبال یک سفر به یاد ماندنی هستید بدون شک آنتالیا می تواند یک مقصد گردشگری جذاب و به صرفه برایتان باشد. قطعاً آنتالیا با شگفتی های طبیعی خود مانند کوه های مسحورکننده، غارها و سواحل زیبا ارزش بازدید دارد. آنتالیا منطقه ای است که دارای تاریخ تمدنی گسترده است.

ایده آل ترین زمان برای سفر به آنتالیا بین اردیبشه تا مهر است. زیرا در ای زمان آب و هوا در طول روز مطبوع است و رویدادها و فعالیت های سرگرم کننده زیادی برایتان وجود دارد. در این ماه ها می توانید از قدم زدن روی ساحل شنی منطقه لذت برده و تعطیلات خود را به گوش سپردن به صدای امواج دریا و مرغان دریایی بگذرانید.

قصد سفر به آنتالیا را دارید؟ کافی است با مراجعه به صفحه اصلی سایت قوی سیاه پارسیان از تورهای قوی سیاه برای سفر به مقاصد گردشگری محبوب در ترکیه مثل آنتالیا، استانبول و غیره دیدن کنید. سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.

با ما در ارتباط باشید: 02165255534 – 09036834341

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید